domjenick Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 w "tuningu" silnika, trzeba się kierować zasadą 3 słów "tanio, szybko, dobrze" jeśli chcesz tanio i szybko-nie będzie dobrze jeśli chcesz dobrze i szybko- nie będzie tanio jeśli chcesz tanio i dobrze- nie będzie szybko
kkrawat Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Buba ja myśle że te magnetyzery to do Ciebie się nie nadają...w twoim 2.7tt jest za szybki przepływ wszystkiego i nic się nie naładuje, zjonizuje itp
wampir Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Dizlowcy maja swoj temat o modyfikacjach. Stage po stagu jest rozpisany, a dla 1.8T to 80 stron mordęgi. Może ktos to zbierze? Są jacys wolontariusze co ogarniają temat, czy też wiedza o tym ma pozostac tajemna i tylko dla wybranych?
Buba Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Buba ja myśle że te magnetyzery to do Ciebie się nie nadają...w twoim 2.7tt jest za szybki przepływ wszystkiego i nic się nie naładuje, zjonizuje itp każdy mod jest dobry jak przyniesie jakiś wymierny efekt:wink: ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ---------- Dizlowcy maja swoj temat o modyfikacjach. Stage po stagu jest rozpisany, a dla 1.8T to 80 stron mordęgi.Może ktos to zbierze? Są jacys wolontariusze co ogarniają temat, czy też wiedza o tym ma pozostac tajemna i tylko dla wybranych? Przecież to nie jest jakaś tajemna wiedza. Masz wszystko rozpisane wystarczy poświęcić troche czasu na przejrzenie tematu.
kkrawat Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Buba ja myśle że te magnetyzery to do Ciebie się nie nadają...w twoim 2.7tt jest za szybki przepływ wszystkiego i nic się nie naładuje, zjonizuje itp każdy mod jest dobry jak przyniesie jakiś wymierny efekt:wink: ---------- Post dopisany at 16:18 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ---------- Dizlowcy maja swoj temat o modyfikacjach. Stage po stagu jest rozpisany, a dla 1.8T to 80 stron mordęgi.Może ktos to zbierze? Są jacys wolontariusze co ogarniają temat, czy też wiedza o tym ma pozostac tajemna i tylko dla wybranych? Przecież to nie jest jakaś tajemna wiedza. Masz wszystko rozpisane wystarczy poświęcić troche czasu na przejrzenie tematu. A jak sie czytac nie chce to dać komuś kto wszystko kupi, włoży, wystroi i...wystawi rachunek
Dev Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Panowie podłącze sie do tematu otóż po zrobieniu programu turbina w moim AEB osiąga maksymalne cisnienie 0,7 Bar dopiero przy 3500 dlaczego tak jest? Powinna chyba trszkę szybciej wstawać,może to być wina blov off-a mioże założyć ori bov ? Proszę o pomoc,dzisiaj bede robił logi więc może czegoś sie dowiem.A druga sprawa to jest taki problem że auto nie pojedzie wiecej jak 200 i na 5 tym biegu przy 5000 przestaje już jechać jakby mu normalnie robiło odcinke ,wydaje mi sie że będzie to chyba wina softu. sprawdzałeś DV-kę ?
wampir Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Czy to możliwe ze turbina 06B 145 703B ma 12 lopatek? Turbina jest regenerowana. Czy ta turbina wymaga jakiś modyfikacji przed założeniem jej na miejsce 058 145 703 J np obrócenie korpusu czy zmiany jakis zaślepek ??? Czy 06B 145 703B bedzie pasowala do katalizatora z wersji AMB 170KM?
kamilb5 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 devastation właśnie wymieniłem na ori,bo miałem wsadzonego blov-offa w sumie teraz jest duzo lepiej na ori DV,ale dalej nie jest tak jak powinno,tzn turbo dalej bardzo poźno wstaje,zaraz po logach będzię korekta softu zobacze co to z tego wyjdzie. devastation jak sprawdzić tego DV? niby dmuchałem w te dziury,i niby szczelny jest.
Inkognito Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Df jak jest nieszczelny wydaje bardzo śmieszny dźwięk jeśli ma się zamontowany stożek jest to bardzo słyszalne
kamilb5 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 A właśnie jak to jest ze stożkiem z tym AEB? chciałem go sobie właśnie zamontować,tylko jest tam troche rzeźby żeby go założyć,ma ktos może jakieś fotki założonego stożka? Jest jakaś różnica w dzwięku? Z góry wielkie dzieki:wink:
Dev Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 devastation właśnie wymieniłem na ori,bo miałem wsadzonego blov-offa w sumie teraz jest duzo lepiej na ori DV,ale dalej nie jest tak jak powinno,tzn turbo dalej bardzo poźno wstaje,zaraz po logach będzię korekta softu zobacze co to z tego wyjdzie.devastation jak sprawdzić tego DV? niby dmuchałem w te dziury,i niby szczelny jest. w DV-ke najlepiej dmuchnąc 1 bar możesz miec tez uchyloną klapę od WG i dlatego pozno wstaje
Inkognito Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 A właśnie jak to jest ze stożkiem z tym AEB? chciałem go sobie właśnie zamontować,tylko jest tam troche rzeźby żeby go założyć,ma ktos może jakieś fotki założonego stożka? Jest jakaś różnica w dzwięku?Z góry wielkie dzieki:wink: żeby założyć stożek potrzebujesz Tip mniej więcej taki jak ja mam w opisie kilka sylikonów i obejm tyle rzeźbienia co nic
domjenick Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Czy ko3s może mieć 12 lopatek ?z tego, co pamiętam to zwykłe K03 ma 12
wampir Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 Gosc od regeneracji powiedzial mi, ze turbina 06B 145 703 B ma nib ori wirnik (12 lopatek) chociaz on uzyl slowa koło kompresji. Czyzbym został oszukany?
domjenick Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 tu masz fotkę K03s- 100% ori, bo miałem ją w rękach
pioteros Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 tylko turbo od bexa sposrod wszystkich K03 od silnikow wzdluznych ma symbol 06B na poczatku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się