kikot Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Nie miałem problemów z parowaniem lamp do momentu jak nie wymieniłem żarników i przy okazji pozostałych żarówek, Teraz obie lampy tak samo mocno parują. Nic z tego nie rozumiem ;( Mam bi-xenony ori, może ta informacja naprowadzi was na przyczynę tego zjawiska.
HiRide Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 Nie miałem problemów z parowaniem lamp do momentu jak nie wymieniłem żarników i przy okazji pozostałych żarówek, Teraz obie lampy tak samo mocno parują. Nic z tego nie rozumiem ;( Mam bi-xenony ori, może ta informacja naprowadzi was na przyczynę tego zjawiska. mi to wyglada na rozszczelnienie lampy podczas jej wyciagania i zakladania.Nic innego nie przychodzi mi do glowy chyba ze zle skrecili ten plastik z tylu i teraz dostaje sie tam woda. Moze ktos z was orientuje sie jak sobie z tym problemem radza ludzie na niemieckim forum albo w stanach?Kiedy bylem po auto w niemczech ogladalem w salonie 4 letni egzemplarz a 4 z zaparowanym bixem i przedstawiciel mowil ze to wystepuje w 90% pojazdow z calej produkcji.Dlaczego tak sie dzieje top podobno nie wie
Aydaho Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 wada fabryczna - Valeo dało dupska . Lampa nie zapewnia odpowiedniej cyrkulacji powietrza i tyle ważne że przetwornice Wam od tego nie padają a do parowania pozostaje się tylko przyzwyczaić
Flyer Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 Trzeba poczekac az pojawia sie na rynku jakies nie-ori lampy... tylko ciekawe kiedy i co sie pojawi
HiRide Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 po kilkunastu dniach od uszczelnienia lampy i wsadzenia jej na miejsce wklejam fotki z pozytywnym efektem czyli...gdzie ta para :gwizdanie: lampa uszczelniona lampa nie uszczelniona a tu widok z przodu-roznica na zywo jest znaczna lampe uszczelnilem czarnym silikonem a dokladnie wokól miesjca gdzie reguluje sie wysokosc bi xenonu czyli sruba obok blotnika.Dalem duza ilosc silikonu wokol tego "jajowatego"alementu dokladnie go obsmarowujac,nie pozalowalem i posmarowalem tez dwa otwory wokol sruby przez ktora widac krecaca sie zembatke.Jak sie okaze ze nie da sie regulowac wysokosci to zerwe silikon wyreguluje i zaleje na nowo-uwazam ze warto to zrobic bo zabiegl pomogl jak widac na fotkach.Nawet po calodziennym postoju auta na deszczu czy jezdzie w deszczu nic nie paruje :> jedynie pojawia sie mala mgielka obok kierunkowskazu po obfitym myciu karcherem-to byl jedyny przypadek kiedy minimalnie zaparowalo.Lampa ta nie ma zadnych dodatkowych otworow przewietrzajacych-wszystko jest ori.Jak znajde czas to wyciagam druga lampe i robie to samo
Wąski Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 gratuluję kolega się spisał :th: widocznie każdy ma inną przyczynę parowania :gwizdanie:[br]Dopisany: 21 Maj 2008, 22:28 _________________________________________________a tak na poważnie coś w tym jest :th: u siebie też to zastosowałem i też działa :oklaski:
otles Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 foto http://fotoo.pl/hosting-zdjec/links/a4-/ zerknijcie jak mi paruje no doslownie brak slow ma ktos jakis sprawdzony na 100% sposob bo nie wiem czy to przetwornice mam ruszac one mi tak paruja zaraz np po umyciu albo prosze o jakis kontakt gdzie co i jak sprawdzic...jesli mam ktos troszke czasu bo masakraaaa .... lewa nic tylko prawa [br]Dopisany: 31 Sierpień 2008, 17:40 pm_________________________________________________albo jakiegos fachowca co potrafi to zrobic z kuj-pomorskiego moze znacie?
malik Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 otles Przede wszystkim musisz dobrze osuszyć tą lampę. Najlepiej wymontować, zdjąć dekiel i wysuszyć przez noc na włączonym grzejniku. Ewentualnie wygrzać całą lampę przez pół godziny w piekarniku z termoobiegiem ustawionym na max 150 stopni. Tylko wcześniej zdejmij z lampy gumową uszczelkę która biegnie naokoło. U mnie taki zabieg pomógł kilka ładnych miesięcy temu i do tej pory nic nie paruje.
otles Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 ale najdziwniejsze jest to ze on wciaz tak nie paruje .. czasami jest juz oki a potem znowuuu nie wiem co jest
Wąski Opublikowano 4 Września 2008 Opublikowano 4 Września 2008 ale najdziwniejsze jest to ze on wciaz tak nie paruje .. czasami jest juz oki a potem znowuuu nie wiem co jest Wada fabryczna bixenonu.Było już dużo na ten temat na forum
patron Opublikowano 14 Września 2008 Opublikowano 14 Września 2008 Witam. Ja swoje bixenony prześwietliłem już na wylot i w końcu po przeczytaniu topików na ten temat znalazłem u siebie przyczynę. - Suszyłem, dokręcałem dekielki i nic, aż zajżałem do układu regulacji wysokości świecenia - tak niefortunnie zrobiona, że woda spływa tam jak do kanału. Odkręciłem od góry tego torxa i wyciągłem kruciec do regulacji - pełno tam było syfu(czytaj drobny piach z kurzem) co powodowało nieszczelność oringu gumowego (troszkę już spłaszczonego) i na krućcu aż się kamień osadził z tych zacieków. Wyczyściłem wszystko dokładnie i na kruciec w górnej części nad origiem naładowałem wazeliny technicznej przed założeniem, tak że nad oringiem po włożeniu jest jej duża ilość i całe gniazdo się uszczelniło nie sądzę żeby się tamtędy cokolwiek dostało dopuki nie wyleci wazelinka, a że nie reguluje się często wysokości to myślę że będzie OK. Wysuszyłem też całe reflektory włącznie z przetarciem kloszy od wewnątrz ( dobrze że żonka ma zgrabne rączki bo się tam dostała przez otwór ksenonu) i od miesiąca cieszę się suchymi piękniutkimi bixenonami. Mnie pomogło więc może komuś też się uda. Pozdrawiam forumowiczów.
otles Opublikowano 15 Września 2008 Opublikowano 15 Września 2008 koledzy a jak nalezy zdjac ta wtyczke bo pękł mi ten uchwycik i nie chce za mocno zeby nic nie urwac ale podważam i nic nie idzie est jakiś haczyk czy co??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd1634c0f4996445.html poproszę wskazówkę i nigdy bym nie pomyślał ze jest tyle zachodu by wymienić głupawa postojówke
kepasa Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 koledzy a jak nalezy zdjac ta wtyczke bo pękł mi ten uchwycik i nie chce za mocno zeby nic nie urwac ale podważam i nic nie idzie est jakiś haczyk czy co??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd1634c0f4996445.html poproszę wskazówkę i nigdy bym nie pomyślał ze jest tyle zachodu by wymienić głupawa postojówke [br]Dopisany: 16 Wrzesień 2008, 08:32_________________________________________________odciągnij to małe ucho , lekko, i wyciągnij wtyczkę....moje lampki parują bo zaczęło padać, ale dzięki modom Wąskiego odparowują szybko...
otles Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 a co zmieniles u siebie? aha ale zerknij na foto <jaki jezyczek> POZDRAWIAM
HiRide Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 u mnie przestaly parowac w ogole odkad uszczelnilem silikonem i do tego parowaniu zapobiegaja zarowki kierunkowskazow ktore mam dwuwłóknowe-reszty chyba mozna sie domyslec :>
otles Opublikowano 16 Września 2008 Opublikowano 16 Września 2008 KOLEDZY ZEBY BYLO WSZYSTKO BARDZIEJ CZYTELNE powiedzcie mi czy wy uszczelniacie te miejsca połączenia tego plastiku obudowy z lampa co sa przedstawione na poniższych zdjeciach? czy co wy uszczelniacie, prosze o dokładniejszy opis zeby to sie juz przydalo innym usera (jasne i czytelne) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c93e7c91c88851a0.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/96dc3daa75e05a74.html moja lampa juz sie suszy przy grzejniku później czym lepiej smarowac silikon czy wazelina? POZDRAWIAM
lukas914 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Panowie moje orginalne bixenony również parowały ale znalazłem na nie sposób. Zanim jednak zabrałem się za wyciąganie lamp poczytałem wasze spostrzeżenia i uwagi.Wymyślacie tu jakieś teoria kwantowe a tu nie oto chodzi! Lampy parują ponieważ są nieszczelne.Przyczyną nieszczelności tych lamp są mikro pęknięcia szyb powstałe na wskutek wad produkcyjnych nie wychwyconych podczas procesu wytwarzania w fabryce Valeo.Valeo dało ciała! Pęknięcia te z czasem eksploatacji się powiększają (drgania,kamienie itd.) i powodują dostawanie się wody do środka lampy.Pod wpływem temperatury woda paruje i osadza się od środka na szybie. Wiem co mówię ponieważ pracuję w fabryce Vale i właśnie produkujemy lampy w prawdzie nie te do Audi ale technologia wykonania jest taka sama do wszystkich samochodów. Aby wyeliminować parowanie musicie wykręcić lampe dokładnie ją wysuszyć następnie dokładnie ja pooglądać szczególnie w miejscach łaczenia szyby z obudową czy niema tam pęknięć bo na pewno są. Jeśli już zlokalizujecie pęknięcie powinno być wyczuwalne pod paznokciem trzeba wziąć lutownicę i je delikatnie zgrzać tak aby nie wypalić dziury w szybie. Ja dodatkowo kupiłem silikon budowlany i objechałem miejsce zgrzewu oraz łączenia szyby z obudawą. Ponadto wyczyściłem miejsca regulacji sprawdziłem czy uszczelka i oringi nie są uszkodzone i posmarowałem je wazeliną techniczną. Po takiej interwencji lampy przestały parować i są git. Jeśli macie jakieś pytania piszcie w miarę możliwości postaram się pomóc. Pozdrawiam i życzę udanych napraw.
HiRide Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Panowie moje orginalne bixenony również parowały ale znalazłem na nie sposób. Zanim jednak zabrałem się za wyciąganie lamp poczytałem wasze spostrzeżenia i uwagi.Wymyślacie tu jakieś teoria kwantowe a tu nie oto chodzi! Lampy parują ponieważ są nieszczelne.Przyczyną nieszczelności tych lamp są mikro pęknięcia szyb powstałe na wskutek wad produkcyjnych nie wychwyconych podczas procesu wytwarzania w fabryce Valeo.Valeo dało ciała! Pęknięcia te z czasem eksploatacji się powiększają (drgania,kamienie itd.) i powodują dostawanie się wody do środka lampy.Pod wpływem temperatury woda paruje i osadza się od środka na szybie. Wiem co mówię ponieważ pracuję w fabryce Vale i właśnie produkujemy lampy w prawdzie nie te do Audi ale technologia wykonania jest taka sama do wszystkich samochodów. Aby wyeliminować parowanie musicie wykręcić lampe dokładnie ją wysuszyć następnie dokładnie ja pooglądać szczególnie w miejscach łaczenia szyby z obudową czy niema tam pęknięć bo na pewno są. Jeśli już zlokalizujecie pęknięcie powinno być wyczuwalne pod paznokciem trzeba wziąć lutownicę i je delikatnie zgrzać tak aby nie wypalić dziury w szybie. Ja dodatkowo kupiłem silikon budowlany i objechałem miejsce zgrzewu oraz łączenia szyby z obudawą. Ponadto wyczyściłem miejsca regulacji sprawdziłem czy uszczelka i oringi nie są uszkodzone i posmarowałem je wazeliną techniczną. Po takiej interwencji lampy przestały parować i są git. Jeśli macie jakieś pytania piszcie w miarę możliwości postaram się pomóc. Pozdrawiam i życzę udanych napraw. to bardzo ciekawe co piszesz ale moim uszczelnieniu silikonem nic nie paruje
lukas914 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Na pewno każdą lampę należy rozpatrywać indywidualnie. Jedna będzie pęknięta, druga ma zatkany odpowietrznik, trzecia będzie nieszczelna na łączeniu szyby z obudową. Najważniejsze jest by wszystko dobrze sprawdzić :>
otles Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 uszczelnione i tak paruje ohhh nie wiemmm szit an maxa ale tylko w deszczu ,, jak 3 dni stalo to bylo git az tu nagle jazda w deszczu i od nowa problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się