Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Odcinanie turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem polega coraz częstszym odcinaniu turbiny. nie ma jednej zasady, tzn prędkość , obroty czy inny parametr. Po prostu w pewnej chwili odcina i koniec. Ostatnio podobnie zachowuje się ABS , / włącza się kontrolka/.

Wszystko wraca do normy po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika.

Ktoś wie co może być przyczyną ?

[mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]

Opublikowano

Kolego, podstawa to VAG

Opublikowano

Odcina turbine?? Pewnie wpada w tryb awaryjny. Podaj więcej szczegółów. Oczywiście VAG prawde ci powie, ale stawiam na przycinające się kierownice.

Opublikowano

Kolego nie ten dział wszystko masz w dziale diagnostyka vag silnik wpada w tryb awaryjny zrób komplet logów wrzuć na forum przeważnie przyczyną takich problemów są zapieczone łopatki w turbinie ale wszystko masz w dziale diagnostyki

Opublikowano

Co do ABS to czyta błąd ; nierównomierne prędkości / lewe-prawe koło/, może sugerować uszkodzenie w obwodzie el, ale dlaczego wraca do normy po powtórnym uruchomieniu silnika ?

Turbo , raz przy odczycie wskazania przeładowania i zawór rec., innym razem nie ma błędu.

/dziękuję za podpowiedzi, zacznę od zrobienia logów /

Opublikowano

a może to zbieg okoliczności pada Ci jakis czujnik w abs-ie a turbo się kończy lub do czyszczenia i do tego egr strajkuje

Opublikowano

Czyść Turbo bo chyba najpewniej to Cie czeka i nie minie. Resztą sie zajmij potem

Opublikowano

Jedyny szczegół, który jeszcze przychodzi mi do głowy to fakt , że problemy zaczęły się po wymianie termostatu /przedtem nie odcinało turba/.

Okazało się, że jest minimalny ubytek na oringu, który widać przez to nie domykał i temp. dochodziła jedynie do ok. 75 % .

Po wymianie termostatu usterka ustąpiła, silnik jest prawidłowo dogrzewany.

Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami .

Opublikowano

Jedyny szczegół, który jeszcze przychodzi mi do głowy to fakt , że problemy zaczęły się po wymianie termostatu /przedtem nie odcinało turba/.

Okazało się, że jest minimalny ubytek na oringu, który widać przez to nie domykał i temp. dochodziła jedynie do ok. 75 % .

Po wymianie termostatu usterka ustąpiła, silnik jest prawidłowo dogrzewany.

Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami .

Watpie

Opublikowano

Ale wątpię czy to może mieć związek z obecnymi problemami

samo niedogrzewanie się silnika nie ma absolutnie żadnego wpływu na problemy z turbodoładowaniem chyba, że podczas wymiany termostatu spowodowałeś niechcący uszkodzenie w układzie doładowanego powietrza.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...