alien_pl Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Cześć. Kieruje tutaj swoje pytanie bo autentycznie już nie wiem co mogę sprawdzić . Samochód jeździł normalnie na codzien bez żadnych awari . Wczoraj chcąc odpalić zbuntował się i tak do tej pory. Kręci ale zakręcić nie może , sprawdziłem bezpiecznik od pompy paliwa cały , wtyczki na silniku wszystkie podpięte , węże podciśnienia również wpięte . Zostało - Cewka ,kable i nie wiem co jeszcze. Miał ktoś taki przypadek ? Pomocy Pozdrawiam
WinterOOOO Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 A pompa podaje w ogóle paliwo? Jak z dnia na dzień tak się stało to może tu leży przyczyna.
kamilmlody Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Poproś kogoś zeby przekręcił kluczyk w pozycję zapłonu, a sam kucnij przy tylnym prawym kole i nasłuc**j pompki
sylwiasty Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Podpinaj vag'a i sprawdź, czy jakiegoś błędu nie zapisało. Może uwalił się hall lub moduł zapłonu (wzmacniacz zapłonu czy jak on tam się nazywa). Chodzi o ten element przykręcany do puszki filtra powietrza. Poszukaj książki o naprawie A4 - tam jest wszystko fajnie opisane jak sprawdzić ten moduł i pozostałe elementy układu zapłonowego.
kyniu Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Tak jak kolega wyżej pisze sprawdz moduł wzmocnienia zapłonu możliwe że się kostka uwaliła albo sam moduł
alien_pl Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 Dzięki chłopaki za rady . Jest jedna pompa czy dwie ? Jedna napewno w baku i czy to jest pompa jedyna? Pompa się załącza przy przekręceniu w pozycji zapłon czy podczas kręcenia (rozruchu). Troszkę pytam o to bo sam posiadam inne auto (corrado) , zaś a4 ojca więc troszke inaczej rozwiązane są kwestie.
andrew780 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Ja próbowabym postukać w bak od spodu jeśli to pompa to powinna ruszyć, miałem już tak w dwu autach stukniecie w bak ratowalo życie. Pompa powinna na chwile sie załaczyć po przekreceniu stacyjki żeby uzupełnić cisnienie potem znów załacza sie podczas krecenie rozrusznikiem.
boniu Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 kolego podepinij vag i sprawdz czujnik halla,
alien_pl Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Dobra panowie , dziś kabelek skombinowałem i będe badał , tylko troszke poczytałem i Vag Vagowi nie równy , wyczytałem że Vag com 311.2 będzie najlepszy pod ten silnik , czy polecacie coś lepszego innego/ łatwiejszego / nie kolizyjnego ?
alien_pl Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Opublikowano 28 Lutego 2011 Cześć ! Vag wykazał 2 błędy : 18010 i 17978 bardziej bym sie skupiał na tym 2 błędzie . oczywiście oba skasowałem i się już nie powtarzały. Auto jak nie paliło tak dalej nie pali .... tylko kręci . Gdzieś w necie wyczytałem , że kostka stacyjki , jutro sprawdze iskre , czy ktoś miał do czynienia z błędem 17978 heeeelp
prady1 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 17978 to nic innego jak start silnika zablokowany przez immo Czyli standardowo do przeglądnięcia wtyk od antenki, lub spróbować drugim kluczykiem może masz zwarcie, w kostkach od ecu lub uwalony komp, a kontrolka od immo nie moga Ci jak przekręcisz zapłon?
andrew780 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Gdyby to ten błąd 17978 był przyczyną to auto powino zapalać i zaraz gasnąć więc według mnie to nie to. Bład ten mógłbybyć wynikiem zablokowania immo co sie czasem zdaża jeśli jeżeli jest np. nieorginalny kluczyk. Ja skupiłbym się na układzie zasilania czyli sprawdzi czy w listwie paliwowej jest cisnienie.
prady1 Opublikowano 28 Lutego 2011 Opublikowano 28 Lutego 2011 Przyczyn możę być dużo ale powinieneś sie skupiać na elementach na których nie jest możliwa diagnostyka vagiem skoro nie wywala Ci innych błedów, m.in. na ciśnieniu paliwa.
alien_pl Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Dziś poszukamy iskry . Co do błędu , to po tym jak się pojawił został skasowany już później się nie pojawiał , pewnie zapisał się kiedyś. Kontrolka od imo zaświeca się i gaśnie - obiaw zupełnie normalny. Drugim kluczykiem też próbowałem .
bronekb5 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Hmm, nikt nie wspomniał o paliwie.. może filtr zapchany syfem?
sylwiasty Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Skoro paliwo dochodzi to znaczy, że brak iskry. Jak brak iskry to sprawdź ten moduł, o którym Ci wcześniej napisałem. Jak go sprawdzić znajdziesz w książce o naprawie Audi A4. Sprawdzenie go nie zajmie więcej jak kilka minut. Podaj maila to podeślę Ci kilka stron z tej książki z opisem jak to sprawdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się