martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 a nie no olej olejem, ja jak swoja pocisne tak ponad 200km/h to tez mi oleju wessa, albo jak deptam do dechy a tak po spokojnemu to ni kropelki nie szluknie
Buba Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Ale normalne 4.2 na 299PS Tylko w S8 lub S6 na 344 Generalnie już nie wiem co Ci doradzić to są dane katalogowe, w rzeczywistości bywa hmmm różnie :gwizdanie:
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 koledzy jakie sa koszta hamownii ? nigdy nie bylem tam,a ciekaw jestem ile mi tam w zagrodzie kucy zostalo
Kowi87 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 koledzy jakie sa koszta hamownii ? nigdy nie bylem tam,a ciekaw jestem ile mi tam w zagrodzie kucy zostalo 100-150zł
martin_rs4 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 pojade bo juz dawno mnie to ciekawi.bo autko jezdzi nienagannie i na jak na ta moc przyzwoicie tak wiec do hamownii.. a potem jak wsadze wydeh z kwasiaka, wytne katy, wyczyszcze filtr itp.. to sobie porownam
Don Vito Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Szkoda silnika na te hamownie... Jak Ci się zbiera furka to po co kombinować?
moskal Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Szkoda silnika na te hamownie... mozesz rozwinąć ????
itor Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 pojade bo juz dawno mnie to ciekawi.bo autko jezdzi nienagannie i na jak na ta moc przyzwoicie tak wiec do hamownii.. a potem jak wsadze wydeh z kwasiaka, wytne katy, wyczyszcze filtr itp.. to sobie porownam koniecznie tez zaloz magnetyzer
seban111 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 to ja sie dorzuce mała garstka wiadomości na temat 2.8 ACK Przedewszystkim ma koło dwu masowe ( jak walnie to kaplica w aso podobno 3800zł ) . Jezdze juz 3 latka i mam od 3 latek LPG i generalnie nic sie nie dzie chiciaz ja mam rożne przygody znim ale spowodowane kiepskimi mechanikami. jeden pogioł mi pokrywe zaworów ( idiota dokrecał na oko tak zeby dobrze trzymało bez klucza dynamometrycznego ) no i to mnie troszke kosztowało ;/ . Olej bierze mi około 0,5 litra na 2000 km ale jak jezdze wokoł komina czyli na dystansie 70km i to 70%mniasto 30% trasa. Jak ruszyłem nia w trase 2000 km to nic nie spaliła oleju . V-łki maja to do siebie ze przy duzej liczbie rozruchow na małym dystansie potrafią troszke wypić oleju albo przy mocnym butowaniu. Teraz kumpel wziołm moja niunie do ASO bo tam pracuje i zrobili jej mocny przeglad no i do wymianym mam kilka uszczelek przeguby tylne wewnętrzne na moscie pompa wody mi delikatnie cieknie . ale ogolnie silnik jak dla mnie super. A no i nie oszukujmy sie wszystkie czesci mechaniczne z wiekiem i przebiegeim sie zużywaja wiec to trzeba miec an uwadze ( moja ma 280 000 przebiegu i jest z 96roku i nie oczekuje od niej ze bedzie chodziła jak nowa hehe " prawdziwa miłość wymaga zrozumienia i wyrzeczeń " POZDRAWIAM
Don Vito Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać
Buba Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać nie rozumiem sensu twojej wypowiedzi
moskal Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać Nie rozumiem co nazywasz "katowaniem silników" , chodzi Ci o pomiar na hamowni ??? przeciez tam gośc wrzuca 1 , 2 , 3 , ciągnie na 4 do odcinki i finał , dla ciebie to jest katowanie silnika ??? Ja notorycznie ciągne do odcinki na pierwszych trzech biegach i raczej nie nazwalbym tego katowaniem , jesli silnik jest rozgrzany to nie ma prawa nic sie z nim stać. jest przygotowany przez fabryke na wyzsze obroty niz nasze marne 6000-7000 rpm
Norbi Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać Nie rozumiem co nazywasz "katowaniem silników" , chodzi Ci o pomiar na hamowni ??? przeciez tam gośc wrzuca 1 , 2 , 3 , ciągnie na 4 do odcinki i finał , dla ciebie to jest katowanie silnika ??? Ja notorycznie ciągne do odcinki na pierwszych trzech biegach i raczej nie nazwalbym tego katowaniem , jesli silnik jest rozgrzany to nie ma prawa nic sie z nim stać. jest przygotowany przez fabryke na wyzsze obroty niz nasze marne 6000-7000 rpm udaje ci się ciągnąć powyżej 7k RPM?? yhy do 7200
Buba Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Moskal oczywiście. Widziałem pomiary, katowanie silników stąd mam takie odczucia... Dla mnie to bez sensu, chyba, że ktoś chce faktycznie zrobić profesjonalny tuning silnika to owszem, bo każdy chciałby wiedzieć na co poszła kasa. W innym przypadku lepiej się zmierzyć z kimś kto lata czymś nowym o podobnej mocy i porównać Nie rozumiem co nazywasz "katowaniem silników" , chodzi Ci o pomiar na hamowni ??? przeciez tam gośc wrzuca 1 , 2 , 3 , ciągnie na 4 do odcinki i finał , dla ciebie to jest katowanie silnika ??? Ja notorycznie ciągne do odcinki na pierwszych trzech biegach i raczej nie nazwalbym tego katowaniem , jesli silnik jest rozgrzany to nie ma prawa nic sie z nim stać. jest przygotowany przez fabryke na wyzsze obroty niz nasze marne 6000-7000 rpm udaje ci się ciągnąć powyżej 7k RPM?? yhy do 7200 ja nie przekraczam 3k RPM więc pytam
moskal Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 udaje ci się ciągnąć powyżej 7k RPM?? nie wiem , nie patrze w tym momencie na obrotomierz , ciągne aż robi "tytytytyt" :kox: :kox:
paput Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 warto kupic vke 2,4 z 2000 roku z automatem ? jak w tiptroniku w dobrej cenie i z dobrym wypasem to warto
paput Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 ktoś tu kotleta odgrzał chłopaki pytają to odpowiadam
harley22 Opublikowano 16 Października 2011 Opublikowano 16 Października 2011 Jaka realna cena dobrej instalki LPG do 2.4? A może ktoś poleci na Podkarpaciu dobrego gazownika byłbym wdzięczny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się