szafa Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 kolejka po rotory szafy: 1.Czorny Nje staci ćęMito puszcze za 500zl Customy zostaja do konca! mito lipa Customy tylko w komplecie z mito itp po znajomosci 9k
czorny_07 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 7,5 za zrobienie chcą na na 9j/9,5j
szafa Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) 7,5 za zrobienie chcą na na 9j/9,5j Tak, bez opon, dystansow, z jednym typem rotora i troche waskie Takze wydaje mi sie ze duzo bym nie chcial, same opony to 2k Edytowane 31 Stycznia 2015 przez szafa
czorny_07 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 mnie by stykło ale jak po znajomosci sprzedaż za 7 to jestem chętny
kaFFFar Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 szafa ja to jestem ciekaw jak by tylni zderzak u ciebie wyglądał polift naciągnięty po te błotniki,jaki efekt by wyszedł,bo przód to kozak jak nic nie ciekawie to wyglada , rs duzo duzo lepszy
szafa Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 Jak dobrze pójdzie to wiosna 2015 powinno być tak, a nawet deczko niżej szafa ja to jestem ciekaw jak by tylni zderzak u ciebie wyglądał polift naciągnięty po te błotniki,jaki efekt by wyszedł,bo przód to kozak jak nic nie ciekawie to wyglada , rs duzo duzo lepszy Faktycznie średnio to wygląda Odświeżę temat Po długich bojach z znalezieniem w okolicy firmy co wykona customowe springi wg. mojego projektu, udało się, firma okazała się być 300m od domu hehe Tak więc gwint skończony, przód zregenerowany na grubej ladze, skrócony skok tłoka o 4cm i usztywniony z seryjnymi springami ss, tył zregenerowany, skrócony skok tłoka o 8cm, usztywniony z customowy springami z drutu Q14 skrócone względem serii o ok. 10cm, twardość zwiększona o około 40%, , seria była z drutu Q11, także powinna być odczuwalna różnica Poniżej fota jak to wyszło: W przyszłym tyg. auto idzie prawdopodobnie do blacharza, jak nie to po świętach, będą rzeźbione wewnętrzne nadkola, tylny i przedni zderzak do poprawki, lusterka pod kolor i część plastików w czarny połysk Mam nadzieję do 24 kwietnia poskładać całość ale to się zobaczy W planach jest też zakup aparatu, także powinno być trochę fotek w tym roku pzdr
Kowi87 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 W planach jest też zakup aparatu, także powinno być trochę fotek w tym roku Wreszcie, bo bez dobrych fotek nawet konkretne auto wygląda mało smacznie, a uciebie tych zdjeć brakuje od dawien dawna
szafa Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 W planach jest też zakup aparatu, także powinno być trochę fotek w tym roku Wreszcie, bo bez dobrych fotek nawet konkretne auto wygląda mało smacznie, a uciebie tych zdjeć brakuje od dawien dawna Wiem
markors400 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 ciekawe jak to wyjdzie w praniu czy nie bedzie pekac buda na spawach bo jezdzic nie jezdzisz pewnie powoli po polskich drogach
szafa Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 Jaki koszt takich sprezyn?200zl/szt.ciekawe jak to wyjdzie w praniu czy nie bedzie pekac buda na spawach bo jezdzic nie jezdzisz pewnie powoli po polskich drogachAkurat mam emerycki styl jazdy, do tego staram sie unikac wszystkich dziur na jezdni. Zreszta nie bedzie mega beton, poprostu max ugiecie ma byc na poziomie od 0,5 do 1cm a nie jak wczesniej 5cm W kazdym razie wszystko wyjdzie w praniu!
markors400 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 moj kolega mial w a3 twardy gwint i dziewietnastki i po paru miesiacach zobaczyl na kielichach lekkie pekniecia ale po zalozeniu rozpurek na przodzie i tyle wszystko wrucilo do normy
szafa Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 moj kolega mial w a3 twardy gwint i dziewietnastki i po paru miesiacach zobaczyl na kielichach lekkie pekniecia ale po zalozeniu rozpurek na przodzie i tyle wszystko wrucilo do normyU mnie bedzie teraz 4 rok na gwincie i jazda glownie na odbojach, nic nie peka i jestem dobrej mysli ze nie bedzie pekac a jak peknie to kupi sie bude z q i przerzuci body
markors400 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 jestes pelen optymizmu to mi sie podoba masz o co dbac i to jest wazne jestem za
szafa Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Pare godzin to zajęło, ale już bliżej niż dalej Poskładane koła znów wyzwalają uśmiech na mojej twarzy Po 20-tym mam zamiar już mieć poskładaną furę
slavko87 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 moj kolega mial w a3 twardy gwint i dziewietnastki i po paru miesiacach zobaczyl na kielichach lekkie pekniecia ale po zalozeniu rozpurek na przodzie i tyle wszystko wrucilo do normy U mnie bedzie teraz 4 rok na gwincie i jazda glownie na odbojach, nic nie peka i jestem dobrej mysli ze nie bedzie pekac a jak peknie to kupi sie bude z q i przerzuci body powiem Ci mając te budę co teraz, te graty szukal bym nudy Quattro i powoli swap robił żeby to auto zostało juz u Ciebie bo fajny projekt ;-) ciekawi mnie ten Twój złoty w normalnym swietle.
szafa Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Slavko narazie buda zostaje, troche korci przesiasc sie na cos wiekszego i w benie Kolor to seryjny zloty z subaraka! Nic innego w proszku nie bylo.
slavko87 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To wiem jak ten kolor wygląda.Zostan przy budzie b5 rs4, ta buda jest mega kozacka,samemu mi się marzy kiedyś rs limo bądź avant. Tutaj brakuje Ci Q,reszta jest.
Hesik Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Kiedys pewnie I szafa I ja sie na quatro przerzucimy. Panowie pamietajcie ze hajs musi sie zgadzac
quattro_1991 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Po 20-tym mam zamiar już mieć poskładaną furę Miejsce vip w Zatorze 25tego czeka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się