Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no to moze inny filtr z regulatorem :naughty: da rady wpiac cos mocniejszego?

Jak nie zwiększysz doładowania tylko zalejesz silnik. Nawet MBC ci nic nie da bo powyżej 0,6Bar sterownik wejdzie w Notlauf. Musiałbyś usunąć tryb awaryjny z softu i na dziko podnieść doładowanie MBC i nieco zwiększyć ciśnienie paliwa, ale tak to tylko dla eksperymentu jeśli ci się nudzi, bo na dłuższą metę możesz tym zrobić więcej złego jak dobrego.

Ps. Jakbyś wiedział(to co wie strojący) czyli jakie dawki paliwa są odpowiednie do danego doładowania przy danej temp. powietrza to byś wyliczył ile dzwignąć ciśnienie paliwa do doładowania np. 1Bar. :wink4: Mogłoby coś z tego być, ale to tak na dziko. Jedź na porządny program, albo wymieniaj graty i później program. :)

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no to moze inny filtr z regulatorem :naughty: da rady wpiac cos mocniejszego?

nie ma takiego na świecie...można modyfikować linię paliwową od filtra do listwy...jest już taki zestaw do kupienie w 034motorsport.com ale to nie ma najmniejszego sensu...seryjny układ w AVJ daje radę ze zdrową pompą paliwa na 300+ koni[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2009, 15:19_________________________________________________chłopaki mylicie AEB z AVJ a to jednak spora różnica jeżeli chodzi o system zasilania paliwa :gwizdanie:

Opublikowano

Nawet MBC ci nic nie da bo powyżej 0,6Bar sterownik wejdzie w Notlauf.

eee...tam...ja mam MBC ustawionego na 0,85(tyle pokazuje Vag,bo wskaznik sie telepie jak pojebany na max doladowaniu) i nie lapie notlauf'a,odcina mi ECU jak przekrocze bara,ale wtedy trci moc i jak pojezdzilem tak jakies 15 minut,moc powrocila i nie odcinalo :mysli: i to mnie zastanawialo...[br]Dopisany: 12 Kwiecień 2009, 15:27_________________________________________________

Ps. Jakbyś wiedział(to co wie strojący) czyli jakie dawki paliwa są odpowiednie do danego doładowania przy danej temp. powietrza to byś wyliczył ile dzwignąć ciśnienie paliwa do doładowania np. 1Bar. :wink4: Mogłoby coś z tego być, ale to tak na dziko. Jedź na porządny program

uwierz mi ,pracuje nad tym juz dluzszy czas...trzebaby zrobic kompleksowe logi auta po chipie i bedzie wiadomo(logi na rolkach,w tych samych warunkach...) :wink4:
Opublikowano

Nie ma co "pracować" tylko udajcie się do kogoś kto wam może sprzedać gotowy program - np. Oettinger może ci sprzedać sam program pod K04 (w wersji bodajże 1.0 i 1.2 bar - koszt ok 1000 EUR), program + wtryski, bądź program + wtryski + turbo. Oczywiście wszystko z odpowiednim "narzutem" więc najtaniej jest kupić sam program, a resztę dokupić sobie samemu.

Opublikowano

Nie ma co "pracować" tylko udajcie się do kogoś kto wam może sprzedać gotowy program - np. Oettinger może ci sprzedać sam program pod K04 (w wersji bodajże 1.0 i 1.2 bar - koszt ok 1000 EUR), program + wtryski, bądź program + wtryski + turbo. Oczywiście wszystko z odpowiednim "narzutem" więc najtaniej jest kupić sam program, a resztę dokupić sobie samemu.

a dlaczego nie poglowkowac samemu?...uwazam,ze kiedys trzeba zlamac stereotyp,ze wiedza o chiptuningu,jest tylko dla wybranych,a tuner to magik z rozdzka-kazdy moze sie tego nauczyc,jesli chce...jesli ktos ma pieniedze na materialy i programy,czy kogos,kto pokaze co i jak,przyjdzie mu to szybciej-jesli fundusze sa skromne-pozostaje metoda prob i bledow i zarezerwowanie na to stado czasu...
Opublikowano

jesli fundusze sa skromne-pozostaje metoda prob i bledow i zarezerwowanie na to stado czasu...

Jeżeli fundusze są skromne, to tym bardziej zdecydował bym się na gotowy program. Bo zdecydowanie najdrożej, to wychodzi coś samemu rozwalić ...

Zresztą, nie wiem o jakich mocach tu rozmawiamy. Sam program do K03 to koszt rzędu 1500zł. A jeżeli interesuje cię więcej niż 180-185km - no to wtedy niestety trzeba portfel szerzej otworzyć ... samo turbo K04 to koszt ok 3500zł.

Opublikowano

powiedz mi jakie wyniki mozna osiagnac na seryjnych gratach(moc i niuty)tylko programem,a ja Ci powiem co ja zrobilem,majac do dyspozycji MBC i Lemmiwinks'a

Opublikowano

powiedz mi jakie wyniki mozna osiagnac na seryjnych gratach(moc i niuty)tylko programem,a ja Ci powiem co ja zrobilem,majac do dyspozycji MBC i Lemmiwinks'a

samym programem mieliśmy z Rexem po 204KM

Opublikowano

a ile niuta?

300

Opublikowano

u mnie 265,bylo nawet 271,ale ECU juz zaczal ciac,wiec zostawilem ,jak bylo,nie bede walczyl o kilka niutkow,,predkosc max we trzech 140 mil-to jakies 225 km/h,jak wylacze ESP,to na dwojce jeszcze zamieli kolkiem,mierzone Vagiem,jakos nie mam czasu,zeby na rolki pojsc

ale powiem Ci Poziu -300,to brzmi pieknie na K03-nic oprucz programu :wink4:

Opublikowano

300Nm na K03 to żaden problem. Wystarczy ok 1.1bar w peaku doładowania. A można dowalić i więcej (nawet 1.4bar). Oczywiście w peaku.

Opublikowano

nic oprucz programu :wink4

Rex miał gołą serię i tak mu wyszło. Ja miałem wydech ale wydech nie dodał mi nawet 1 konia :gwizdanie: :confused4:

Opublikowano

nic oprucz programu :wink4

Rex miał gołą serię i tak mu wyszło. Ja miałem wydech ale wydech nie dodał mi nawet 1 konia :gwizdanie: :confused4:

Ale to tylko przy K03, bo przy każdym większym i o wiele większym turbo po zmianie wydechu dzieją się cuda.

Elb napisz mi jeśli możesz czym różni się soft pod K03 np. Oettingera od softu np. VTG? Poza ceną oczywiście.

Opublikowano

Elb napisz mi jeśli możesz czym różni się soft pod K03 np. Oettingera od softu np. VTG? Poza ceną oczywiście.

Niczym się nie różni - sam jeździłem na sofcie VTG i bardzo sobie chwaliłem. Problem pojawia się dopiero gdy chcesz soft na K04 - tego VTG nie posiada (i posiadać nie będzie, ponieważ w VTG nie potrafią pisać softu tylko montują jakiś generyczny soft niemiecki).

Opublikowano

nic oprucz programu :wink4

Rex miał gołą serię i tak mu wyszło. Ja miałem wydech ale wydech nie dodał mi nawet 1 konia :gwizdanie: :confused4:

AVJ czy AEB?

Opublikowano

AVJ :naughty:

Opublikowano

Elb napisz mi jeśli możesz czym różni się soft pod K03 np. Oettingera od softu np. VTG? Poza ceną oczywiście.

Niczym się nie różni - sam jeździłem na sofcie VTG i bardzo sobie chwaliłem. Problem pojawia się dopiero gdy chcesz soft na K04 - tego VTG nie posiada (i posiadać nie będzie, ponieważ w VTG nie potrafią pisać softu tylko montują jakiś generyczny soft niemiecki).

HHmmm......, GTO zrobił mi soft pod GT2X i jeździ to fajnie. W stanach GT2X jeździ na sofcie Revo albo PC16 czyli jeździ na sofcie od K04, bo też nie za bardzo mają soft pod to turbo, co większa niektórzy jeżdżą na GT2X na sofcie od GTRS.

Myślę, że dobry tuner w PL wystroi wszystko kompletnie i zrobi to z sondą szerokopasmową i Vag-iem. Jak będzie potrzeba to i przysiądzie nad bagatela K04. Co prawda mozolne to jest, ale jak się chce... .

Ex też mi powiedział, że obojętnie z jaką turbiną do nich przyjadę to mi to wystroją. I to jest coś.

Poza tym piszesz, że w VTG nie umią pisać softów, a jak ktoś przyjedzie z jakąś egzotyczną turbiną to co robią wtedy??? Bo gotowca już nie wgrają.

Opublikowano

Nie znam efektów prac GTO więc się nie wypowiadam. Możliwe że robi dobre programy - nie wiem.

Nie słyszałem o żadnym szybkim 1.8T zrobionym w VTG na ori kompie. To na czym się znają i co montują do swoich aut to stand alone'y.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...