Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jaka moc i moment na takim doladowaniu ?

przez kiepskiego tunera i na jego hamowni która ponoć zaniża wynik wyszło 205Ps i 310nm

po nowym roku zamierzam sprawdzić wynik na innej hamowni w poznaniu to wrzucę wykresik

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

jaka moc i moment na takim doladowaniu ?

przez kiepskiego tunera i na jego hamowni która ponoć zaniża wynik wyszło 205Ps i 310nm

po nowym roku zamierzam sprawdzić wynik na innej hamowni w poznaniu to wrzucę wykresik

Na twoim setupie można wyciągnąć 240+, Także powodzenia i trzymam kciuki za dobry wynik :good:

Opublikowano

raczej do 240kM, powyżej jest juz ciężko

Opublikowano

Panowie znalazłem na allego taki kolektor:

http://moto.allegro.pl/kolektor-k03-k04-audi-a4-vw-passat-1-8-20v-turbo-i2013858001.html

Aktualnie na pokładzie mam zapiętego GTRS'a eliminatora z kolektorem równoległym ATP i w związku z tym mam pytanie czy zastosowanie kolektora (ww aukcji) poprawi parametry pracy turbiny w całym zakresie obrotów? Aktualnie ustawione doładowanie to 1,4 bar.

Z góry dzięki za odpowiedź. :hi:

Opublikowano

Jaką moc i Nm masz teraz na GTRS?

Opublikowano

Panowie a czy takie wtryski spasują do mojego 1.8T bez żadnego problemu?: 06A 906 031 BC, 0 280 156 063 bo nigdzie nie mogę znaleść konkretnego info.

Wiadomo po zmianie grzebnięcie w sofcie :wink4:

Opublikowano

AEB - 0.55 - 0.6 bar-a

AJL - 0.8 - 0.85 bar-a

u mnie było 0.9 w peaku, ale biore pod uwagę błędy wskazania wskaznika[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:33_________________________________________________

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=235326.0 :wink4: :wink4: :wink4:

A jaka jest różnica pomiędzy k03 a k03s. Jakie zyski z tej drugiej w stosunku do tej pierwszej ??

Opublikowano

Parę koni więcej :wink4:

I wiadomo, niuton to samo

Opublikowano

Panowie a czy takie wtryski spasują do mojego 1.8T bez żadnego problemu?: 06A 906 031 BC, 0 280 156 063 bo nigdzie nie mogę znaleść konkretnego info.

Wiadomo po zmianie grzebnięcie w sofcie :wink4:

spasują, bo pochodzą od TT 1,8T :wink4:

http://www.ebay.co.uk/itm/OE-Audi-Gas-Engine-Part-Fuel-Injector-Nozzle-TT-Quattro-/370361866506?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item563b49990a#ht_3585wt_883

Opublikowano

Parę koni więcej :wink4:

I wiadomo, niuton to samo

K03 do wersji 150, 163kM ewentualnie do 180kM AJL

K03S do wersji 190kM BEX

i to nie jest parę koni i niutonów

Opublikowano

Nie opłaca się zakładać K03s bo jest za mały przyrost mocy do kosztów, więc mogę twierdzić że te 20KM różnicy przy zdrowej serii nie robi szału

Opublikowano

moje auto 237kM na K03S, więc nie jest to 20kM, jak piszesz

Opublikowano

moje auto 237kM na K03S, więc nie jest to 20kM, jak piszesz

I fajnie, ale gdybym miał wydać 3000 zł na tak małe turbo to wolał bym sobie darować, bo te śmieszne 237KM i tak nie jedzie :rolleyes:

Opublikowano

Jaką moc i Nm masz teraz na GTRS?

Niestety samochód jeszcze nie mierzony muszę w końcu wybrać się na pomiar :) A ile KM/Nm pokazało Tobie?

Opublikowano

moje auto 237kM na K03S, więc nie jest to 20kM, jak piszesz

I fajnie, ale gdybym miał wydać 3000 zł na tak małe turbo to wolał bym sobie darować, bo te śmieszne 237KM i tak nie jedzie :rolleyes:

mi w zupełności wystarczy, a Twoje 150 jedzie ????? :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

kto chce daje 3200 za nowe turbo a kto nie ma kasy daje 1200-1500 za regenerowane i tez daje rade

Opublikowano

Jaką moc i Nm masz teraz na GTRS?

Niestety samochód jeszcze nie mierzony muszę w końcu wybrać się na pomiar :) A ile KM/Nm pokazało Tobie?

Jeździsz niewystrojonym :?: :blink: Jakie masz inne podzespoły pod to turbo, wtryski, cooler etc.?

Mój wykres masz tutaj -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181426.0

Opublikowano

moje auto 237kM na K03S, więc nie jest to 20kM, jak piszesz

I fajnie, ale gdybym miał wydać 3000 zł na tak małe turbo to wolał bym sobie darować, bo te śmieszne 237KM i tak nie jedzie :rolleyes:

mi w zupełności wystarczy, a Twoje 150 jedzie ????? :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

kto chce daje 3200 za nowe turbo a kto nie ma kasy daje 1200-1500 za regenerowane i tez daje rade

Tak napinaczu, moje 196 KM na seryjnym K03 mi wystarczy

Ps. Tylko piz*usie zmieniają turbiny na takie malutkie, jak iść to grubo albo wcale, wyścigówki z B5 nie zrobisz, dlatego też dla frajdy mam motor, a zresztą, fajnie że masz te 237 niejadących koników :hi:

Opublikowano

sam sie napinasz :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

tylko nie rozumiem czemu Twoje 196kM jedzie a moje 237 nie jedzie....

pomine tutaj niuton, ale niech Ci bedzie

Opublikowano

sam sie napinasz :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

tylko nie rozumiem czemu Twoje 196kM jedzie a moje 237 nie jedzie....

pomine tutaj niuton, ale niech Ci bedzie

Czy ja gdzieś napisałem że moje jedzie?

Kto się napina ile ma koników? oj człowieku :)

Opublikowano

sam sie napinasz i zachowujesz sie tak jakby ktos robił sobie mody za Twoje pieniadze

kazdy robi to na co ma ochote a przede wszystkim na co go stac

ja zrobiłem na K03S bo mi pasowała, ktos inny zrobi na K04 a ktoś inny na GTRS-ie

i gadanie w stylu "nie jedzie" jest pozbawione sensu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...