malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Po poprzednich autkach rozmiarowo "rodzinnych" przyszedł czas na małego zapierdalacza. Ciekawsze elementy wyposażenia: - silnik 2.0 TFSI, 200PS - 6 biegowa, automatyczna skrzynia S-tronic z łopatkami przy kierownicy - skórzane, podgrzewane sportowe fotele z pełną regulacją elektryczną - nawigacja RNS-E - bixenony Tak autko wyglądało zaraz po sprowadzeniu A tak po wprowadzeniu pierwszych modyfikacji - zamontowany body-kit TTS (lusterka alu, progi, grill, zderzaki) - wymieniony wydech (ostatni tłumik zastąpiony sportowym, dodane wyjście na dwie strony i końcówki 100mm) - zamontowane czujniki cofania Do posłuchania dźwięk nowego wydechu Zabawa z softboxem zaraz po pełnym odświeżeniu lakieru kosmetykami Megs'a Warszawa nocą. Fotki by LukaszR 9 czerwca autko dostało nowy program silnika w MR-Motors Filmik pokazujący mniej więcej jak auto lata po programie. 0-200kmph Opony Pirelli PZero Nero 235, felgi Mam Nuvolari 18". Światła LED z modelu 2009 Poprawiony wydech + oryginalny dyfuzor TTS Zestaw zimowy Piękna i bestia Fotki © Piotr Piechocki - http://piotrpiechocki.viewbook.com/
Młody Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 EEE a takie fury miałeś S4 była najlepsza a to taki kobiecy samochód. Co nie zmienia faktu że wygląda super
turdzi Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 O gustach sie nie dyskutuje to fakt ale jezdzi sie tym za***iście , musze przyznac
malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 EEE a takie fury miałeś S4 była najlepsza a to taki kobiecy samochód. Co nie zmienia faktu że wygląda super Co z tego że miałem S4 jak na siedzeniach tylnych nigdy nikt nie siedział. Na siedzeniu pasażera wiozłem kogoś może ze 3 razy przez cały 1.5r okres użytkowania. Nie widzę sensu w kupowaniu kolejnego 4 miejscowego, dużego auta jak jeżdżę nim tylko ja. Żona ma swoje, znacznie większe, które używamy do jeżdżenia z dzieckiem i na urlop. Poza tym spójrz na wagę: S4 340PS - 1700kg TT 200PS - 1300kg TT jest praktycznie całe aluminiowe. Mocno się zdziwiłem jak nie byłem w stanie przyczepić magnesu z anteną CB Dzięki małej wadze zabawa porównywalna a spalanie mniejsze. S4 po mieście jarało mi 22l. Tutaj jest znacznie spokojniej. Chociaż jak podkręcę do 250ps to może być podobnie A autko ma opinię "kobiecego" tylko w Polsce. Chyba dlatego że tutaj im większe tym lepsze W cywilizowanym świecie kochają małe coupe i roadstery - Mazdy MX, MG, Audi TT. Przypomnijcie sobie odcinek TopGear gdzie nową TT testował Clarkson
jedrekx Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 mi się podoba ojciec mnie namawiał na TT, ale dla mnie za małe... mój brat miał TT Roadstera, ale w poprzedniej budzie 1.8T i muszę przyznać, że jechało fajnie
Flyer Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 to jest Q, czy oska? Jak oska to No i moglbys wreszcie jakies inne felgi wybrac S4 po mieście jarało mi 22l. ...a kiedys podawales duzo nizsze liczby :gwizdanie:
T-żółw Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 fajne furka za kolejne FWD ale za 2.0T i s-tronic malik jakie wrażenia z jazdy automatem? na miasto za***ista opcja, pełen relax z jazdy.
malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 to jest Q, czy oska? Jak oska to W tym modelu Q tylko w 3.2l V6. A tutaj wchodzi już akcyza 18.6% W pojebanym państwie żyjemy. Wystarczy, że za S4 odprowadziłem prawie 10k PLN akcyzy na pensje dla j**anych polityków. Drugi raz nie idę na taki numer. No i moglbys wreszcie jakies inne felgi wybrac Też mi się opatrzyły ale zostały takie z oponami po A3. Planuję zmianę niebawem na wzor R8 V10. S4 po mieście jarało mi 22l. ...a kiedys podawales duzo nizsze liczby :gwizdanie: Oczywiście, ale z tego co pamiętam to było w kontekście "ile najmniej udało się spalić po mieście". Zdarzyło się, że wracając do domu przez całe miasto siekierkowskim, doliną i marynarską około 21:00 udawało się zejść do 13.5l. Jednak w codziennych korkach rano i koło 17:00 jarało 22l jak nic.
Thom4s Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 za***iste autko. Zawsze podobało mi się nowe TT. Silnik + skrzynia A właśnie jak skrzynia się sprawuje? Testowałeś już Launch Control?
malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 malik jakie wrażenia z jazdy automatem? na miasto za***ista opcja, pełen relax z jazdy. Skrzynia super. Nawet w trybie w pełni automatycznym ładnie zmienia biegi w górę. W dół (przy hamowaniu) trochę szarpie ale w każdym momencie można zacząć korygować ją łopatkami i wtedy juz jest tak jak chcę. Zabawa jak w Gran Turismo Po przesiadce z 2.0TDI to TT po prostu fruwa. Wrażenia porównywalne do S4.
akjam Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 No fajna furka. Ten środek też miażdży! Q by się pewnie przydało... :gwizdanie: Już potraktowałeś ją Meguiarsem?
boberek Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 fajne minusy kolor i automat a tak to super
KmK Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 chyba bym jednak wolał s3 równie małe, a jednak lepiej jeździ i ma q TT jest troche z kategorii Mini Cooper S, tyle, że ten drugi lepiej skręca nie szalałbym z degradowaniem Polski względem cywilozowanej reszty eu.. reasumując Twój wybór i to Tobie sie ma podobać i dobrze jeździć i nic mi do tego
Wandej Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 za***ista jest Malikorientujesz sie czy gdzies mozna dostac dekielki to tych MAM`ow?? Bo szukam
malik Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2011 nie szalałbym z degradowaniem Polski względem cywilozowanej reszty eu.. Taaa... nasze jedzenie przegoniło już ich jedzenie. Na przykład: kiełbasa przegoniła No ładniejsze mamy też dziewczyny Poza tym hmmm... to by było na tyle... reszta to raczej kupa wstydu a nie powód do dumy. chyba bym jednak wolał s3 Miałem przez rok A3 Sportback w tej budzie. Najnudniejsze i najsmutniejsze auto jakie kiedykolwiek posiadałem. Każdemu odradzam. Jak patrzę na fotki wnętrza S3 i RS3 to niczym się nie różnią. Co do "Quattro" w S3 to poczytaj o różnicach w budowie Torsena i Haldexa
Thom4s Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Poza tym hmmm... to by było na tyle... reszta to raczej kupa wstydu a nie powód do dumy. Dokładnie. Nie wiem też jak niby S3 ma lepiej jeździć, skoro TT ma bardziej opływowe kształty i lepszy współczynnik oporu powietrza. Skrzynia jak najbardziej OK. 100 razy lepsza i szybsza niż manual. Z tego co wiem montowali też Haldexa do 2.0TFSI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się