Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 oslon nie ma a zwir wpada pod zewnetrzny klocek - wiec to nie wina braku oslon. tylko nie wiem jakim cudem tam cos wpada, przeciez miedzy klockiem, a tarcza jest tyle miejsca co nic...
Buba Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 widocznie masz zle zalozone i podczas jazdy robi sie przerwa 3-5mm i wpada kamien :gwizdanie:
hornet Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 kurfa... wczorja spadl snieg, znowu sypneli zwirem [zamiast sola/piachem] i ku***a znowu wyladowal mi zwir pod klockiem sól już się skończyła.... wszyscy szukają soli żeby kupić
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 widocznie masz zle zalozone i podczas jazdy robi sie przerwa 3-5mm i wpada kamien :gwizdanie: jakim cudem mozna zle zalozyc klocek, czy zacisk? juz wiem mniej wiecej... niestety przez brak oslon sporo syfu idzie i musze je koniecznie zalozyc, bo problem caly czas bedzie powracal.
Buba Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 widocznie masz zle zalozone i podczas jazdy robi sie przerwa 3-5mm i wpada kamien :gwizdanie: jakim cudem mozna zle zalozyc klocek, czy zacisk? tego nie wiem, ale wiem, że są tacy euGeniusze
Kowal Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 może masz na lewą stronę albo tyłem na przód
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 hm... podsunales mi pewna koncepcje. w sumie mam tylko problem z prawa strona... gdzie siedzi lewa tarcza [czyli zmieniony jest kierunek powietrza ] - wiec pewnie dlatego tyle syfu na nia idzie. w polaczeniu z brakiem oslon blaszanych daje taki, a nie inny efekt SID niestety podeslal mi 2 lewe tarcze przez pomylke, a nie bylo juz czasu na wymiane Pewnie jakbym zalozyl normalnie lewa i prawa tarcze, to nie byloby teraz problemow
Buba Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 a jakie masz tarcze ze masz lewa i prawa strone?
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Zimmermann. Chodzi o kierownice powietrza, ktore sa w tarczach, lewa strona zalozona na prawa zasysa powietrze zamiast je wypuszczac z racji tego, ze powinna krecic sie w druga strone... i chyba to jest rozwiazanie zagadki.
Norbi Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Zimmermann. Chodzi o kierownice powietrza, ktore sa w tarczach, lewa strona zalozona na prawa zasysa powietrze zamiast je wypuszczac z racji tego, ze powinna krecic sie w druga strone... i chyba to jest rozwiazanie zagadki. Na 100%Ale numer!
Korzeń Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Zimmermann. Chodzi o kierownice powietrza, ktore sa w tarczach, lewa strona zalozona na prawa zasysa powietrze zamiast je wypuszczac z racji tego, ze powinna krecic sie w druga strone... i chyba to jest rozwiazanie zagadki. Na 100%Ale numer! :doh1:
ono Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 fly , ogarnij sie chopie Byłem polatac pod M1 , miedzy lampami bawiłem sie w berka z ochroną , za***ista zabawa !
adamooo Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 co Ty wisz o zabawie na sniegu musisz brać lekcje od poldona :gwizdanie:
Flyer Opublikowano 29 Grudnia 2010 Opublikowano 29 Grudnia 2010 co Ty wisz o zabawie na sniegu do dzis pamietam Twoj drift Evka mowilem ze cos jest nie tak no patrz... nie wpadlbym, ze cos jest nie tak to, ze mam 2 "lewe" tarcze wiedzialem od samego poczatku - tylko nikt nie przewidzial, ze w zime moze zrobic sie bajzel.
hornet Opublikowano 30 Grudnia 2010 Opublikowano 30 Grudnia 2010 do dzis pamietam Twoj drift Evka Ten ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się