Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Którą V6 wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody.

a co dopiero dwóch turbin :naughty:

jak turbiny siądą to jest powód zeby włożyć coś wiekszego :good: :good: :good:

Opublikowano

Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody.

a co dopiero dwóch turbin :naughty:

jak turbiny siądą to jest powód zeby włożyć coś wiekszego :good: :good: :good:

Też tak uważam :kox:

Opublikowano

moskal mieliśmy upalić Ese w Bukowinie i uja wyszło, alkohol był ważniejszy :kox::decayed:

Prawda jest taka że S4 odpycha większość osób które nie są głębiej w temacie swoimi kosztami i eksploatacją dlatego wybierają zwykłe Vki o dużo gorszych osiągach a o podobnym spalaniu.

U mnie w 2.6 mam cały czas spalanie na fisie 12,5l ale jeżdżę TYLKO po mieście i na krótkich odcinkach - to jest spalanie przy normalnej jeździe.

Da się zejść nawet do 10 litrów ale to wtedy jazda do 2000 tys/obr i Cię emeryci wyprzedzają :polew:

Ja żałuje że nie zdecydowałem się na zakup w 2006r 2.8 V6 30V z Q ale wtedy jeszcze nie byłem na forum i człowiek się nie znał :wallbash:

Teraz bez dwóch zdań kupił bym 2.7 Bit :kox:

Opublikowano

Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody.

a co dopiero dwóch turbin :naughty:

jak turbiny siądą to jest powód zeby włożyć coś wiekszego :good: :good: :good:

Też tak uważam :kox:

ja tez :decayed: bo co jest lepsze od duzej mocy ??

Jeszcze wieksza moc :gwizdanie: :gwizdanie:

Opublikowano

Paput boi się turbiny jak diabeł święconej wody.

a co dopiero dwóch turbin :naughty:

żebyś wiedział :decayed: ale w przyszłości kto wie :gwizdanie: może będzie esa :decayed:
Opublikowano

eSa to chyba najwlasciwszy kierunek wszystkich modow:D

ja poki co jezdze tym co mam, a potem jako 2 biore eSssse

a fakt fatem 2,8 i 2,7bt to bardzo podobne silniki,

kolega w b4 cuope jest wlasnie w fazie zmian 2,8 na 2,7bt i az tak duzo rzezby nie ma ze swapowaniem :good:

Opublikowano

jestem za 2,8 pojezdzilem troche quattro kolegi w b4 coupe z lpg i fajnie sie te 2,8 zbieralo,a bylo to te slabsze 174km

w a4 193km juz dobrze musza smigac,a i wyposazenie w 2,8 z reguly jest juz na duzym wypasie i czesto Q :kox:

...niestety nie zawsze z tym wyposażeniem tak jest. Ja w mojej polifcie 2.8Q miałem zwykłe fotele, nie kubki i korbki z tyłu.... ale za to szyber był..:D

Opublikowano

A ja Wam powiem, że przesiadłbym się chętnie jeszcze do C4 2,2t w quatro ze swojej ACK :hi:

Mam przejściowe (mam nadzieję) problemy z finansami i bronię się jak mogę przed sprzedażą swojej pociechy i jak mi się uda to chyba zagazuję.

Niedawno gdzieś widziałem w operacji tuning rs4 i koleś się wypowiadał, że głowice przekładali z 2,8 30v, ale niestety nie usłyszałem dlaczego...

Opublikowano

Niedawno gdzieś widziałem w operacji tuning rs4 i koleś się wypowiadał, że głowice przekładali z 2,8 30v, ale niestety nie usłyszałem dlaczego...

wieksze kanały :wink4:

Opublikowano

jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka

Opublikowano

jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka

ło k@rwa :blink:

Opublikowano

ja mam 2,8 Quattro 174KM juz ponad 2 lata i jestem zadowolony jak z zadnego innego auta!!! polecam jak najbardziej. jest mniej awaryjna niz 2,8 193KM i 2,6. jesli chodzi o spalanie :) zalezy jak noga na gazie lezzyyy. ale ja po dlugich przemysleniach, forach itp... wybralem miedzy tymi trzema co podales, ta ostatnia...oczywiscie w Quattro...

zagazowana tez jest i z powiem ze duzej roznicy jesli chodzi o przyspieszenie itp, miedzy gazem a benzyna nie ma :) spalanie gazu miedzy 12 - 15 litrow powyzej 170 to juz na benzyne przelaczam :D

polecam !!!!!!! 2,8 V6 Quattro ... a ktora wersja, to od Ciebie zalezy

Opublikowano

jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka

ameryki tym filmikiem nie odkryłeś :wink4:

Opublikowano

jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka

ameryki tym filmikiem nie odkryłeś :wink4:

dowartościował sie :polew: :polew:

Opublikowano

jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka

ameryki tym filmikiem nie odkryłeś :wink4:

dowartościował sie :polew: :polew:

tak jak cały battalion dowartościowuje kopciuchy tak w tym dziale warto podsuwać pomysły na bezyniaczki
Opublikowano

jesli ktoś ma wątpliwości że 2.4 nie jedzie nawet w budzie a6 ładnie pomyka

ameryki tym filmikiem nie odkryłeś :wink4:

dowartościował sie :polew: :polew:

tak jak cały battalion dowartościowuje kopciuchy tak w tym dziale warto podsuwać pomysły na bezyniaczki

:decayed:

Opublikowano

Martin owszem AAH jest dobrym silnikiem, ale po pierwsze przy ACK zostajesz daleko w tyle, po drugie to nie wiem skąd opinia, że jest niby mniej awaryjny niż 30v...

Stara poczciwa jednostka V6, ale bez rewelacji. Ostatnio nawet w Płocku złapałem się swoim avantem z zadbanym sedanem w manualu (ja automat) i kolega od raz udczuł różnicę :naughty:

Opublikowano

Jak A6 2,4 v6 250km/h leci to nie wiem ile ja swoją A4 z silnikiem ACK 2.8 193 km bm poleciał :D Chociaż tam przebieg mały.... Jestem ciekaw czy moja A4 by poleciała tyle co ta A6 :D

Opublikowano

Jak A6 2,4 v6 250km/h leci to nie wiem ile ja swoją A4 z silnikiem ACK 2.8 193 km bm poleciał :D Chociaż tam przebieg mały.... Jestem ciekaw czy moja A4 by poleciała tyle co ta A6 :D

przeciez to tylko i wyłącznie zależy od skrzyni , mocy jest wystarczająco :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...