Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Problem silnik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam silnik 1,9 TDI 130psi i mam maly problem jak sie uda odpalic autko silnkiem bardzo rzuca na biegu jalowym do tego swieci sie kontrolka od ESP i jak powiedzal serwis padl pompowtryskiwacz . Autko jak sie uda odpalic jedzie normalnie paliwo nie dostaje sie do oleju nie kopci trzyma temperature nie wiem juz co robic u nas wymiana pompowtryskiwacza to 500euro szuka .Czy z takom usterkom teoretycznie mozna zjechac do kraju ?

Opublikowano

Miałem podobny problem kosztował mnie 20 funta.Palił się ESP i rzucało,kolega wymienił mi podgrzewacz do wtrysków i śmiga pięknie też mam AWX.Odkręcił pokrywę od silnika wyciągnął z niego jakiś podłużny plastikowy pierdolniczek i powiedział że jeden z podgrzewaczy wtrysków nie działa.Cyba będziesz wiedział o co chodzi,bo ja zbytnio nie czaje bazy[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 06:39_________________________________________________Oczywiście wszyscy gadali,że to pompowtryskiwacz :kox:

Opublikowano

przed wymianą pompki radziłbym dokładnie sprawdzić stan połączenia wtyczki z wiązki głowicy do samego pompowstrykiwacza

Opublikowano

Witam posiadam silnik 1,9 TDI 130psi i mam maly problem jak sie uda odpalic autko silnkiem bardzo rzuca na biegu jalowym do tego swieci sie kontrolka od ESP i jak powiedzal serwis padl pompowtryskiwacz . Autko jak sie uda odpalic jedzie normalnie paliwo nie dostaje sie do oleju nie kopci trzyma temperature nie wiem juz co robic u nas wymiana pompowtryskiwacza to 500euro szuka .Czy z takom usterkom teoretycznie mozna zjechac do kraju ?

Raczej nie dojedziesz do kraju :confused4: Napisz jakie bledy byly w kompie :wink4: Jak serwis powiedzial ze pompka do wymiany to trzeba wymienic

Opublikowano

A wiec zawitalem dzisiaj do serwisu Bosch panowie sprawdzili kompa bledow brak logi podobno w porzadku wiec teraz jestem troszke glupi bo wydalem juz blisko 450 euro na mechanikow a efektu brak a po drugie na moj rozum jakby byly pompowtryski walniete to auto by nie jezdzilo nie odpalalo chyba ze sie myle ale ja nie jestem mechanikiem .Chyba kupie nowe wszystkie pompowtryski jak to nie pomoze to bedzie wielka ku...........a to stara mnie zabije a auto zepchnie pod TGV :> :>

Opublikowano

Kolego zanim kupisz wszystkie pompki podjedz do serwisu i powiedz żeby ci pokazali wartości na logach 018-powinny być same zera, 013-wartości maxymalnie do +/-2 im bliżej zera tym lepiej, 023- najlepiej zeby były bliżej zera ale jak bedzie +/-30 to tez jeszcze ok.[br]Dopisany: 11 Kwiecień 2011, 14:32_________________________________________________Jak to zrobisz napisz jakie masz wartości na poszczególnych pompkach.

Opublikowano

Coś mi tu nie pasuje, jeżeli świeci się ESP, to na 100% musi być błąd/błędy. Sprawdź błędy vagiem, bo być może ich sprzęt nie wykrywa twoich błędów.

Opublikowano

w ploskim bosch service sprawdzenie pompowtryskow to koszt 50 zl sztuka ewntualna naprawa to 150zl + części /sztuka sztuka :hi:dałbym do zregenerowania i sprawdzenia moze masz uszkodzonego tylko jednego wiec regeneracja jednej sztuki nie będzie takim tragicznym wydatkiem :good: :good: :good:

Opublikowano

Panowie miałem to:) problem tkwił w stykach. Trzeba ściągnąc pokrywę zaworów, wyciagnąc wtyczki przepryskać czymś do czyszczenia stykow zlozyc do kupy i cieszyc się jazda( u mnie był jeszcze bład typu przerwa/zwarcia na pompowtrysku) I zaczałbym od tego bo koszty prawie zerowe:)

POzdrawiam

Opublikowano

No i sie narobilo pompowtryskiwacze wymienione a autem dalej trzesie na biegu jalowym kolejny mechanik sprawdzenie kompresji i tu du....a brak kompresji na dwoch cylindrach troszke mnie to zdzwilo bo przebieg 120 tys ale coz stalo sie trzeba naprawiac :wallbash:

Opublikowano

No i sie narobilo pompowtryskiwacze wymienione a autem dalej trzesie na biegu jalowym kolejny mechanik sprawdzenie kompresji i tu du....a brak kompresji na dwoch cylindrach troszke mnie to zdzwilo bo przebieg 120 tys ale coz stalo sie trzeba naprawiac :wallbash:

To Koledze się niezła sztuka trafiła 2001 rok i tylko 120k nalatane :cool1: brak kompresji przy tym przebiegu raczej jest to niemożliwe...

Opublikowano

jezeli masz w miare swierza uszczelke i nie pocil Ci sie przez nia silnik to mozesz ja przeczyscic i zakladac dalej chociaz nowa to nie taki duzy koszt ale jak niemasz to zakladaj ta co masz, najwyzej bedziesz widzial za jakis czas czy Ci gdzies nie cieknie z pod pokrywy, wtedy wymienisz na nowa.

Opublikowano

a mam pytanie po sciagnieci pokrywy zaworow trzeba zakladac nowa uszczelke? czy jak jest w dobrym stanie bez problemu zostawic stara?

Uszczelki zawsze sie wymienia, stara zawsze jest zbita dociskiem.

Opublikowano

zawsze nowa uszczelka

Opublikowano

Panowie miałem to:) problem tkwił w stykach. Trzeba ściągnąc pokrywę zaworów, wyciagnąc wtyczki przepryskać czymś do czyszczenia stykow zlozyc do kupy i cieszyc się jazda( u mnie był jeszcze bład typu przerwa/zwarcia na pompowtrysku) I zaczałbym od tego bo koszty prawie zerowe:)

POzdrawiam

Jak wyciągnąłeś te wtyczki od pompowtrysków? Mam podobny problem i za chiny nie mogę ich wyciągnąć. Siedzą mocno, nie chcę tego robić na siłę z wiadomych względów.

Opublikowano

Kolego wtyczki wyciągasz podważając od zewnętrznej strony gniazda zatrzask. Najlepiej jakimś zagiętym małym śrubokrętem wciskasz zatrzask przez mały otworek w oprawce pompki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...