szaman864 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 Opublikowano 21 Sierpnia 2018 14 godzin temu, solar66 napisał: To połowa sukcesu,teraz tylko podłączyć czujnik sprzęgła żeby tempomat działał ,gdybyś miał kabel hex to ogarnął byś to kodowanie abs-u sam,jest wiele opisów w sieci,kody podpowiada vcds... Witam ja zrobiłem przekładkę w B7 sam jeździłem parę dni nic nie kodując pojechałem do elektryka wszystko przekodowanie i zadnych błędów wszystko śmiga pieknie
kwiator Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 (edytowane) Czy posiada ktoś może loginy i kodowania do ECU i ABS a4 b7 2.0 tdi 2007 r. Czy trzeba ECU zmieniać od manuala? Silnik BRE Edytowane 30 Sierpnia 2018 przez kwiator
kuba84 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 10 godzin temu, kwiator napisał: Czy trzeba ECU zmieniać od manuala? Silnik BRE Trzeba zmienić
michu9517 Opublikowano 1 Września 2018 Opublikowano 1 Września 2018 Jest tu ktoś z kuj.pomorskiego kto by ogarnął i przekodowal te sterowniki? ( tempomat, esp, abs, check ) pozdrawiam
procar Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Jestem swiezo po przekladce. Troche mi zeszlo ze wzgledu na pojawiajace sie problemy. :) Moja rada - kupic komplet gdzies blisko od handlarza bo co chwila bedzie cos brakowalo. Czesci; skrzynia jem+wysprzeglik+przewod sprzegla od b7 i b6 jest inny+spinka do wysprzeglika+dwumasa,tarcza,docisk+kryza miedzy silnik a skrzynie i na rozrusznik+poloski+wtyczki do wstecznego i sprzegla i stopu+pedaly z pompka b7 i b6 inne europa+rozrusznik+lapa pod skrzynie i belka+lozysko igielkowe - to chyba wszystko Kodowania: - ecu mialem FQ flashowanie na KN kodowanie 72 - licznik channel 60 - abs u mnie z 4402 na 4401 - pdc zmiana bajtu z 1 na 0 - tempomat dziala - pin T94/43 zielono szary + 3 pin z czujnika stopu - wsteczny - pin 7 czarna wtyczka 12 pinowa modul komfortu + zasilanie 31 bezpiecznik 15A czarno-nieb Pozdrawiam
pioteros Opublikowano 16 Listopada 2018 Opublikowano 16 Listopada 2018 możę ktoś mi podpowie szwagier od jakiegoś czasu ujeżdża a6 c5 lift AWX po swapie z multi na manuala, robił mu to ktoś obcy temat jest tego typu, że pedał hamulca jest na maxa wysoko, gniecie czujnik stopu i w ogole jest to niekomfortowe czy mógł coś spierniczyć ? wiem że na serwie jest regulacja ale nawet jak skręcę ją na minimum to wraz nie wystarczy mógł np. wsadzić jakieś niepasujące pedały ? pedał sprzęgła jest ok
pioteros Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 już ogarnięte, skróciliśmy trzepień serwa i nakrętke z bolcem
Klaud Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Heloou! Czy jest tutaj ktoś, kto zrobiłby przekladkę w ALT? Mam multi ale jest z nią problem odkąd mam samochód-od roku poszarpuje sobie przy jeździe poniżej 2tys obrotów. Z tego co się rozgladalem to naprawa wychodzi więcej niż swap.. Dlatego szukam kogoś kto zrobilby to kompletnie? Dolnośląskie lub śląskie byłoby najlepiej
lopes1987 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Witam koledzy. Najprawdopodobniej w nie dalekiej przyszłości czeka mnie przekładka z multi na manuala. Szukam kogoś kto mi to ogarnie, jego cześci i jego robota. No i najważniejsze żeby to było zrobione dobrze bez żadnej ściemy. Mieszkam na Podkarpaciu i fajnie by było w pobliżu ale jak znajdzie się dalej dobry szpec to odległość nie gra roli. Myślę jeszcze trochę pojeżdzić autem wiec chce to mieć zrobione dobrze. Jak by ktoś kogoś znał, sam to przerabiał, lub ma namiar na kogoś takiego to bardzo proszę o informacje. Z góry dzięki i pozdrówka!!!!
Marek787 Opublikowano 12 Lutego 2019 Opublikowano 12 Lutego 2019 Witaj jako tako nie ma z tym aż tyle problemu pracy jak kto lubi skrzynia manualna 6 biegowa u mnie była to np JME półosie sterownik silnika z manuala i sterownik pompy ABS akurat kupiłem wszystko u jednego więc nie było problemu pasowało. Pod sterownikiem silnika należy zrobić jedną zworke zamiast przekaźnika podłączenie czujnika wstecznego według modułu komfortu który jest w aucie. Sam licznik po braku komunikacji z sterownikiem skrzyni sam się wyłączy tzn podświetlenie od automatu zniknie. Dopasowanie pedału wybieraków itp
Shebeq Opublikowano 19 Marca 2019 Opublikowano 19 Marca 2019 Witam, prosiłbym kolegów o pomoc. W związku z awarią mojego multitronica w a4 b6 1.8t 2001r. zdecydowałem się na wymianę skrzyni na manualną. Czy możecie polecić warsztat, który zajmuje się kompleksowo przekładką (części + usługa)? Mieszkam w okolicach Wrocławia, ale jak będzie trzeba to podjadę w dowolne miejsce. Bardzo zależy mi na jakości. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Mateusz Wojtkowski Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 Witam serdecznie ,czeka mnie wymiana multitronica w a4 b7 2.0 tdi i zdecydowałem o wymianie skrzyni na manual jako ze mam mnóstwo części od a4 b8 lacznie z manualna skrzynia moje pytanie brzmi czy to wgl wchodzi w grę może ktoś coś takiego robił ? Z góry dziękuje za informacje
szaman864 Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 16 minut temu, Mateusz Wojtkowski napisał: Witam serdecznie ,czeka mnie wymiana multitronica w a4 b7 2.0 tdi i zdecydowałem o wymianie skrzyni na manual jako ze mam mnóstwo części od a4 b8 lacznie z manualna skrzynia moje pytanie brzmi czy to wgl wchodzi w grę może ktoś coś takiego robił ? Z góry dziękuje za informacje Pewnie że opłaca się robiłem to sam i wszystko w jak najlepszym porządku śmiga jak szalony!!!! Służę pomocą a nawet usluga!?
Mateusz Wojtkowski Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 Godzinę temu, szaman864 napisał: Pewnie że opłaca się robiłem to sam i wszystko w jak najlepszym porządku śmiga jak szalony!!!! Służę pomocą a nawet usluga!? Przeczytałeś moje pytanie? Ja pytam czy ktoś zmienial multitronica w B7 na manual z B8 i czy wgl to wchodzi w gre
szaman864 Opublikowano 28 Marca 2019 Opublikowano 28 Marca 2019 2 minuty temu, Mateusz Wojtkowski napisał: Przeczytałeś moje pytanie? Ja pytam czy ktoś zmienial multitronica w B7 na manual z B8 i czy wgl to wchodzi w gre Musisz ogarnąć oznaczenia skrzyni czy pasują do tego silnika.
GO-CAR Opublikowano 28 Maja 2019 Opublikowano 28 Maja 2019 Witam wszystkich Mam poważny problem po swapie multitronic na manual audi a4 b7 2.0 tdi skrzynia 6 biegów A więc został założony zestaw koło sztywne plus kpl sprzęgło Rozrusznik założony od manuala a problem jest że nie zazębia sie z kołem Tym samym nie można silnika odpalić rozrusznik chodzi na sucho. Czy ktoś może miał podobny problem może jakaś wskazówka jakie kroki poczynić. Będę wdzięczny za podpowiedź. Pozdrawiam
AllMustToDie Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Witam. Mam audi a4 b6 3.0 w automacie z napędem na przód , szukam dobrego warsztatu który by mi zrobił przekładkę na manual w okolicach Piły w Wlkp. Macie kogoś?
Kazio1324 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Witam mam problem z Audi A4 b7 1.8T generalnie autko kupione już po przekładce skrzyni automatu na manual, problem polega na tym ze czujniki parkowania nie działają i świeci się kontrolka trakcji, od czego zacząć aby wszytsko było ok?
Marek787 Opublikowano 21 Grudnia 2019 Opublikowano 21 Grudnia 2019 N8e widzę tego ale myślę że kontrola trakcji będzie coś z kodowaniem pompy abs jej sterownika. A parktronik tył ma pewnie brak sygnału biegu wstecznego czyli źle podpieli się w instalację świecą ci światła wsteczne cofania? Jak tak to może bezpośrednio się pod nie podłączyli. Podłącz OBD sprawdź błędy i szukaj w instalacji. Jakieś schematy znajdź czy coś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się