griga-st Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 w skrajnych przypadkach niesprawności w/w elementów i jazdy na bardzo krótkich odcinkach może być przyczyną przybywania oleju, ale na pewno nie w ilości 4l od wymiany do wymiany oleju naughty W jaki sposob dostaje sie ropa z PDF do bloku,jest jakies polaczenie oprucz wydechu?
piotrsob1 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Np. słabo rozpylona dawka dotryskowa (bo pompki leją) i procedura aktywnej regeneracji uruchomiona na zimnym silniku (uwalony czujnik temp.) i paliwo spływa po gładzi cylindrów przez pierścienie do skrzyni korbowej ..........
yaboo Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 w skrajnych przypadkach niesprawności w/w elementów i jazdy na bardzo krótkich odcinkach może być przyczyną przybywania oleju, ale na pewno nie w ilości 4l od wymiany do wymiany oleju naughty W jaki sposob dostaje sie ropa z PDF do bloku,jest jakies polaczenie oprucz wydechu? wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy, w BPW przykręcane są na 1 śrubę wystarczy że nie są idelanie w osi, był już kiedyś wątek szukał kolega silnika BPW a jak kupił to okazało się że gniazda sia również wyrobione założył jak dobrze pamiętam głowicę od 1.9 130 KM numery głowic są takie same...
antonio Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 ...... założył jak dobrze pamiętam głowicę od 1.9 130 KM numery głowic są takie same... tak, są takie same
piotrsob1 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 w skrajnych przypadkach niesprawności w/w elementów i jazdy na bardzo krótkich odcinkach może być przyczyną przybywania oleju, ale na pewno nie w ilości 4l od wymiany do wymiany oleju naughty W jaki sposob dostaje sie ropa z PDF do bloku,jest jakies polaczenie oprucz wydechu? wyrobione gniazda pompowtryskiwaczy, w BPW przykręcane są na 1 śrubę wystarczy że nie są idelanie w osi, był już kiedyś wątek szukał kolega silnika BPW a jak kupił to okazało się że gniazda sia również wyrobione założył jak dobrze pamiętam głowicę od 1.9 130 KM numery głowic są takie same... No pisałem parę postów wcześniej że właśnie tam w pierwszej kolejności bym upatrywał przyczyny znacznego wzrostu poziomu oleju
gajes666 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Czy głowica silnika BMM jest taka sama jak BPW, ewentualnie czy mają takie same wałki?
yaboo Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Czy głowica silnika BMM jest taka sama jak BPW, ewentualnie czy mają takie same wałki? głowice mają te same numery 03G103351C wałek w BMM 038109101AH natomiast BPW wałki są dwa rodzaje 038109101AF i 038109101AH czym się różnią tego nie wiem
rob555 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Tam zmiana byla dolnego kolka na wale wiec analogicznie tez walek ma inne czasy
antonio Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Czy głowica silnika BMM jest taka sama jak BPW, ewentualnie czy mają takie same wałki? głowice mają te same numery 03G103351C wałek w BMM 038109101AH natomiast BPW wałki są dwa rodzaje 038109101AF i 038109101AH czym się różnią tego nie wiem ja wg ETKI mam wałek z końcówką AH te z AF są chyba do motorowni bez DPF
marewel Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Tam zmiana byla dolnego kolka na wale wiec analogicznie tez walek ma inne czasy Z tego co mi wiadomo kółko różniło się tylko miejscem w którym był znaczek który to pokrywał się z blokada do wymiany paska.
rob555 Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 Z tego co mi wiadomo kółko różniło się tylko miejscem w którym był znaczek który to pokrywał się z blokada do wymiany paska. To wez jedno i drugie i porownaj...
griga-st Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 i paliwo spływa po gładzi cylindrów przez pierścienie do skrzyni korbowej .......... Niech wypowiedzą się koledzy którym wtryski lały, jak wygląda swiat za takim samochodem Nie jestem mechanikiem,ale na zdrowy rozum takiej ilości sadzy nie przyjmie największy PDF na świecie! Nie usłyszałem jeszcze żadnego racjonalnego związku przyczynowo-skutkowego pomiędzy wypalaniem PDF, a podnoszeniem sie stanu oleju.
rob555 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Nie usłyszałem jeszcze żadnego racjonalnego związku przyczynowo-skutkowego pomiędzy wypalaniem PDF, a podnoszeniem sie stanu oleju. Uslyszales tylko nie chcesz przyjac do wiadomosci ze cykle wypalania sa tak bogate w paliwo iz przy min odstepstwach od idealnego procesu (lekko lejace wtryski, niewlasciwa temp silnika) paliwo niespalone w procesie wypalania dostaje sie do oleju rozrzedzajac go skutecznie.
rafcisz Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Koledzy mam pytanie,czy jest jakiś sposób na wypalenie DPF?jak użytkować samochód że by DPF się nie zapchał i nie wpuszczał paliwa do oleju? I jeszcze jedno,jakie są objawy padających pompek? pozdro.
antonio Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 I jeszcze jedno,jakie są objawy padających pompek? pozdro. a co Ci się dzieje?? czy silnik jakoś dziwnie się zachowuje??
rafcisz Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 I jeszcze jedno,jakie są objawy padających pompek? pozdro. a co Ci się dzieje?? jeżeli chodzi o DPF to na razie wszystko gra-tylko chciał bym zapobiec zapchaniu się jego. A co do pompek to jak zatankuje zwykłą ropę to czasami na wolnych obrotach czuć jak silnik faluje,a jak zatankuje np ON na Shellu V-POWER to jest ok-też za faluje ale to raz na długi czas. Mechanik mi powiedział że to normalka,ale to mi nie daje spokoju. czy silnik jakoś dziwnie się zachowuje??
griga-st Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 paliwo niespalone w procesie wypalania dostaje sie do oleju rozrzedzajac go skutecznie. Jak????????????
marcin9680 Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Witam! Szanowni koledzy ja troche z innej bajki gdyz nie chcem zaczynac nowego posta ale tez sie to tyczy szklanek w moim silniczku 1.9TDi AWX 130 kucy. Mianowicie rozchodzi sie czy to prawda , ze do wymiany owych szklanek w moim silniku potrzebne jest wyjecie pompowtryskow gdyz walek rozrzadu znajduje sie ponizej nich a po calej operacji potrzeba synchronizowac pompowtryski??? Bardzo pilne gdyz jutro mam odstawic autko do mechaniora a On mi dzisiaj mowi o tych pompkach a On nie moze ustawic pozniej tych pompowtryskow a w ASO chca kolosalne pieniadze za wymiane szklanek i cala reszte i poskladanie wszystkiego do kupy. Bardzo prosze o wszelka pomoc. Pozdrawiam
marewel Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Jak????? Kolego czy ten temat to konkurs życzeń?Wpisz sobie w gogle to się dowiesz jak,3 stronę nabijasz bezsensowne posty nie masz ciekawszych zajęć? Mianowicie rozchodzi sie czy to prawda , ze do wymiany owych szklanek w moim silniku potrzebne jest wyjecie pompowtryskow gdyz walek rozrzadu znajduje sie ponizej nich a po calej operacji potrzeba synchronizowac pompowtryski??? Nie prawda szklanki wyciąga się normalnie po podniesieniu walka,a jako ze przy tym należy wyjąć dźwigienki pompek przydało by się to jeszcze raz ustawić.
griga-st Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 Kolego czy ten temat to konkurs życzeń?Wpisz sobie w gogle to się dowiesz jak,3 stronę nabijasz bezsensowne posty nie masz ciekawszych zajęć? Sorry kolego, ale ja się pytałem kogoś, kto wie , a nie kogoś, kto nie wie.Nie wiemy- nie piszemy i nie ma niepotrzebnego stresu .Nie jestem mechanikiem, i nurtowało mnie tylko pytanie dlaczego przybywa tego oleju. Myślę ,ze olej rozcieńczony ON-em ma jak najbardziej związek z przedwczesnym zużyciem mi.walka rozrządu. Nie ja wtrąciłem do tematu watek o PDF-ie.Na technicznym forum nie uznaje odpowiedzi ze mam w coś wierzyć albo nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się