Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe sprzęgło z dwumasem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a jak wygląda sprawa śrub ? wystarczą te co są w komplecie z BRD, czy muszą być od AVF ?

Opublikowano

Panowie a jakie lepij brać sachs czy LUK??? oczywiście do AWXa

Opublikowano

Do silnika 1.9 tdi avf luk czy sachs pytam o sprzęgło 2.0tdi BRD?

Opublikowano

kupiłem sachs i jest malinka :decayed:

Opublikowano

Nie chce zakładać nowego tematu a ten jest podobny wiec, chciałbym u siebie (a4 bke 115km) zrobić program z wymianą turbo podobno na turbo od awx wyjdzie ok 170km i pytanie jakie sprzęgło żeby to wytrzymało? Czy seria starczy?

Opublikowano

Jak jest w dobrym stanie to te 360 nm przeniesie ....

Opublikowano

szukam czegoś mocniejszego niż seria do 2.5 tdi i tak czytam. czy te sprzęgło z BRD podeszło by do mnie? seryjny nowy luk ślizga się jak głupi. masakra jakaś , stare ślizgało się jak się zagrzało na 6 a te nowe nawet na 4 się ślizga. wywaliłem 2 raz skrzynię i nie wiem co montować. radźcie :(

Opublikowano

BRD spokojnie znosi 480Nm :wink: w B6

Opublikowano

więcej jak 420 to nie będę potrzebował byle dobrze trzymało . Chyba wezmę zestaw sachsa bo do luka nie mam sil. zeszklona świecąca tarcza po demontażu.

Opublikowano
szukam czegoś mocniejszego niż seria do 2.5 tdi i tak czytam. czy te sprzęgło z BRD podeszło by do mnie? seryjny nowy luk ślizga się jak głupi. masakra jakaś , stare ślizgało się jak się zagrzało na 6 a te nowe nawet na 4 się ślizga. wywaliłem 2 raz skrzynię i nie wiem co montować. radźcie :(

Daj tarczę do obicia kevlarem. Ja tak zregenerowałem swoją tarczę i docisk z AVF w SC Sprzęgła na ul. Skoczylasa w Warszawie i jestem super zadowolony. Co prawda mam tylko niespełna 390Nm ale czuć, że jest jeszcze spory zapas

Opublikowano
szukam czegoś mocniejszego niż seria do 2.5 tdi i tak czytam. czy te sprzęgło z BRD podeszło by do mnie? seryjny nowy luk ślizga się jak głupi. masakra jakaś , stare ślizgało się jak się zagrzało na 6 a te nowe nawet na 4 się ślizga. wywaliłem 2 raz skrzynię i nie wiem co montować. radźcie :(

Daj tarczę do obicia kevlarem. Ja tak zregenerowałem swoją tarczę i docisk z AVF w SC Sprzęgła na ul. Skoczylasa w Warszawie i jestem super zadowolony. Co prawda mam tylko niespełna 390Nm ale czuć, że jest jeszcze spory zapas

a co zrobiłeś z dociskiem ze piszesz zregenerowałeś, był planowany rozumiem? 386Nm dla niego z kevlarem to wakacje

Opublikowano
juby_p a Ty jakie masz sprzęgiełko ?

BRD + Kevlar niema nawet najmniejszych poślizgów, Tak jak Daniels pisał seryjne BRD przenosi w FWD 480Nm, auto już trochę śmiga i uślizgów niema.

Opublikowano

czyli jak kupie BRD to powinno wytrzymać, bo z 2.5 więcej jak 420 nie wypluje tyle że ciężka jałówka z niej no i 235 oponki. może zatem nie ma sensu wysyłać tarczy do obijania kevlarem bo docisk i tak zostanie pewnie nie ruszony a tak biorąc BRD mam docisk ,,miejmy nadzieję" mocniejszy niż obecnie posiadany.

Opublikowano
czyli jak kupie BRD to powinno wytrzymać, bo z 2.5 więcej jak 420 nie wypluje tyle że ciężka jałówka z niej no i 235 oponki. może zatem nie ma sensu wysyłać tarczy do obijania kevlarem bo docisk i tak zostanie pewnie nie ruszony a tak biorąc BRD mam docisk ,,miejmy nadzieję" mocniejszy niż obecnie posiadany.

jak pasuje to bierz. to ile waży twoja jałówka?

Opublikowano
juby_p a Ty jakie masz sprzęgiełko ?

BRD + Kevlar niema nawet najmniejszych poślizgów, Tak jak Daniels pisał seryjne BRD przenosi w FWD 480Nm, auto już trochę śmiga i uślizgów niema.

Juby_p myślę że 500Nm da radę :naughty:
Opublikowano
juby_p a Ty jakie masz sprzęgiełko ?

BRD + Kevlar niema nawet najmniejszych poślizgów, Tak jak Daniels pisał seryjne BRD przenosi w FWD 480Nm, auto już trochę śmiga i uślizgów niema.

Juby_p myślę że 500Nm da radę :naughty:

Rozumiem ze chcesz przetestować:)

---------- Post dopisany at 23:06 ---------- Poprzedni post napisany at 23:05 ----------

waga 1615kg

coś mało moje 1700kg, było ważone

Opublikowano

juby ty obijałeś tarczę z brd kevlarem??? docisk został ori rozumiem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...