esselte8 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Mam takie pytanie.W moim Audi a4 2007 140 km.mam takie dziwne buczenie i na luzie i w trakcie jazdy jakbym nie miał filtra powietrza (ale on jest). co to może być.proszę o poradę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AUDI-ziomal 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Czy jest to takie basowe bicie powietrza jakby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esselte8 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Tak to jest takie basowe jakby nie było filtra powietrza. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 silnikiem nie trzęsie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esselte8 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 nie trzęsie silnik sobie spokojnie pracuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to znaczy że coś nie tak z hydrauliką czyli: wytarty wałek rozrządu, szklanki lub najbardziej optymistyczna wersja - wypadł mały aluminiowy korek z dźwigni która napędza pompowtryski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esselte8 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ok .tzn.że jak bedę wymieniał rozrząd to ten wałek i szklanki też się wymienia?bo akurat jestem przed wymianą rozrządu.a ten wałek co spandł na pompowtryskach to dużo roboty żeby to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yesfan 1 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 esselte8 - trzeba zajrzeć pod pokrywę zaworów i wtedy wszystko się wyjaśni. Wałek rozrządu i szklanki wymienia się tylko jak jest taka potrzeba, a nie tak jak pasek czyli co określoną ilość km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esselte8 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ok dzięki kolego [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 15:59_________________________________________________ale wiesz co to nie jest dudnienie zaraz przy filtrze powietrza to tak rozchodzi się po całym samochodzie[br]Dopisany: 28 Kwiecień 2011, 16:00_________________________________________________ok auto sprawdzone .prawdopodonie spalanie w filtrze cząstek stałych.daję głośniejszą pracę silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Buczenie pojawia się czasem i związane jest z DPFem jak się wypali nie buczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esselte8 2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ok.dzięki koledzy za info z tym buczeniem.tak to raczej z tym filtrem cząstek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Ja mam tak samo raz na jakiś czas głównie w korkach w miescie silnik zaczyna inaczej pracować tzn dźwięk staje się buczacy i zaczyna jakby bardziej miękko chodzić. Po 2-3 minutach wraca do normalnej pracy. Ostatnio zmieniłem uszczelke pod pokrywa i hydraulika była ok, więc stawiam również na DPF i jego wypalanie. Dodam, ze podczas tego procesu podczas jazdy silnik jakby miał więcej powera ale to tylko moje odczucie. Sent from my HTC Desire using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adbur 6 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Dodam, ze podczas tego procesu podczas jazdy silnik jakby miał więcej powera ale to tylko moje odczucie. Ja mam identyczne wrażenie-auto podczas wypalania DPF jest o wiele mocniejsze,lepiej się wkręca i "gubi" wszystkich na światłach ps. z tym buczeniem mam identycznie, auto tak miało od nowości (teraz 26000 km przebiegu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlody783 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Ja tak miałem u siebie B7 1,9 116 Km Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to u mnie było brak hydrauliki wypadł taki mały kawałek coś jak zaślepka z dźwigni która napędza pompo wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fyky 0 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 ja też tak mam, ale już przestałem się tym przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Ja tak miałem u siebie B7 1,9 116 Km Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to u mnie było brak hydrauliki wypadł taki mały kawałek coś jak zaślepka z dźwigni która napędza pompo wtryski Opisujemy tu 2,0 tdi a nie 1,9 u nas buczenie wydobywa się w układu wydechowego a nie z filtra powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsal 0 Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Ja tak miałem u siebie B7 1,9 116 Km Jeśli dudni z obudowy filtra powietrza, to u mnie było brak hydrauliki wypadł taki mały kawałek coś jak zaślepka z dźwigni która napędza pompo wtryski I dudniło sporadycznie czy cały czas ? Bo to co ja opisywałem pojawia się raz na jakiś czas głównie w mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 W BPW bodajże po trzech minutach pracy na biegu jałowym zamyka się zawór EGR i zmienia się dźwięk pracy silnika na twardzszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabbi 36 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 A u mnie właśnie przez pierwsze kilka minut rano po odpaleniu,w silniku coś stuka,głośno to słychać po zdjęciu obudowy filtra powietrza,a po kilku minutach silnik pracuje już cicho bez tego stuku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravwoj 0 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 mam ten sam problem, przejechałem już 1000 km, w tym 200 autostradą i ni przestało, więc to nie wypalanie DPFu, to musi być rozrząd Jak sprawdzę dam znać ---------- Post dopisany at 08:17 ---------- Poprzedni post napisany at 08:16 ---------- dodam, że to jest basowe bicie powietrza dobiegające z obudowy filtra, po zdjęciu słychać to z rury biegnącej od turbo, to musi być rozrząd, bo czy odma może coś takiego robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się