Siwy Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Panowie cos sie zaczelo dziwnego dziac z moja A4. Jadac na 4 biegu od okolo 2600 obrotow silnik szybciej sie wkreca (nastepuje gwaltowniejszy wzrost obortow) i przy okolo 3600 obrotow powraca do okolo 3000 obrotow i juz jedzie normalnie. Mial juz ktos taka sytuacje :?: Mialem nakrecic filmik i zapomnialem. W weekend postaram sie zrobic jak do tego czasu problem sie nie rozstrzygnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirusekx Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 mnie to wychodzi na ślizgające się sprzegło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 tez tak myslalem ale dziwne ze na nizszych biegach sie tak nie dzieje, a to wystepuje przy calkowicie puszczonym pedale sprzegla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio1985 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 śpsiengło tylko i wyłącznie sprzęgło daje takie objawy,skończyła sie tarcza i będzie już tylko gorzej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Nie, tylko nie to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 nom trzeba bylo kupowac AVF sprzeglo o niebo lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krupskim Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Jak nie chcesz wymieniać sprzegła to pozostaje ci jeździć do 300 obrotów - przynajmniej na jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokson Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Jak nie chcesz wymieniać sprzegła to pozostaje ci jeździć do 300 obrotów - przynajmniej na jakiś czas Albo bez wyprzedzania i gwałtownego przyspieszania. Nie martw się i ciesz że to nie dwumas!!! Tak na marginesie, jeszcze nie masz tak źle, jak ja miałem sprzęgło do wymiany w moim starym poczciwym fordzie to objawiało się to tym że musiałem ruszać jakieś 5 sekund przed zmianą świateł zeby kierowcy za mną mnie nie obtrąbili, a najlepsze było na autostradzie.... szedł do 120km/h dalej już tylko obroty się zwiększały, więc nie masz jeszcze tragedii :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Nie martw się i ciesz że to nie dwumas!! Tylko jak już będzie wymieniał sprzęgło to warto za jednym zamachem wymienić dwumas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusektdi Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Warto ale czy fundusze pozwolą ? skoro dwumas drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Jak jeszcze dwumasy nie wymieniał, a i przebieg już sporawy to ja bym wymienił. Bo potem to dojdzie koszt ponownej roboty Kiedyś czytałem artykuł o dwumasach. Podobno koszt produkcji tej części to są grosze w porównaniu z ceną zakupu w sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pokson Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Jak jeszcze dwumasy nie wymieniał, a i przebieg już sporawy to ja bym wymienił. Bo potem to dojdzie koszt ponownej roboty Kiedyś czytałem artykuł o dwumasach. Podobno koszt produkcji tej części to są grosze w porównaniu z ceną zakupu w sklepie Itak nakręcamy portfele hurtownikom itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 dokładnie niestety taka prawda ze ich dorabiamy i będziemy dorabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 A jak sprzeglo slizga to trzeba wymienic cale, nie mozna by wymienic samej tarczy albo docisku albo czegos innego co co powoduje slizganie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 A jak sprzeglo slizga to trzeba wymienic cale, nie mozna by wymienic samej tarczy albo docisku albo czegos innego co co powoduje slizganie :?: jezeli sprzeglo sie slizga to z reguly wina albo docisku albo zuzytej tarczy. jezeli jest zuzyta tarcza, wtedy docisk rowniez zwykle dobiega zywota, jezeli przyczyna jest docisk, tarcza z reguly przez to jest zuzyta i przepalona. nie warto oszczedzac, poniewaz itak w krotkim czasie bedzie trzeba wymienic nie tylko niewymieniony element, ale i wymieniony. do tego, warto wymienic dwumasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niuniek222 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 A jak sprzeglo slizga to trzeba wymienic cale, nie mozna by wymienic samej tarczy albo docisku albo czegos innego co co powoduje slizganie :?: jezeli sprzeglo sie slizga to z reguly wina albo docisku albo zuzytej tarczy. jezeli jest zuzyta tarcza, wtedy docisk rowniez zwykle dobiega zywota, jezeli przyczyna jest docisk, tarcza z reguly przez to jest zuzyta i przepalona. nie warto oszczedzac, poniewaz itak w krotkim czasie bedzie trzeba wymienic nie tylko niewymieniony element, ale i wymieniony. do tego, warto wymienic dwumasa. Dokładnie to samo mi powiedział mechanik, też miałem podobny objaw jak kolega. Wymieniłem sprzęgło i dwumas i puki co mam spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidek89 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Co to czesci produkcji ze sa tania niestety to jest prawda robie na produkcji i robimy czesci do silnikow tuleje panewki to wiekszosci marek samochodow i jak czasem patrze ceny czesci sklepowych a to co u mnie w firmie to grosze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Zanim zaczniesz wymieniać sprzęgło i dwumasa poczytaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=104364.0;highlight=%B6lizgaj%B1ce+si%EA+sprz%EAg%B3o I do dzisiaj mam spokój I tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=202295.msg2414809#msg2414809 Jak nie pomoże to dopiero wymieniaj :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 oczywiscie mozna sprobowac przypalanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 oczywiscie mozna sprobowac przypalanki. Balbym sie troche to zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się