Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Instalacja czujnika deszczu + MCE Swap z B7


KFX

Rekomendowane odpowiedzi

co trzeba zrobić żeby z ksenona zrobić biksy

wymienić lampy... nic więcej

---------- Post dopisany at 00:46 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ----------

i przez ten moduł wcześniej długie mu chodziły. on redukuje moc świecenia przy jeździe dziennej, natomiast przy włączeniu długich zapalają się w 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kodowanie biksy bez drl

ja mam 11031 o ile pamietam

No :decayed:

---------- Post dopisany at 23:48 ---------- Poprzedni post napisany at 23:47 ----------

Jak możesz wrzuć jeszcze fotkę swojego reflektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co trzeba zrobić żeby z ksenona zrobić biksy

wymienić lampy... nic więcej

---------- Post dopisany at 00:46 ---------- Poprzedni post napisany at 00:45 ----------

i przez ten moduł wcześniej długie mu chodziły. on redukuje moc świecenia przy jeździe dziennej, natomiast przy włączeniu długich zapalają się w 100%

hmm

sprawdze jescze lampe czy na przesłone idzie kabel biało/czarny lub biało/żółty , bo powinien iśc na H7 i przesłone ? tak ?

bo teraz to już sam nie wiem , czy te przesłony działały czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo teraz to już sam nie wiem , czy te przesłony działały czy nie

Dlatego właśnie wklej foto reflektora - zobaczymy co to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michale, przerabiałem to u siebie... zrób tak jak pisałem.

Odetnij kabel w lampie od h7,

ten od przesłony (biało-czarny i biało-żółty) idzie do C21 i C22.

i odłącz ten moduł SDII.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro postaram się zrobić foto i wkleje

OK, przyjrzałem się w Twoim wątku... wygląda jak BIX. Załatwimy to inaczej... książkę serwisową masz?

---------- Post dopisany 04-01-2014 at 00:06 ---------- Poprzedni post napisany 03-01-2014 at 23:59 ----------

Na wlepie, w kodach wyposażenia jest 8ED czy 8JG ?

---------- Post dopisany at 00:16 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ----------

Jeśli jest 8ED to auto wyjechało z BIXem z fabryki i nie ma żadnych przeróbek - sprawę wali dodatkowy moduł. W takim przypadku zastosuj się do wskazówek Bartka i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdze tą wlepkę i lampy

dzieki za zainteresowanie i podejście do tematu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę w imieniu Pajdy :decayed:

Gdzie znajduje sie w kabinie kostka lamp tył - gdzieś na słupku B się łączy z resztą wiązki czy pod kanapą?

Chodzi o to żeby przerzucić kabel z lewej lampy do prawej ale bez rozbierania boczków bagaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zatem sprawa sie ma tak, że po wypięciu z jednej lampy wtyczki z H7 przesłony ruszyły :decayed:, czyli za duże obciążenie i przesłony nie reagowały lub reagowały po mrugnieciu za 15 razem, razem z H7

I teraz mam problem bo jeśli obetne kable do H7 , to moduł do dziennych nie bedzie działał i spełniał swojej funkcji :kwasny: co radzicie, bo można by do lampy osobno wprowadzić kable z modułu na H7 , a te co są w H7 odciąć , są jakieś inne sugestie ??

kable z przeciwmgielnego z lewej do prawej puszczony pod boczkami i listwą, chciałem go inaczej zrobić ale to było chyba najszybciej, dziwiło mnie że pin z prawej lamy był obsadzony razem z kablem co ułatwiło mi sprawę przy mostku , a i avancie to pin 4 z 4 to dla potomnych.

pozostał błąd tablicy , co się okazało 1 leda skończyła żywot i robiła zwarcie dlatego druga gasła, nowe lady i po temacie

można się cieszyć z czujnika deszczu / zmierzchu i zero błedów na fis :banan::decayed:

---------- Post dopisany 07-01-2014 at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 16:41 ----------

jak macie podłączony czujnika zmierzchu/deszczu ? zmostkowany z lusterkiem ? czy osobno ?dokładnie chodzi o + zasilania ??

bo ja u siebie zmostkowałem i całość podłączyłem do bezpiecznika 31 jak to ma miejsce w B7

i chyba to nie jest najlepsze połaczenie bo na tym przewodzie idzie zasilanie jak sie przekręci kluczyk :facepalm: a tym samym czujnik zmierzchu /deszczu nie działo dobrze

czy ma być PIN 1 – połaczyć z PIN 1 w wtyczce włącznika świateł i całość połączyć do PIN 18 CE po zmianie MCE 18 idzie na 20

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zatem sprawa sie ma tak, że po wypięciu z jednej lampy wtyczki z H7 przesłony ruszyły :decayed:, czyli za duże obciążenie i przesłony nie reagowały lub reagowały po mrugnieciu za 15 razem, razem z H7

I teraz mam problem bo jeśli obetne kable do H7 , to moduł do dziennych nie bedzie działał i spełniał swojej funkcji :kwasny: co radzicie, bo można by do lampy osobno wprowadzić kable z modułu na H7 , a te co są w H7 odciąć , są jakieś inne sugestie ??

kable z przeciwmgielnego z lewej do prawej puszczony pod boczkami i listwą, chciałem go inaczej zrobić ale to było chyba najszybciej, dziwiło mnie że pin z prawej lamy był obsadzony razem z kablem co ułatwiło mi sprawę przy mostku , a i avancie to pin 4 z 4 to dla potomnych.

pozostał błąd tablicy , co się okazało 1 leda skończyła żywot i robiła zwarcie dlatego druga gasła, nowe lady i po temacie

można się cieszyć z czujnika deszczu / zmierzchu i zero błedów na fis :banan::decayed:

---------- Post dopisany 07-01-2014 at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 16:41 ----------

jak macie podłączony czujnika zmierzchu/deszczu ? zmostkowany z lusterkiem ? czy osobno ?dokładnie chodzi o + zasilania ??

bo ja u siebie zmostkowałem i całość podłączyłem do bezpiecznika 31 jak to ma miejsce w B7

i chyba to nie jest najlepsze połaczenie bo na tym przewodzie idzie zasilanie jak sie przekręci kluczyk :facepalm: a tym samym czujnik zmierzchu /deszczu nie działo dobrze

czy ma być PIN 1 – połaczyć z PIN 1 w wtyczce włącznika świateł i całość połączyć do PIN 18 CE po zmianie MCE 18 idzie na 20

???

Jeśli masz włącznik CLH to pin 4 i 8 w nim po wyprowadzeniu z kostki łączysz ze sobą - to prowadzisz do pinu 1 we włączniku świateł (stary kabel doprowadzony w to miejsce ucinasz i izolujesz). Teraz lecisz tym nowym kablem (CLH/włącznik świateł pin 1) na dół i mostkujesz mu zasilanie lusterka - tak otrzymany kabelek podłączasz do MCE na pin 18.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i tak miałem , ale uciołem zasilanie lusterka i dałem do bezpiecznika 31, i to był błąd, czyli musze z powrotem go dać tak jak był :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz włącznik CLH to pin 4 i 8 w nim po wyprowadzeniu z kostki łączysz ze sobą - to prowadzisz do pinu 1 we włączniku świateł (stary kabel doprowadzony w to miejsce ucinasz i izolujesz). Teraz lecisz tym nowym kablem (CLH/włącznik świateł pin 1) na dół i mostkujesz mu zasilanie lusterka - tak otrzymany kabelek podłączasz do MCE na pin 18.

A nie przypadkiem na pin 20 w MCE? :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz włącznik CLH to pin 4 i 8 w nim po wyprowadzeniu z kostki łączysz ze sobą - to prowadzisz do pinu 1 we włączniku świateł (stary kabel doprowadzony w to miejsce ucinasz i izolujesz). Teraz lecisz tym nowym kablem (CLH/włącznik świateł pin 1) na dół i mostkujesz mu zasilanie lusterka - tak otrzymany kabelek podłączasz do MCE na pin 18.

A nie przypadkiem na pin 20 w MCE? :whistling:

no tak przy zmianie MCE z 18 na 20 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz włącznik CLH to pin 4 i 8 w nim po wyprowadzeniu z kostki łączysz ze sobą - to prowadzisz do pinu 1 we włączniku świateł (stary kabel doprowadzony w to miejsce ucinasz i izolujesz). Teraz lecisz tym nowym kablem (CLH/włącznik świateł pin 1) na dół i mostkujesz mu zasilanie lusterka - tak otrzymany kabelek podłączasz do MCE na pin 18.

A nie przypadkiem na pin 20 w MCE? :whistling:

no tak przy zmianie MCE z 18 na 20 :wink:

Tak jest - przy module z B7 na pin 20 (w B6 jest na pinie 18).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ w tym tyg. biorę się za wklejanie do zwykłej szyby dużego uchwytu pod lustro fotochrom tak jak to jest opisane w 1-wszym poście, mam jedno pytanie. Czy ktoś dokładał czujnik deszczu do zwykłej szyby z małym uchwytem i zamalowywał/oklejał tą część szyby za lusterkiem?

Chodzi mi o to że chciałbym aby z zewnątrz samochodu nie było widać wnętrza osłony lusterka, wymyśliłem sobie to tak że zrobiłem szablon z otworem na czujnik i planuje zamalować tą część szyby podkładem pod klej do szyb. Ma on kolor czarny i dość dobrze kryje do tego idealnie trzyma się na szkle. Nie wiem tylko czy to dobry pomysł, może lepiej czymś to okleić tylko czym?

Może któryś z kolegów robił już coś takiego i ma jakieś foty jak to wyszło?

Będę wdzięczny za rady.

Na koniec dodam że udało mi się odkleić ten mały uchwyt lusterka więc duży mogę sobie dowolnie przykleić nic nie będzie przeszkadzać. Wiem że kilku kolegów z forum próbowało odkleić ten uchwyt i kończyło się to pęknięciem szyby. Ja odkleiłem go przez przypadek ściągając lusterko :) bez żadnego grzania itp., po prostu niechcący ściągnąłem lusterko razem z uchwytem:) Pewnie miałem szczęście że szyba nie strzeliła ale teraz się cieszę bo można sobie fajnie ustawić nowy duży uchwyt a nad nim umieścić czujnik deszczu. Dodam że szyba oryginał i uchwyt też fabrycznie był przyklejony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ w tym tyg. biorę się za wklejanie do zwykłej szyby dużego uchwytu pod lustro fotochrom tak jak to jest opisane w 1-wszym poście, mam jedno pytanie. Czy ktoś dokładał czujnik deszczu do zwykłej szyby z małym uchwytem i zamalowywał/oklejał tą część szyby za lusterkiem?

Chodzi mi o to że chciałbym aby z zewnątrz samochodu nie było widać wnętrza osłony lusterka, wymyśliłem sobie to tak że zrobiłem szablon z otworem na czujnik i planuje zamalować tą część szyby podkładem pod klej do szyb. Ma on kolor czarny i dość dobrze kryje do tego idealnie trzyma się na szkle. Nie wiem tylko czy to dobry pomysł, może lepiej czymś to okleić tylko czym?

Może któryś z kolegów robił już coś takiego i ma jakieś foty jak to wyszło?

Będę wdzięczny za rady.

Na koniec dodam że udało mi się odkleić ten mały uchwyt lusterka więc duży mogę sobie dowolnie przykleić nic nie będzie przeszkadzać. Wiem że kilku kolegów z forum próbowało odkleić ten uchwyt i kończyło się to pęknięciem szyby. Ja odkleiłem go przez przypadek ściągając lusterko :) bez żadnego grzania itp., po prostu niechcący ściągnąłem lusterko razem z uchwytem:) Pewnie miałem szczęście że szyba nie strzeliła ale teraz się cieszę bo można sobie fajnie ustawić nowy duży uchwyt a nad nim umieścić czujnik deszczu. Dodam że szyba oryginał i uchwyt też fabrycznie był przyklejony.

czarna folia samoprzylepna wycieta na ksztalt tej oslonki podkowy zalatwi sprawe po co malowac, znudzi sie lustro lub bedziesz chcial cos przerobic odklejasz folie i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lustro się raczej nie znudzi- na zwykłe nie zamienię :)

a co do foli to problem jest taki że ciężko wyciąć taki kształt dookoła wklejonego uchwytu lusterka który jest nie regularny pomalować zdecydowanie łatwiej bo można to zrobić przed przyklejeniem uchwytu.

pytanie tylko co lepiej wygląda z zewnątrz auta folia czy podkład do szyb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może farba do przyciemniania lamp? Weź jakiś szatański czarny i też nie powinno być nic widać :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...