Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Kodowanie kluczyka


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam prośbę jako nowicjusz w dziedzinie diagnostyki vag, proszę o krótką podpowiedz jak zakodować ponownie kluczyk A4.

Miałam problem z immo... który mi zablokował auto, podpiełem VAG i wykasowałem błąd 1177 jakimś cudem kontrolka zgasła, ale teraz auto można odpalić nawet plastikowym kluczykiem.

pozdrawiam

Marcin[br]Dopisany: 24 Grudzień 2007, 15:13 _________________________________________________Panowie, może znajdzie się ktoś chętny do pomocy?

A może wskaże jakiś inny program np.Vag 409 lub VWtool, który w zrozumiały sposób umożliwia kodowanie kluczyka.

:)

Opublikowano

Zacytuję coś, co gdzieś kiedyś znalazłem:

Musisz mieć login (INSTRUMENTS) - możesz spróbować bez logowania.

Wchodzisz po kolei:

-17 (INSTRUMENTS)

-11 (login - tu wpisujesz ten login lub pomijasz to, ale nie wiem czy będziesz widział to co jest dalej)

-kanał 21 (kodowanie klucza) wpisujesz tu wartość w zależności od tego ile kluczy chcesz wkodować

Wkładasz po kolei wszystkie klucze włączając zapłon na kilka sekund. Czas pomiędzy wsadzeniem kolejnego klucza nie powinien być większy niż 8sek. (czy coś koło tego).

Jeżeli wszystko będzie OK to po włączeniu zapłonu powinna zgasnąć kontrolka immo i powinno być ok.

Opublikowano

Marcin K.

jeżeli jest to kluczyk plastikowy z kompletu to OK - też działa, sprawdzałem u siebie kiedyś jak dorabiałem banna http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,919.15.html , na pewno nie odpali jak wyjmiesz immo z ori klucza - sprawdzone (próbowałem jak przekładałem immo do nowego kluczyka :))

Opublikowano

-17 (INSTRUMENTS)

-11 (login - tu wpisujesz ten login lub pomijasz to, ale nie wiem czy będziesz widział to co jest dalej)

Jezeli pominiesz krok login to w kanale -kanał 21 bedziesz mial Error.Ponadto wkladasz nowy kluczyk,przekrecasz zaplon kontrolka gasnie,wkladasz nastepny itd

Opublikowano

marewel

Jezeli pominiesz krok login to w kanale -kanał 21 bedziesz mial Error.Ponadto wkladasz nowy kluczyk,przekrecasz zaplon kontrolka gasnie,wkladasz nastepny itd

ja u siebie bez loginu mogę wejść w 21 kanał ( nie ma error tylko podaje liczbę kluczy)

Opublikowano

Rozwiązaniem na 1177 nie jest dopisywanie kluczy od nowa !!!

Trzeba dopasować ECU do Immobilizera, czyli adaptacja na kanale 00. Nie trzeba loginu w tym roczniku.

Opublikowano

czesc mam pytanko do otoz mam jeden kluczy w mojej a4 z rocznika 97 dorobilem drugi ale wiadomo ze nie odpala poniewaz brak immobilizera w nowym kluczyku , ale kiedys w poprzedniej a4 kupilem nowy orginalny kluczyk (scyzoryk) i tam byl ten szklany chip do immo musialem go usunac i wlozyc zakodowany ,ten nowy mam do tej pory i teraz chcialbym go jakos zakodowacw nowym kluczyku zeby miec dwa kluczyki czy jest to mozliwe ???? dzieki wielkie za odpowiedz lub chociaz podeslijcie mi jakiegos linka jak to zrobic ,mam vaga

Opublikowano

Z powodu innego transpondera, pestka, którą masz nie nada się.

Opublikowano

Hej,

Teraz mówię o centralnym zamku a nie o IMMO, mam jeden kluczyk który działał i nie działa, próbowałem VAG zakodować ale dowiedziałem się że sie nie da bez drugiego kluczyka. Więc i tak muszę kupić drugi.

Teraz pytanko o IMMO czy tą pastylkę:

http://allegro.pl/transponder-crypto-48-audi-vw-skoda-seat-1-szt-i1587025534.html

też się koduje i czy można zrobić to VAG-iem??

Chodzi mi o to czy jak bym to kupił to jest możliwość VAG-iem dopasowanie tej pastylki do autka??

Opublikowano
Teraz mówię o centralnym zamku a nie o IMMO, mam jeden kluczyk który działał i nie działa, próbowałem VAG zakodować ale dowiedziałem się że sie nie da bez drugiego kluczyka. Więc i tak muszę kupić drugi.

Teraz pytanko o IMMO czy tą pastylkę:

http://allegro.pl/transponder-crypto-48-audi-vw-skoda-seat-1-szt-i1587025534.html

też się koduje i czy można zrobić to VAG-iem??

Chodzi mi o to czy jak bym to kupił to jest możliwość VAG-iem dopasowanie tej pastylki do autka??

Kolego jeśli chodzi o transponder to jest pytanie czy immo jest w liczniku czy w puszce bo jeśli w liczniku to Megamos Crypto ID48 a jeśli masz w puszce to Megamos ID13 wioskuję to z Twojego opisu a to dlatego że sam to robiłem u siebie. Jeśli posiadasz pin to zakodujesz to Vagiem.

Opublikowano
Teraz mówię o centralnym zamku a nie o IMMO, mam jeden kluczyk który działał i nie działa, próbowałem VAG zakodować ale dowiedziałem się że sie nie da bez drugiego kluczyka. Więc i tak muszę kupić drugi.

Teraz pytanko o IMMO czy tą pastylkę:

http://allegro.pl/transponder-crypto-48-audi-vw-skoda-seat-1-szt-i1587025534.html

też się koduje i czy można zrobić to VAG-iem??

Chodzi mi o to czy jak bym to kupił to jest możliwość VAG-iem dopasowanie tej pastylki do autka??

Kolego jeśli chodzi o transponder to jest pytanie czy immo jest w liczniku czy w puszce bo jeśli w liczniku to Megamos Crypto ID48 a jeśli masz w puszce to Megamos ID13 wioskuję to z Twojego opisu a to dlatego że sam to robiłem u siebie. Jeśli posiadasz pin to zakodujesz to Vagiem.

on ma 97r wiec immo nie jest w liczniku a więc nie ma 48 crypt tylko ID 13
Opublikowano

odgrzewam problem.

w b7 mam problem z kluczykiem. Samochód normalnie pali. Wymieniana była bateria w kluczyku. Od tamtego czasu nie działa otwieranie samochodu z pilota.

Próbowałem douczenia kluczyków zgodnie ze wskazówkami znalezionymi na forum, ale nie przyniosło to rezultatu. Jak sprawdzam w module konfortu w Wartościach Mierzonych 007 to ewidentnie widać, że kluczyk działa i zmienia stany po naciśnięciu, lecz otwieranie i zamykanie nie działa.

Proszę o ewentualne wskazówki i pomoc :)

Opublikowano

Witam, mam pacjenta Audi A4 95 rok, transponder to megamos 13? Procedura kodowania wygląda identycznie jak megamos 48? Najpierw wykasowanie starych transponderów, puźniej wpisanie nowych?

Opublikowano

Witam, mam pacjenta Audi A4 95 rok, transponder to megamos 13? Procedura kodowania wygląda identycznie jak megamos 48? Najpierw wykasowanie starych transponderów, puźniej wpisanie nowych?

tak :)
Opublikowano

super, dzisiaj sie za to zabieram, dzięki za odpowiedź

Opublikowano

Czytam te wszystkie posty i trochę zgłupiałem, może ktoś to jasno mi rozpisać?

A4 rocznik grudzień 96, wg VIN to model po 1 lifcie czyli 97

1.Gdzie jest immo

2.Jaki potrzeba transponder

3.Czy mając jeden kluczyk i nie posiadając PIN-u można zakodować nowy transponder prze VAG-a

4.Czy da się zdobyć PIN

Opublikowano

Czytam te wszystkie posty i trochę zgłupiałem, może ktoś to jasno mi rozpisać?

A4 rocznik grudzień 96, wg VIN to model po 1 lifcie czyli 97

1.Gdzie jest immo

2.Jaki potrzeba transponder

3.Czy mając jeden kluczyk i nie posiadając PIN-u można zakodować nowy transponder prze VAG-a

4.Czy da się zdobyć PIN

1. W puszce

2.Megamos ID 13 lub T5

3.Mozna ale mając specjalny sprzęt

4.tak odpowiednim kablem

Opublikowano

Miałem u siebie ostatnio podobny problem z rozkodowaniem kluczyka po wymontowaniu baterii. Kolega/mechanik zapodał mi taką receptę:

1. wciskasz na pilocie otwórz (nie otwiera) i otwierasz kluczykiem

2. zapalasz zapłon i wciskasz zamknij

3. gasisz samochód i wciskasz zamknij

4. zapalasz zapłon i wciskasz zamknij

5. gasisz samochód, wysiadasz i zamykasz z pilota

U mnie zadziałało bez problemów. Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie a jak jest u mnie ?? Immo mam w puszcze po prawej pod kierownica. jaka procedura kodowania ??Pytam ponieważ mam problem z immo i chciałmbym spróbowac od nowa zakodowac obecne które posiadam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...