mlody___ Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam, przed zimą wymieniłem klocki, były ATE są BOSCH'a. Powodem zmiany było dziwne tarcie podczas hamowania(po stronie pasażera). Klocek od wewnętrznej strony tłoczka był zdarty do zera... po zewnętrznej całkiem dobry. Zarówno z przodu jak i z tyłu od strony pasażera. Po stronie kierowcy klocki jak nowe... Wymieniłem zarówno przód jak i tył. Przy wymianie opon zajrzałem do klocków i zauważyłem, że od strony pasażera od wewnętrznej strony tłoczka zaczyna dziać się to samo...(na klockach przejechane ok 5tys km). Poradźcie co robić? Powoli rozglądam się za nowymi tarczami... Zastanawiające jest to, dlaczego klocki po stronie pasażera tak szybko się kończą...?
semi281 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Smarowałeś prowadnice jarzma zacisku?? Objawy tak jakby Ci stały w miejscu prowadnice.
tomaszstn Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Może tłoczek masz zatarty i prawa strona trze Ci cały czas. Sprawdź opory jakie stawiają poszczególne koła.
kapete Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Połowa mechaników wymieniających klocki i tarcze nie smaruje prowadnic i takie objawy wychodzą po paru latach gdy oryginalny smar skończy się.
ŁYSY44 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Na 99% prowadnice rozbierz, oczyść , nasmaruj i powinno być po kłopocie
chris.lkr Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 gdy w zeszłym roku u siebie wymieniałem z tyłu tarcze+klocki, to w prowadnicach prawie wogóle nie było smaru, jedynie śladowe ilości. Efekt był taki, że lewa strona bardzo często nie odbijała tak jak powinna i było słychać w czasie jazdy piszczenie.
mlody___ Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 Klocki wymieniałem sam, prowadnice były smarowane...[br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 09:08_________________________________________________Zauwazylem, ze przy hamowaniu z wiekszej predkosci zaczyna lekko trzasc kierownica... Tarcze do wymiany czy jeszcze cos innego ?
Krzysztof Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Tarcze pewnie zwichrowane.. dzieje się tak np wtedy gdy rozgrzanych tarczach wjedziesz w dużą kałużę. Tarcza się odkształca i bije przy hamowaniu. A nie szura Ci nic cyklicznie podczas lekkiego hamowania? :gwizdanie:
dodgemagnum Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Zauwazylem, ze przy hamowaniu z wiekszej predkosci zaczyna lekko trzasc kierownica... Tarcze do wymiany czy jeszcze cos innego ? Sprawdź sobie jeszcze tuleje przy wahaczach dolnych, miałem to samo, a tarcze okazały się proste.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się