moskal Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 No właśnie w ramkach sprawdzałem i są jakieś 3 warianty - info że już zamawiać nie można - nie za bardzo łapię o co biega. A propos spotów to rozumiem, że są oficjalne i nieoficjalne? o ramki pisz do użytkownika "Keżor" spoty sa we wtorek w Arkadii , jak chcesz kiełbaske to na Torwar o tej samej porze , Poziek piecze świnie z własnego uboju , kase bierze tylko za węgiel do grylla bo jego świnie żyją miłością
Buba Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 No właśnie w ramkach sprawdzałem i są jakieś 3 warianty - info że już zamawiać nie można - nie za bardzo łapię o co biega. A propos spotów to rozumiem, że są oficjalne i nieoficjalne? o ramki pisz do użytkownika "Keżor" spoty sa we wtorek w Arkadii , jak chcesz kiełbaske to na Torwar o tej samej porze , Poziek piecze świnie z własnego uboju , kase bierze tylko za węgiel do grylla bo jego świnie żyją miłością :polew:
Kolkov Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Opublikowano 7 Lutego 2010 .... bo jego świnie żyją miłością wy***ałem się z fotela :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2: :laghing2:
Voucher Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 No właśnie w ramkach sprawdzałem i są jakieś 3 warianty - info że już zamawiać nie można - nie za bardzo łapię o co biega. A propos spotów to rozumiem, że są oficjalne i nieoficjalne? o ramki pisz do użytkownika "Keżor" spoty sa we wtorek w Arkadii , jak chcesz kiełbaske to na Torwar o tej samej porze , Poziek piecze świnie z własnego uboju , kase bierze tylko za węgiel do grylla bo jego świnie żyją miłością a kiełbase smaży przy odcince na kominie Evki?
moskal Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 a kiełbase smaży przy odcince na kominie Evki? dokładnie , nie pisałem o tym gdyż jest to oczywista oczywistość
SebMis Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 turbo mi nie działa, a tak naprawdę to działa za dobrze pompuje non toper 1,5 bara i sterownik silnika łapie nerwa i przełącza sięw tryb awaryjny Trudno żeby nie łapał Sebek może głupio to zabrzmi, ale sprawdzałeś wszystko po kolei, co może być odpowiedzialne za ten stan rzeczy - nie ma za wiele do sprawdzania, a komu jak komu, ale Tobie chyba tego nie trzeba tłumaczyć :naughty: sam już nie wiem co może być przyczyną, sztanga lata na 011BS jak wściekła, kolesie od turbo (turbojulita) mówili że jak wajcha się rusza to nie ma możliwości żeby kierownice były zapieczone, myślałem że może mam nieszczelności w podciśnieniu, ale Piotruś mnie uświadomił że gdybym nie miał podciśnienia to by mi niedoładowywał, sam już nie wiem co jest grane.
PIXI Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Siema stare knoty i Mój Panie Czy mi się wydaje Buba zmienił kolorek czy jestem jeszcze wczorajszy :gwizdanie:
lukaszr Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 sam już nie wiem co może być przyczyną, sztanga lata na 011BS jak wściekła, kolesie od turbo (turbojulita) mówili że jak wajcha się rusza to nie ma możliwości żeby kierownice były zapieczone, myślałem że może mam nieszczelności w podciśnieniu, ale Piotruś mnie uświadomił że gdybym nie miał podciśnienia to by mi niedoładowywał, sam już nie wiem co jest grane. Sprawdzałeś czujnik ciśnienia ? Obejrzałeś cały dolot ? N75 ? Przy okazji nie dymi na jałowym ?
moskal Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Czy mi się wydaje Buba zmienił kolorek a właśnie , kongratulejszyn bubowski awans w niedziele , fiu fiu , musiał nieźle dziobać :gwizdanie:
PIXI Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 No to nie jestem taki wczorajszy Gratki Buba
SebMis Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Sprawdzałeś czujnik ciśnienia ? Obejrzałeś cały dolot ? N75 ? Przy okazji nie dymi na jałowym ? czujnika ciśnienia nie sprawdzałem, ale na pewno pompuje bo mocz jest i prawie w ogóle nie dymi co by świadczyło o dużej ilości tlenu, skoro N75 pracuje na jałowym 011BS to z domysłu zakładam że jest OK, ale może ktoś mi użyczy na chwilę to bym wyeliminował coś, bujam się z tym od świąt :/
Reggi Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 ps. dzis mi na Modlińskiej jakiś koleś machał chyba z czarnej S4 ale nie wiem czy klubowicz i chcial pozdrowic czy jakis wqurwiony ze mu drogę zajechalem i chcial mi pogrozic - ciezko sie jedzie z napojem miedzy nogami, hamburgerem w rece i jednoczesnie gada przez komorke z 2 osobami naraz (zestaw Bluetooth jest fabryczny - spoko) Dobry jesteś :polew: :polew: kupię Allroad'a 2.7 BiT manual rodzina mi się rozrasta a A4 to jest na "only two person"
Norbi Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 turbo mi nie działa, a tak naprawdę to działa za dobrze pompuje non toper 1,5 bara i sterownik silnika łapie nerwa i przełącza sięw tryb awaryjny i max speed to 130kmh z wiatrem to może 140 zaczyna mnie to już wku^%%$$#@@! muszę naprawić kondona i go sprzedam kupię Allroad'a 2.7 BiT manual rodzina mi się rozrasta a A4 to jest na "only two person" Miałem Audi allroad 2.7 biturbo w automacie i obecne A4 się do niego nie umywa mimo, że nowsze o kilka lat. Więcej miejsca, niesamowity kop (250PS) ale poszlo do żyda po wypadku. Nie kupuj Audi z tym silnikiem ze skrzynią manual. Kolega miał to samo co ja ale w manualu i na gwarancji 2 razy skrzynię wymieniali. Automatem naprawdę jeździ się przyjemnie a to że remont skrzyni kosztuje majątek to piszą ci co automatami nie jeździli - miałem kilka aut, wszystkie automaty - żadnej usterki. W Audi częsciej manual pada niz automat. Nie mam pojęcia co trzeba zrobić,żeby zakatować manuala w 2.7BT, synchro drugiego biegu to i owszem,ale skrzynie?? Automat w allroadzie z reguły przy 200-250 tys km mówi papa, ale to standard w tipach i 250KM w tipe chodzi tak jak 1.9TDI po fajnym programie w manualu, tak więc niesamowity kop to to nie jest...
Buba Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Czy mi się wydaje Buba zmienił kolorek a właśnie , kongratulejszyn bubowski awans w niedziele , fiu fiu , musiał nieźle dziobać :gwizdanie: wczoraj wrocilem dopiero z czech, dzisiaj spedzilem 3 godziny w szpitalu bo moja kobita jak ja uczylem skakac to naciagnela miesnie barku. dziobac to dopiero zaczynam bo pojutrze egzamin poprawkowy mam
Reggi Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 też myślałem o 2,7BiT z tym że bez allroad samo A6, ale póki co muszę się wyluzować
lukaszr Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 czujnika ciśnienia nie sprawdzałem, ale na pewno pompuje bo mocz jest i prawie w ogóle nie dymi co by świadczyło o dużej ilości tlenu Ale mi chodziło o czujnik ciśnienia doładowania w dolocie
stefan80 Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Nie mam pojęcia co trzeba zrobić,żeby zakatować manuala w 2.7BT, synchro drugiego biegu to i owszem,ale skrzynie?? Automat w allroadzie z reguły przy 200-250 tys km mówi papa, ale to standard w tipach i 250KM w tipe chodzi tak jak 1.9TDI po fajnym programie w manualu, tak więc niesamowity kop to to nie jest... Nikt nie mówi o katowaniu a o normalnym użytkowaniu. Jak ktoś przycina co niedziela na 1/4 mili to mało jaka skrzynia to wytrzyma. Co do kopa to ja mówię o samochodzie średniej wyższej klasy w nadwoziu kombi - czego potrzeba przy normalnej jeździe? 250 koni - normalnie wyprzedzasz bez stresu. Jak porównujesz czipowane jednostki po 400 koni to może i faktycznie allroad cienki jest - ale ja auta nie czipowalem a jak chce mocniejszy motor to po prostu szukam wiekszej pojemnosci.
SebMis Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Ale mi chodziło o czujnik ciśnienia doładowania w dolocie to jest jakiś inny niż ten który odczytać można w 011, jeśli jest tylko jeden (tak myślę) to dobrze pokazuje, mam tam odczyty ok. 2500 mbar a po jakiś 10sekundach takiej jazdy komp ogranicza dawkę paliwa tak że ciśnienie nie przekracza już 1300mbar "tryb awaryjny", co ciekawe nie trzeba wyłączać silnika, tylko po jakiejś minutce jazdy znowu wraca pełne doładowane i mogę się cieszyć pełną mocą przez kolejne 10 sekund, jeżdżę teraz na "over boostcie" czyli do jakiś 2500 rpm więcej się nie da, i Vmax to jakieś 130
Norbi Opublikowano 7 Lutego 2010 Opublikowano 7 Lutego 2010 Nie mam pojęcia co trzeba zrobić,żeby zakatować manuala w 2.7BT, synchro drugiego biegu to i owszem,ale skrzynie?? Automat w allroadzie z reguły przy 200-250 tys km mówi papa, ale to standard w tipach i 250KM w tipe chodzi tak jak 1.9TDI po fajnym programie w manualu, tak więc niesamowity kop to to nie jest... Nikt nie mówi o katowaniu a o normalnym użytkowaniu. Jak ktoś przycina co niedziela na 1/4 mili to mało jaka skrzynia to wytrzyma. Co do kopa to ja mówię o samochodzie średniej wyższej klasy w nadwoziu kombi - czego potrzeba przy normalnej jeździe? 250 koni - normalnie wyprzedzasz bez stresu. Jak porównujesz czipowane jednostki po 400 koni to może i faktycznie allroad cienki jest - ale ja auta nie czipowalem a jak chce mocniejszy motor to po prostu szukam wiekszej pojemnosci. Dokładnie mówie o normalnym użytkowaniu, nie ma możliwości zajeb... skrzyni manual w 2.7BT w normalnej jeździe. S4 Killer latał na ori skrzyni i miał 1054KM w sztosie i skrzynia dawała rade cały sezon na ćwiare.Jeżeli chodzi o te 250KM w Tiptronicu, to 1.9TDI po chipie daje mu rade, nie mówie o autach czterystukonnych bo to zupełnie inna liga...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się