Panda z Teksasu Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 a ktos wytłumaczy mi o czym mówicie?? T-rex ale ja nie chce wyć na pół miasta tylko własnie chce taki pomrók uzyskać no ale dobra założe to się przekonamy jak to współgra wszystko ze sobą
T-Rex Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Nie przekonamy się, bo obiecałeś, że przy nas będziesz to zapychał
Panda z Teksasu Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 dobra kurde to Wam nie pokarze kurde kurde :D:D
Bartas Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 no zwracam honor etka sie instaluje i instaluje i instaluje i 0%
T-Rex Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 i kajaki. Jeden żeby grill nie utonął. Bartek dziwnie mi się zachowują te temperatury. Do tej pory wyglądało to tak. Odpalam auto i nie może się rozgrzać zimą. Chłodnica ciepła, wiadomo termostat. Nawiew nie może dogrzać kabiny. Wymieniam i od razu auto dogrzewa się do 90 i w kabinie ciepło. Ale jak zaczyna się temperatura otwierania termostatu, to gwałtownie stygnie do 60st. Chyba termostat powinien się od razu zamknąć i nie dopuścić do tak dużego spadku. Od razu też czuć to w kabinie, że chłodniej dmucha. Musiałem trochę ostudzić auto, żeby ta temperatura znów szła do 90. Czyli gaszę silnik na trochę i odpalam. Inaczej nie poszła w górę. Wnioskuję, że termostat otwierał się w poprawnej temperaturze ale nie zamykał się poprawnie tylko do zamknięcia potrzebował niskiej temperatury. Taki wniosek do dziś, bo dzisiaj mam zimny nawiew, a temperatura na budziku 90. Czyli identyczny objaw ale budzik pokazuje 90. Po jakimś czasie robi się cipło czyli jak poprzednio z gaszeniem auta. To samo co na budziku pokazuje kod 51 w klimie. Podpinam Vaga i tylko w bloku 003 mogę odczytać dwie temperatury. Jedna 90, druga ok 80. Nie mam możliwości przegrzać auta i nie rozumiem tego. Nawet na postoju. Na dodatek jadąc wszystko gra i na budziku i Vagu i klimie Jak zwykle coś się uparło podczas testu. Druga temperatura w Vagu podczas szybkiej jazdy spadła do 40. Co to za temperatura? Duży obieg? Na koniec co jest dziwne. Gaszę auto i wiadomo temperatury rosną. Ale tylko w Vagu i tylko do 99st. Klima i budzik cały czas pokazuje 90. Powinna chyba też lecieć w górę. Vag wyświetlił mi też błąd chwilowy czujnika temperatury G62. Termostat otworzył się, bo rury od chłodnicy gorące. Pewnie się też zamykał, bo inaczej podczas szybkiej jazdy temperatura spadłaby. No i jeszcze jedna sprawa. Vag nie wiem czemu nie potrafi się połączyć z klimą. Nie było tak wcześniej. Może coś się pokopało zabawą z kodami w klimie? Da się jakoś zresetować klimę? Kurna nie wiem czy coś zrozumiesz z tego, ale moim zdaniem to nie tylko termostat, ale i lub jeszcze któryś czujnik.
bartek1605 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 czy podczas uruchamiania chlupie płyn w nagrzewnicy może być jeszcze uwalony czujnik temp. (g62/g2) wyniki na klimie i budziku nie zawsze pokazują prawde, są orientacyjne
T-Rex Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 Nic nie chlupie. Nawet jak wymieniałem termostat, to się zdziwiłem, że samo się ładnie odpowietrzyło. A co to jest ta druga temperatura, która podczas jazdy tak maleje? No i co ma czujnik temperatury cieczy do klimy? Jest jakieś powiązanie? Wiem, że auto się przegrzewa, to klima puści gorący nawiew. To samo jak czujnik okłamuje i pokazuje przegrzanie.
klysek Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 pany leci jutro jeszcze ktos na tulipana oprocz Mariusza "MISIA"
kfiat_man Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 cześć, jestem nowym użytkownikiem forum i świeżym posiadaczem a4 kiedy jakiś spocik w Łodzi?
MarianekZg Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 siemanko kfiat_man podjedź dziś na Tulipana ok.18.00 - poszukuj E0 MISIE będę ja i Tomek - "klysek89" to pogadamy
Seba_LDZ Opublikowano 20 Maja 2010 Autor Opublikowano 20 Maja 2010 tak nei sledzielm wszystkiego od poczatku czy podczas uruchamiania chlupie płyn w nagrzewnicy ale u mnie chlupie a wlasciwie sie przelewa tak jakby z butelki do miski poprzelewa sie troche i ustaje a caly czas walcze z zapowietrzonym ukladem a coz to moze byc ??
Panda z Teksasu Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 Nie wiedziałem że Pan od EO MISIE to klubowicz ale często widze kolege na miescie:D
bartek1605 Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 widziałem wczoraj zajebiaszczą eSe B5 wersja ameryka [br]Dopisany: 20 Maj 2010, 09:47_________________________________________________ siemanko kfiat_man podjedź dziś na Tulipana ok.18.00 - poszukuj E0 MISIE będę ja i Tomek - "klysek89" to pogadamy czemu mówicie, że was dwóch tylko będzie
T-Rex Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 ale u mnie chlupie a wlasciwie sie przelewa tak jakby z butelki do miski poprzelewa sie troche i ustaje a caly czas walcze z zapowietrzonym ukladem a coz to moze byc ?? Jeszcze tego nie naprawiłeś? Jak się przegrzewa to jest może cały czas zapowietrzony. No i chlupie, to ma powietrze.
Bartas Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 na forum winiarskim nazywaja to fermentacja
T-Rex Opublikowano 20 Maja 2010 Opublikowano 20 Maja 2010 No dokładnie! Seba podjedź do mnie, to ci dam taką rurkę od balona. Taką wiesz od wina i wodę sobie tam nalejesz to ci będzie bulkać tą rurką hehehe O Bartek jaki szpieg z krainy deszczowców hehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się