Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Imitacja samopoziomowania xenon


Szymoonk

Rekomendowane odpowiedzi

Czy jest ktoś w stanie wykonać (chyba że jest) jakiś układ który będzie powodował charakterystyczne dla ori xenonu opuszczenie soczewki, czyli po prostu uruchomi silniczek od regulacji i opuści ją na chwile i wróci na swoje miejsce? Ostatnio miałem styczność z policją i sprawdzali czy soczewki się ruszą po wyłączeniu i włączeniu świateł. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na allegro mozna kupic zestaw samopoziomowania cos koło 350zł lub kup cały zestaw ori samopoziomowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to nie w każdym samochodzie z xenonami chyba jest taka funkcja że po włączeniu świateł soczewka się opuszcza/ podnosi. Ostatnio sprawdzaliśmy to przy okazji zakładania HIDow do mojego auta, w lexusie znajomego i u niego nie ruszały się. Inna sprawa że może się zepsuło :gwizdanie: U nas takie drogi są że taka instalacja cały czas musi pracować i dokonywać korekt.... Mogło nastąpić zmęczenie materiału :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym aucie z fabrycznymi xenonami jest wypoziomowanie lamp po właczeniu zapłonu lub świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym aucie z fabrycznymi xenonami jest wypoziomowanie lamp po właczeniu zapłonu lub świateł.

Zdziwiłbyś się, ale niekoniecznie i zależy to też od warunków.

Np. w B5 poziomowanie jest statyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdziwiłbyś się, ale niekoniecznie i zależy to też od warunków.

Np. w B5 poziomowanie jest statyczne.

Dokładnie, u mnie w B5, jak włączam światła rano zawsze soczewki trochę się obniżą i podniosą, ale jak wyłączę światła i po krótkim czasie włączę, prawie nigdy się nie ruszą a poziomowanie sprawne i działa, widać to od razu, jak siądą z tyłu trzy osoby, światła wyraźnie jadą w dół.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktoś w stanie wykonać (chyba że jest) jakiś układ który będzie powodował charakterystyczne dla ori xenonu opuszczenie soczewki, czyli po prostu uruchomi silniczek od regulacji i opuści ją na chwile i wróci na swoje miejsce? Ostatnio miałem styczność z policją i sprawdzali czy soczewki się ruszą po wyłączeniu i włączeniu świateł. Pozdrawiam

a spryski masz ????

mi ostatnio tez sie trafiła kontrol na drodze

panowie zazyczyli sobie prezentacji działania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest ktoś w stanie wykonać (chyba że jest) jakiś układ który będzie powodował charakterystyczne dla ori xenonu opuszczenie soczewki, czyli po prostu uruchomi silniczek od regulacji i opuści ją na chwile i wróci na swoje miejsce? Ostatnio miałem styczność z policją i sprawdzali czy soczewki się ruszą po wyłączeniu i włączeniu świateł. Pozdrawiam

a spryski masz ????

mi ostatnio tez sie trafiła kontrol na drodze

panowie zazyczyli sobie prezentacji działania

Widzisz mi się trafił żandarm, psikałem i psikałem spryskami :wink4: a ten wsadził łeb do środka i "regulacja wysokości jest = nie ma samopoziomowania" :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wydawało mi się, że samopoziomowanie nie jest konieczne:

Regulaminu nr 48 EKG ONZ

6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.

6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)

ale może się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem podobną sytuacje z policją ale ja zrobiłem w ten sposób, że w środku mam pokrętło regulacji i zawsze kiedy mnie policja zatrzyma to wyłączam silnik i przekręcam pokrętło o jeden stopień, i gdy później załącze światła to automatycznie się obniżają już tak kilka razy nabrałem stróżów prawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym aucie z fabrycznymi xenonami jest wypoziomowanie lamp po właczeniu zapłonu lub świateł.

Zdziwiłbyś się, ale niekoniecznie i zależy to też od warunków.

Np. w B5 poziomowanie jest statyczne.

Czy mógłbym poprosić o wytłumaczenie co znaczy poziomowanie statyczne, a "niestatyczne".

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym aucie z fabrycznymi xenonami jest wypoziomowanie lamp po właczeniu zapłonu lub świateł.

Zdziwiłbyś się, ale niekoniecznie i zależy to też od warunków.

Np. w B5 poziomowanie jest statyczne.

Czy mógłbym poprosić o wytłumaczenie co znaczy poziomowanie statyczne, a "niestatyczne".

Z góry dzięki.

Otóż w B5 nie zmienia się poziom podczas jazdy, bo odczyt z czujników jest po uruchomieniu samochodu. Więc podczas jazdy nic się już nie przestawia. W B6 i nowszych jest dynamiczne, może się zmieniać podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! mam lampy w swoim audi a4 xenony, ale przycisk''włacznik'' regulacji wysokości nie działa mi? dlaczego tak jest, czy to zalezy od świateł, jeśli te ksenony wstawił 1 właściciel tzn. że nie są standardowe i nie da się już ich regulować od 0 do 4 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz dokładane ksenony, przy ori nie ma w ogóle pokrętła regulacji położenia reflektorów.

Cytat:

Otóż w B5 nie zmienia się poziom podczas jazdy, bo odczyt z czujników jest po uruchomieniu samochodu. Więc podczas jazdy nic się już nie przestawia. W B6 i nowszych jest dynamiczne, może się zmieniać podczas jazdy.

Może się mylę ale wydaje mi się, że nie do końca, cała rzecz w szybkości zmian. W B6 zmiany następują szybko, układ usiłuje skorygować nierówności drogi, w B5 zmiany są wolne i na nierównościach niezauważalne, ale jeżeli zmiana odczytu z czujników jest wystarczająco długa, to reflektory reagują, np. jak nie wyłączając silnika i świateł biorę pasażerów na tylne siedzenia lub załaduję bagażnik światła odczuwalnie opadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wydawało mi się, że samopoziomowanie nie jest konieczne:

Regulaminu nr 48 EKG ONZ

6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.

6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)

ale może się mylę.

Mylisz się, dla świateł o mocy świetlnej powyżej 2000 lumenów (m. in. lamp wyładowczych) punktu 6.2.6.2.2 nie stosuje się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm ja wcześniej przeglądałem ten rozdział 6 dotyczący regulacji wysokości świateł (wraz ze wspomnianym w nim załącznikiem 8) nie mniej nigdzie nie znalazłem wzmianki o mocy światła. Dlatego też ta moja wcześniejsza myśl.

Niestety teraz nie bardzo mam czas na jego dokładne studiowanie ale jakby kogoś interesował ww. Regulamin 48

http://www.4shared.com/document/fQiE_sNN/Regulaminu_nr_48_EKG_ONZ.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...