Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] A4 TDi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Arek mam dokładnie taką samą oponę i przyciera o plastikowe nadkole:facepalm:

szafa a jaka szerokość tej 19? bo to też ważne, jak ja bym miał z przodu ET większe niż 40 to bym spokojnie poniżej 60cm zeszedł, pojeździłem trochę prze weekend i powiem wam ze jest spoko nie ma przycierania o nadkola ani nic, jedynie na krawężniki trzeba uważać, także w przyszłym tygodniu przy myciu i konserwacji nadkoli zejdę jeszcze 1cm niżej:grin:

  • Odpowiedzi 5.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Arek mam dokładnie taką samą oponę i przyciera o plastikowe nadkole:facepalm:

szafa a jaka szerokość tej 19? bo to też ważne, jak ja bym miał z przodu ET większe niż 40 to bym spokojnie poniżej 60cm zeszedł, pojeździłem trochę prze weekend i powiem wam ze jest spoko nie ma przycierania o nadkola ani nic, jedynie na krawężniki trzeba uważać, także w przyszłym tygodniu przy myciu i konserwacji nadkoli zejdę jeszcze 1cm niżej:grin:

Slepy felgi mają 8,5cala przód dałem et 45 a tył 35 + wpadnie dystans 15mm:kox: ale chcę jeszcze ogarnąć negatyw na tyle żeby to upchać:naughty: Trudno weznę wytne trochę nadkola i powinno być dobrze:wink:

Opublikowano
Arek mam dokładnie taką samą oponę i przyciera o plastikowe nadkole:facepalm:

szafa a jaka szerokość tej 19? bo to też ważne, jak ja bym miał z przodu ET większe niż 40 to bym spokojnie poniżej 60cm zeszedł, pojeździłem trochę prze weekend i powiem wam ze jest spoko nie ma przycierania o nadkola ani nic, jedynie na krawężniki trzeba uważać, także w przyszłym tygodniu przy myciu i konserwacji nadkoli zejdę jeszcze 1cm niżej:grin:

Slepy felgi mają 8,5cala przód dałem et 45 a tył 35 + wpadnie dystans 15mm:kox: ale chcę jeszcze ogarnąć negatyw na tyle żeby to upchać:naughty: Trudno weznę wytne trochę nadkola i powinno być dobrze:wink:

no właśnie a u mnie jest 8J i Et35 na obu osiach, tzn z tyłu teraz jest et30, też myślałem o lekkim negatywie, da sie to w oście ogarnąć?:naughty:

Opublikowano

Szafa już mi tam coś opowiadał więc pewnie się da:decayed:

Pewnie jak wbije na kompa to napisze dokładnie co i jak :thumbup1:

Opublikowano
Szafa już mi tam coś opowiadał więc pewnie się da:decayed:

Pewnie jak wbije na kompa to napisze dokładnie co i jak :thumbup1:

no to dobrze, bo zawsze mi sie podobają te foty b5 jak sie im te koła rozjeżdżają delikatnie:grin:

Opublikowano

Slepy wszystko się da, wystarczy dostać się do piasty i podłożyć podkładki:wink:

negatyw.jpg

Patent stosowany w autach z belką z tyłu ;) podobno 2 podkładki starczą by uzyskać już fajne pochylenie:decayed: Znajomy w fordzie na 2 podkładkach osiągnął taki efekt:kox:

ty2.jpg

Ja u siebie na pewno będę z tym walczyć :naughty: ale nie wiem kiedy się uda to ogarnąć bo jeszcze dużo rzeczy mam do zrobienia:wink:

Opublikowano
Slepy wszystko się da, wystarczy dostać się do piasty i podłożyć podkładki:wink:

http://img801.imageshack.us/img801/3073/negatyw.jpg

Patent stosowany w autach z belką z tyłu ;) podobno 2 podkładki starczą by uzyskać już fajne pochylenie:decayed: Znajomy w fordzie na 2 podkładkach osiągnął taki efekt:kox:

http://img532.imageshack.us/img532/2883/ty2.jpg

Ja u siebie na pewno będę z tym walczyć :naughty: ale nie wiem kiedy się uda to ogarnąć bo jeszcze dużo rzeczy mam do zrobienia:wink:

mozesz to jakos bardziej rozwinac co gdzie i jak?
Opublikowano

Mrogal nie wiem jak to dokładnie wytłumaczyć, ale dajesz podkładki miedzy czop piasty a belkę na dolne śruby, ilość podkładek jest zależna od kąta który chcesz uzyskać:wink:

Opublikowano

a gdzie te podkładki się wkłada?

Opublikowano

na śruby które łączą czop piasty z belką, na dolne śruby by powstał lekki neg:wink:

Opublikowano

:shock3::slina:

A jak się w trakcie jazdy sprawuje?

Wpływ na właściwości jezdne...

Opublikowano

z punktu fizyki właściwości jezdne w zakrętach powinny się poprawić

Opublikowano

Wiadomo w koleinach trochę gorzej, ale zakręty to tak jak Arek pisze:wink:

Opublikowano

Ja zrobilem katy i na zakretach jak by bardziej tyl uciekal.....

jak by nie patrzec to wtedy opona mniejsza powierzchnia styka sie z asfaltem ....

Opublikowano

i opony po 2 miechach, miałem tak w Quattro jak sie zbierznosc rozjechała, fajnie wyglada ale trzeba mieć hajs na opony

Opublikowano

Ja mam 2,5 stopnia zrobione katy, troche drze opony ale nie jest zle

Opublikowano

Kowi jak masz zbierzność rozjechaną to będzie cieło opony, ale jak ustawisz dobrze to negatyw nie będzie tak mocno opon męczyć:decayed:

Opublikowano

szafa jak badzie złą zbierznosc z tyłu to na sliskim nie ujedziesz przynajmniej w quattro .....

Opublikowano
Slepy wszystko się da, wystarczy dostać się do piasty i podłożyć podkładki:wink:

http://img801.imageshack.us/img801/3073/negatyw.jpg

Patent stosowany w autach z belką z tyłu ;) podobno 2 podkładki starczą by uzyskać już fajne pochylenie:decayed: Znajomy w fordzie na 2 podkładkach osiągnął taki efekt:kox:

http://img532.imageshack.us/img532/2883/ty2.jpg

Ja u siebie na pewno będę z tym walczyć :naughty: ale nie wiem kiedy się uda to ogarnąć bo jeszcze dużo rzeczy mam do zrobienia:wink:

musze to obadać na żywo, bo nie ogarniam tego dziś:facepalm:, ale w tym fordzie za***iście to wygląda, ja chce minimalnie je pochylić:wink:

---------- Post dopisany 24-04-2012 at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2012 at 22:20 ----------

hit czy kit:whistling:

czorna3.jpg

czorna2.jpg

czorna1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...