FeLIcitas Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 mhm robota jak dla snajpera taka dokładność[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 13:57_________________________________________________będę nadzorować z linijką dzisiaj hihihi
FeLIcitas Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 dziękuję za pomoc tzn ja i tak dalej nie wiem za bardzo o co kaman, ale Miś będzie wiedział co i jak
Seba_LDZ Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Panowie i Panie wiecie jak dziala pila motorowa w kuklux klanie ?? <===== to zagadka
ocinus Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Witam koledzy ja trochę z innej beczki mianowicie mam problem z niunią co do dymienia na niebiesko i braniem oleju (problemik opisany dokładniej http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_ciagly_problem_z_dymieniem_zrobione_logi-t117356.0.html ) jak by ktoś mógł z Was zobaczyć niunie i mi pomuc zdiagnozować problem albo dać namiary na jakiegoś dobrego podkreślam dobrego fachowca od TDI był bym wdzięczny. Pozdrawiam.
klysek Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 jak chcesz namiar na dobre dobrego wachowca to w Łodzi na ul. Św.Tersy sa chlopaki maja pojecie moge ich polecic w 100%
FeLIcitas Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 mhm a mam jeszcze tylko jedno pytanko...które koło trzeba zdjąć by dostać się do czujnika? bo wczoraj chyba lewe było zdjemowane by zobaczyć, który wahacz skrzypi i może coś spierdzielili...
bartek1605 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 to niech zacznie od lewego :gwizdanie:
Bartas Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 kufa.... dojechalem... przewalony dzien i jeszcze sie nie skonczyl. Bart a powiedz mi nie jest to oznaka konczacych sie klockow np z tylu ??i wlasnie zjadlem sniadanie... damn
bartek1605 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 miałbyś czerwonego gonga na szafie[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 15:53_________________________________________________jak mnie łeb napier....
Łaszczu Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Siemka. Jak wiecie Jeżyk ma problemy z temp płynu chłodniczego. Ma ktoś w naszej grupie jeszcze A4 po lifcie bez pełnego fisa? potrzebna jest szafa(zegary) na chwile wyjąc i podłączyć. Podłączył bym swoje ale niestety mam z pełnym fisem i auto przed liftem.. Ktoś chętny do pomocy?
J3rzyK Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 OoooO widze las rąk chetnych do pomocy
chomerski Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Cześć, ja mam A4 po lifcie ale nie kumam co to fis? i jaki ja mam??
Łaszczu Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a jednak ktoś ma.pełny fis(zegary) to taki co ma komputer pokladowy i po bokach masz male wskazniki voltomierz(po prawej) i temperature oleju(po lewej). wiedz jakie masz?
szakal350 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Jak tam będzie jakiś spocik, w niedzielę na 99% powinienem wygospodarować godzinkę.
chomerski Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ja mam bez voltomierza i temp oleju, więc jak coś to moge pomóc
J3rzyK Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a bedziesz w niedziele na spociku ;> bo Twoja szafka moze byc nam bardzooo pomocna
FeLIcitas Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 jeszcze raz dzięki za pomoc z czujnikiem...na razie pomogło. Misję wykonałam fantastycznie .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się