kt65c453 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Na 5b 3500 zł, ja robiłem na 6b z b7 i dałem niecałe 4 tys, profesjonalna robota, jak coś dam namiary, ale u mnie 3.0 to jeszcze 2 masa doszła jak inne silniki to nie wiem, pewno mniej Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez kt65c453 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki1 1 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Skrzynia 6b (pedały, pompki itp) + nowe sprzegło + nowy docisk + nowe łozysko oporowe, dwumasa uzywana bez luzu..... Za to wszystko z przekładka zapłaciłem 3100zł bo 100zł dostałem rabatu za połamane słynne kolanko odmy, za nowy zamiennik zapłaciłem 25zł. Co do stanu koncowego to musiałem dokrecic przewody do pompy ABS, wymienic te kolanko odmy to z wad po przekładce... po prostu musze sprawdzic czy wszystko ok lepiej spie w nocy Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez Marecki1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Gdzie kupiłeś ta odme? Mowa o tej rurce harmonijkowej? Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plati 0 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Witam koledzy mam taki problem - przeszukałem chyba całe forum i nie moge znaleść odpowiedzi otóż pacjent to A6 C6 silnik 3.2fsi skrzynia założona, sterowniki przekodowane nawet wszystkie przyjęły kodowania tylko co dalej bo nie odpala. Przekażnika żadnego przy kompie nie ma. Jak przekrece zapłon i na krótko dam napięcie na rozrusznik to odpali i jeździć jeździ ale jak zgasze to znowu na krótko trzeba. jak zabrać sie do tematu bo pomysłów brakuje, a dodam że chyba jest coś nie tak bo nawet na liczniku pokazuje żeby dać na P lub N zeby odpalić a wszystko przekodowane na manuala prócz ABS bo nie było zadnej opcji zeby zakodować no dwie tylko ale nic związanego ze skrzynia. mam tez błąd o niskim stanie płynu hamulcowego ale to chyba póżniej. wydaje mi się że problem leży też po stronie rozłączenia CAN tak mi się zdaje tj ze przerwany obwód czy jakoś tak. pomóżcie bo brak pomysłów Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki1 1 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 http://www.tomczesci.pl/uploads/112472.thumb400.jpg Kupiłem w IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 A ja mam inny silnik, nie zwróciłem uwagi. Jak zrobiłeś swap musisz coś zrobić z kablami co szły do multitronic, gdzieś jest na forum Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plati 0 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 no właśnie tylko nie moge za bardzo znaleść co z nimi zrobić czemu mimo przekodowania na liczniku wyświetla mi ze jest automatem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 1 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2016 Poszukaj o przerobieniu elektryki, tej wiązki, jest gdzieś na forum Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adioss 1 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 Żeby palił przynajmniej w b6 tak jest trzeba zmasowac chyba biało brązowy kabelek z tej kostki od multi, mi po odpieciu skrzyni znikło PRND na liczniku Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plati 0 Opublikowano 2 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2016 próbowałem zmasować kazdy pin i + dawałem i nic no a jak odpiąłem skrzynie tez znikło prnd z licznika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emil_A4B6 0 Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Potrzebuje kogoś kto zrobił by mi przekladke od podstaw z automatu tip tronic na manual w audi a4 b6 ASN 3.0 V6 jak coś to pisać na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kto Wie ten Wie 0 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Witam panowie oddalem swoje audi b6 3.0asn do przekladki z multi na manual 5biegowy 01r podpowie mi ktos na co wzrucic uwage przy odbiorze auta.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 czy działa cicho i gładko, warto sprawdzić czy wsteczny świeci , czasami jest problem z czujnikiem ale to grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kto Wie ten Wie 0 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Poprosze go zeby mi podlaczyl pc pokazal bledy i zeby mi go podniusl zobacze jak to wyglada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Ale jak nie będzie multi nie będzie w czym czytać błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojtaas 0 Opublikowano 31 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2016 Siemka sory z góry za pyt może już gdzie było w postach ale niestety na telefonie siedzę na wyjeździe nie mam dostępu do kompa Pytanie dotyczące przekladki z multi na manuala czy skrzynia z disla podejdzie do benzyny? Czy z większego silnika podejdzie np z 2.4/3.0 do 1.8t? Czy może być z a4b5? Czy też a6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianD 0 Opublikowano 8 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2016 Witam, poszukuje namiarów na sprawdzony warsztat do swapa skrzyni Multi na manual. Preferował bym moje województwo Kuj-Pom. lub ościenne ale wiem, że czasem warto pojechać trochę dalej, puki auto jest na chodzie. Pacjent 1.8T 2002r, 163km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimi856 0 Opublikowano 18 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2016 Czy ktoś w okolicy Warszawy, Grójca robi swap z multi na manual? Pacjent a4 b6 2.0 ALT 2003r. obecna skrzynia to multi ghv. Zaplace i 4-5 tys za calosc jeśli trzeba byle było zrobione na tip top i sprawnie jeśli chodzi o czas wykonania. Multi juz nie siedzi w budzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 19 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2016 (edytowane) Około 100 km od ciebie są fachowcy co mnie zrobili i nie mam się do czego przyczepić a dasz mniej, zajmują się tylko tym od wielu lat, odezwij się na priv Edytowane 19 Listopada 2016 przez kt65c453 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimi856 0 Opublikowano 20 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2016 Napisałem. Prosiłbym o namiary jak najszybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się