leho Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Problem polega coraz częstszym odcinaniu turbiny. nie ma jednej zasady, tzn prędkość , obroty czy inny parametr. Po prostu w pewnej chwili odcina i koniec. Ostatnio podobnie zachowuje się ABS , / włącza się kontrolka/. Wszystko wraca do normy po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika. Ktoś wie co może być przyczyną ? [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
dante0018 Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Odcina turbine?? Pewnie wpada w tryb awaryjny. Podaj więcej szczegółów. Oczywiście VAG prawde ci powie, ale stawiam na przycinające się kierownice.
goldi Opublikowano 26 Marca 2011 Opublikowano 26 Marca 2011 Kolego nie ten dział wszystko masz w dziale diagnostyka vag silnik wpada w tryb awaryjny zrób komplet logów wrzuć na forum przeważnie przyczyną takich problemów są zapieczone łopatki w turbinie ale wszystko masz w dziale diagnostyki
leho Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Opublikowano 26 Marca 2011 Co do ABS to czyta błąd ; nierównomierne prędkości / lewe-prawe koło/, może sugerować uszkodzenie w obwodzie el, ale dlaczego wraca do normy po powtórnym uruchomieniu silnika ? Turbo , raz przy odczycie wskazania przeładowania i zawór rec., innym razem nie ma błędu. /dziękuję za podpowiedzi, zacznę od zrobienia logów /
yanosho Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 a może to zbieg okoliczności pada Ci jakis czujnik w abs-ie a turbo się kończy lub do czyszczenia i do tego egr strajkuje
gizmus2006 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Czyść Turbo bo chyba najpewniej to Cie czeka i nie minie. Resztą sie zajmij potem
leho Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Opublikowano 27 Marca 2011 Jedyny szczegół, który jeszcze przychodzi mi do głowy to fakt , że problemy zaczęły się po wymianie termostatu /przedtem nie odcinało turba/. Okazało się, że jest minimalny ubytek na oringu, który widać przez to nie domykał i temp. dochodziła jedynie do ok. 75 % . Po wymianie termostatu usterka ustąpiła, silnik jest prawidłowo dogrzewany. Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami .
vauxhall95 Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Jedyny szczegół, który jeszcze przychodzi mi do głowy to fakt , że problemy zaczęły się po wymianie termostatu /przedtem nie odcinało turba/. Okazało się, że jest minimalny ubytek na oringu, który widać przez to nie domykał i temp. dochodziła jedynie do ok. 75 % . Po wymianie termostatu usterka ustąpiła, silnik jest prawidłowo dogrzewany. Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami . Watpie
Sztomel Opublikowano 27 Marca 2011 Opublikowano 27 Marca 2011 Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami samo niedogrzewanie się silnika nie ma absolutnie żadnego wpływu na problemy z turbodoładowaniem chyba, że podczas wymiany termostatu spowodowałeś niechcący uszkodzenie w układzie doładowanego powietrza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się