kamil-vag 1358 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) No tu wklepujesz ułożony login z tego co wkleiłeś... Edytowane 29 Marca 2017 przez kamil-vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 No chyba jednak nie mam komunikat: Controller refused the key! Error 33: Security access required Jakieś pomysły? To co widzę wrzuciłem na zdjęciu kilka postów wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 Spróbuj: 40168 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 29 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2017 (edytowane) Ok już to znalazłem na stronie ross techa mam nadzieję że wszystko mi się uda. Pozdrawiam i dzięki Melduję, że wszystko się udało działa aż miło - kierownica, fis i tempomat Dzięki za pomoc Pozdrawiam Darek Edytowane 30 Marca 2017 przez lewiatan1989 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mar-Tec 0 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Panowie przełącznik tempomatu do A4 B6 bedzie odpowiedni ? 8E0953521D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptachu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Proszę o pomoc. Wczoraj dokładałem tempomat wraz z całym pająkiem i modułem z końcówką N. Na zegarach pojawił mi się czerwony wykrzyknik. Problem z zakodowaniem sterownika ABS. Wchodzę w login 11 tam wybieram poszczególne pozycje, później kodowanie, tam zaznaczam kolejne pozycje i kodowanie przyjmuje. Jak dalej zakodować czujnik kąta skrętu. W blokach pomiarowych pokazuje mi -2,5° i nie zmienia się nic gdy kręce kierownicą. W basic seetings 001 error. Może temat już był latam po stronach nie jestem leniwy ale coś mi nie wychodzi. Niech mi ktoś krok po kroku napisz bardzo bym prosił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewiatan1989 472 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Ostatnio robiłem kodowanie w b6 mojego kolegi zgodnie z instrukcją na stronie ross-tech http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7) to jest dla sterownika bosch 5.7 sprawdź czy na pewno u Ciebie ten sterownik siedzi. Przy czym kodowanie przeszło przy chyba 3 próbie. Ja w swojej b7 mam bosch 8.0 tam też kodowałem zgodnie z ross-techem zresztą ta historia jest powyżej. Pozdrawiam, Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptachu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Wszystko robimy na zapalonym silniku czy na zapłonie tylko? Bo słyszałem, że trzeba odpalić silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Na odpolonym lżej kręcić kierownicą. Te -2,5° to Specification czy tolerance bo jesli to drugie to z tego co pamietam to jest stałe. Wykasuj wszystkie mozliwe błędy i przejedz się autem, poskręcaj kierownicą, gwałtownie zahamuj tak żeby abs zadziałał i powinno być ok jesli procedura była prawidłowo zrobiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptachu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Nie do końca wiem czy zrobiłem wszystko prawidłowo... nie zrobiłem przyuczenia vin-u. Kodowanie sterownika ABS-u zrobiłem bo przyjął kodowanie, lecz potem trzeba zrobić adaptacje czujnika skrętu g85. I tu jest problem bo w blokach pomiarowych 005 nie zmiania się wartość skrętu. Cały czas jest -2,5°. A w basic seetings w kanale 001 wyświetla error. Błędy: 00287-ABS Whell Speed Sensor Rear Right G44 30-00 18256- Pleas check DTC memory of engine controler 00778-sterring angle sensor g85 01044-control modul incorrectly codded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 A wczesniej nie było zadnych błędów bo ten 287 to nie za bardzo pasuje. Zrób wszystko od nowa zaczynając od przyuczenia Vinu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptachu 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 (edytowane) No ten 287 możliwe, że już był. Okej po pracy zaraz zrobię wszystko od początku i dam znać Edytowane 21 Kwietnia 2017 przez Ptachu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Przed wejściem w measure blocks i potem basic settings robisz drugie logowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2017 jakim w ogóle kablem to robisz, że Ci error wyrzuca w BS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Warto sprawdzić zbiornik, u mnie czujnik dostałem w gratisie niepodłączony Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 1 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2017 Dnia 29.03.2017 o 15:37, kamil-vag napisał: Spróbuj: 40168 Zwróć uwagę jakie ma kodowanie to jest Bosh 8 (nie 5.3 lub 5.7) i wygląda że się je inaczej koduje, komunikat z VCDS sugeruje że tylko ross tech pomoże wygenerować prawidłowy kod... http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_8.0) Ciekawy jestem jaka jest różnica w procedurze wałkowanej tutaj dokładania tempomatu bo chyba jej nikt jeszcze nie opisał... albo mi umknęło Dnia 29.03.2017 o 14:51, lewiatan1989 napisał: To może inaczej mam coś takiego jak na zdjęciu, i teraz jak już wszystko pozmieniam to w co wejść aby przeprowadzić odpowiednio kodowanie? Bo nie widzę u siebie nigdzie przycisku LOGIN o którym była mowa Pozdrawiam, Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Kolega pisał, że już działa i że poszło przez 16-Security Acces z kodem 40168 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tajfun211 2 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 24 minuty temu, kamil-vag napisał: Kolega pisał, że już działa i że poszło przez 16-Security Acces z kodem 40168 Tak widziałem że pisał że działa, 40168 to do odblokowania nastaw podstawowych BS, zrobił adaptacje czujników i mu poszło. Mi bardziej chodziło o to jakie kodowanie ma sterownik ABS w Bosch 8.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Trzeba by zdobyć tabelę kodów - coś takiego jak tu dla przykładu: http://workshop-manuals.com/skoda/fabia-mk1/chassis/abs_adr_tcs_edl_esp/code_control_unit__abs_bosch_8.0/table_of_codes/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi