longinus Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 A jak wyglądają przyrosty w 2,5 tdi AKE - 180 kucy bazowo? Bo tutaj przyrost do ok 200 nie jest tak spektakularny jak ze 150/163KM. Jest szansa podciągnąć samym programem do ok 220-230? To już byłoby COŚ... :kox:
baskecior Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Gratuluję Witkowi, ale boję się aby następny temat nie nazywał się identycznie i odnosił się do fizycznego padu pompy , które jak wiemy do najmocniejszych nie należą. Szczere gratulacje. :th:
pre_pl Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 A jak wyglądają przyrosty w 2,5 tdi AKE - 180 kucy bazowo? Bo tutaj przyrost do ok 200 nie jest tak spektakularny jak ze 150/163KM. Jest szansa podciągnąć samym programem do ok 220-230? To już byłoby COŚ... :kox: jak nie spektakularny ? A zanim Rogal rozkminił temat tej pompy to jaki miałeś przyrost ?
Buczo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Gratuluję Witkowi, ale boję się aby następny temat nie nazywał się identycznie i odnosił się do fizycznego padu pompy , które jak wiemy do najmocniejszych nie należą. Szczere gratulacje. :th: To bylo pierwsze co mi przyszlo na mysl ,jak przeczytalem temat. Hehe. Miejmy nadzieje,ze sie mylisz,bo jak pompa kosztuje, tak jak czesci do 2.5 TDI to omg!
Rogalotti Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Faktycznie nazwa wątku dwu znaczna Panowie nie jest tak kolorowo jak Pisze Poziek, oczywiście udało się zrobić krók w przód ale nadal są pewne ograniczenia, mianowicie... Nowe 2.5 TDi V6 czyli te z silnikami zaczynającymi się na literkę B.. mają nowszy system sterowania układu wtryskowego i inne pompy wtryskowe (to wiemy) - w przeciwieństwie do tych pierwszych poczciwych na A.. Nowsze mają pompy trzy tłoczkowe (czyli są 1/3 wydajniejsze) ale żeby nie było tak pięknie jest wtrysk dwu fazowy a wiec pompy wykonują dwa razy tyle roboty na cykl pracy niż w starszych (wydajność pompy trzeba podzielić na pół). W silnikach są przyrosty i będą ale jak wiadomo pompy, wałki ect. starzeją się przez co finalnie silnik ma mniejsze możliwości i podatność na tuning - przyrost. Jest opcja aby przebudować skomplikowaną elektronikę pompy wtryskowej VP44 na prostszą ale to wymaga auta do testów. Jest na forum nowy user Aligator z Katowic który napomknął ostatnio, że Włoska firma Fratelli Bosio produkująca końcówki wtrysków (sportowe) myśli nad zrobieniem wydajniejszych właśnie do 2.5 TDi V6. Myślę, że takie większe o 15-20 % były by super sprawa do większości Waszych aut (przy zastosowaniu lepszego turbo i wydajniejszego coolera w przypadku A4 i passata). Pozdrawiam
marewel Opublikowano 21 Grudnia 2007 Opublikowano 21 Grudnia 2007 Wlasciwie o jaka blokade tej pompy chodzilo?
Flyer Opublikowano 27 Grudnia 2007 Opublikowano 27 Grudnia 2007 Nowe 2.5 TDi V6 czyli te z silnikami zaczynającymi się na literkę B.. mają nowszy system sterowania układu wtryskowego i inne pompy wtryskowe (to wiemy) - w przeciwieństwie do tych pierwszych poczciwych na A.. Witek, a jak to sie ma do AKE z konca produkcji (2003) ?
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Błagam zmieńcie ten temat bo zle się kojarzy
wrobsipl Opublikowano 1 Stycznia 2008 Opublikowano 1 Stycznia 2008 no to poczekamy na wersje przynajmniej beta 2 projektu i jakieś szacunkowe tabele przyrostów
Ali_TDI Opublikowano 2 Stycznia 2008 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Jest na forum nowy user Aligator z Katowic który napomknął ostatnio, że Włoska firma Fratelli Bosio produkująca końcówki wtrysków (sportowe) myśli nad zrobieniem wydajniejszych właśnie do 2.5 TDi V6. Myślę, że takie większe o 15-20 % były by super sprawa do większości Waszych aut (przy zastosowaniu lepszego turbo i wydajniejszego coolera w przypadku A4 i passata). Zgadza się, podczas mojej wizyty we Włoszech rozmawialiśmy o wtryskach do 2.5TDI i najprawdopodobniej w lutym będę miał jakiś komplet na testy. Jeżeli któryś użytkownik jest chętny na testy to proszę o PW wraz z kodem silnika i aktualnymi modami.
AndyN Opublikowano 26 Lutego 2008 Opublikowano 26 Lutego 2008 Jakieś nowe wieści z frontu walki z silnikami 180 KM na "Be"?
Gość Trzeniu Opublikowano 11 Marca 2008 Opublikowano 11 Marca 2008 Czy coś się ruszyło w kwestii większych wtrysków?
poziek Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Opublikowano 12 Marca 2008 Trzeniu widzę ciśnienei na większa moc... :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 cuber turbo zmienia na wieksze wiadro, to co myslales...
Gość Trzeniu Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Trzeniu widzę ciśnienei na większa moc... :gwizdanie: no bo wkurza mnie że wygrywasz ze mną o jedną długość
poziek Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Opublikowano 12 Marca 2008 Trzeniu widzę ciśnienei na większa moc... :gwizdanie: no bo wkurza mnie że wygrywasz ze mną o jedną długość długośc czego ?? :naughty: :gwizdanie:
alvaro Opublikowano 12 Marca 2008 Opublikowano 12 Marca 2008 Poziek długośc czego ?? naughty naughty pociągu towarowego z węglem ze Ślunska EOT
Gość Trzeniu Opublikowano 1 Lipca 2008 Opublikowano 1 Lipca 2008 no i dalej cisza ale to nic [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2008, 13:50 _________________________________________________coś wiadomo o tych wtryskach? temat wygasł? a taki był szum jak powstał ...
kubson Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Ponawiam pytanko bedzie cos z tego ?
truckmaniac Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Jak tylko pojawi się jakiś konkret co do programu i wtrysków, to chyba zacznę szukać manualnej skrzynki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się