Slawek Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 blockout tu masz kodowanie BT w tym temacie: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-b7-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth-21473/ i w liczniku do wyświetlania na FIS: Spróbuj w liczniku zastosować to kodowanie. Kanal 62 (Verbauliste Datenbus-Display) STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio (Mehrausstattung) +02 - Telefon (Mehrausstattung) +04 - Navigation (Mehrausstattung) +08 - Telematik (Mehrausstattung) +16 - Kombiinstrument (nur codiert falls ein 2. Gerät verbaut wurde)
bouzuki Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Masz za słaby kabel i VAG-a.Nie połączysz się nimi z blutkiem.Nawet nie sprawdzisz z jaką literką masz tego blutka. Sa jakies błedy ? sprawdz zimne luty w kierze , moze cos nie łaczy .Kodowałes cos w liczniku ? radio ? niema bledow, nie kodowalem nic w liczniku i radiu ale sciszanie i search dzialaja, nie dziala podglasnianie i nic sie nie dzieje po nacisnieciu R/T Jak w radiu nie kodowałeś, to dziwne że cokolwiek działa z przycisków i że nie ma błędów. Ja jak założyłem i zakodowałem moduł -to żaden przycisk nie działał, lecz jak zakodowałem radio to od razu przyciski zadziałały (po wył. i wł. stacyjki), tylko że u mnie podświetlenie było zaraz po założeniu i u Ciebie raczej też powinno tak być, może zaglądnij pod poduchę jeszcze czy coś się nie poluzowało z kabelków. Aaa i licznik też musisz zakodować, no i o ile się orientuje to BT też. to napiszcie proszę co trzeba zakodować po zmianie ze zwykłej kierownicy na MF 4-ramienna B6, zmieniałem kiere i taśme, moduł został mój bo mam końcówkę N, kodowałem 16-steering wheel na 04042, zrobiłem kalibrację czujnika skrętu, co jeszcze ? jak na razie udało mi się namierzyć takie coś No jeśli są zimne luty: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/index68.html#post3032237 Kodowania nie pamiętam na pamięć ale jak odszukam to zamieszczę, chyba że ktoś ma pod ręką i napisze. jak myślicie dlaczego nie mogę się połączyć z modułem telefonu 77, wyskakuje "too many comunication errors" vag-com 311 kabel viaken kkl ---------- Post dopisany 20-11-2012 at 23:35 ---------- Poprzedni post napisany 19-11-2012 at 23:21 ---------- jakie powinienem mieć kodowanie radia concert II pod multifunkcje ? oryginalny kod mam 01011, mam navi kolorowe miedzy zegarami, niemam zmieniarki, mam fabryczny uchwyt na telefon i bluetooth i chciałbym żeby można było z kierownicy włączyć komunikaty głosowe(to co po wciśnięciu ikony słuchawki na uchwycie do telefonu)
blockout Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 blockout tu masz kodowanie BT w tym temacie: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-b7-instalacja-fabrycznego-modulu-bluetooth-21473/i w liczniku do wyświetlania na FIS: Spróbuj w liczniku zastosować to kodowanie. Kanal 62 (Verbauliste Datenbus-Display) STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio (Mehrausstattung) +02 - Telefon (Mehrausstattung) +04 - Navigation (Mehrausstattung) +08 - Telematik (Mehrausstattung) +16 - Kombiinstrument (nur codiert falls ein 2. Gerät verbaut wurde) mi wyswietlaja sie numery telefonow na fisie jak dzwonie, wrclaguna ja mam koncerta na plyty czyli mam szukac kodowania w generation II. ? ? tak? ?
wrclaguna Opublikowano 22 Listopada 2012 Opublikowano 22 Listopada 2012 Sprawdz co masz w podpowiedzi przy kodowaniu .
zen86 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Czy jest możliwe dołożenie manetki tempo bez zdejmowania kiery i tego pierścienia ? Manetke się czymś przykręca ?
wrclaguna Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Czy jest możliwe dołożenie manetki tempo bez zdejmowania kiery i tego pierścienia ? Manetke się czymś przykręca ? Nie da rady tak na skróty
blockout Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 mam pytanie czy można dosta w aso nakładki na przyciski w kierownicy multi 4-ramiennej w B6 i ewentualnie numer części ?
wrclaguna Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 mam pytanie czy można dosta w aso nakładki na przyciski w kierownicy multi 4-ramiennej w B6 i ewentualnie numer części ? Nie cale przełaczniki 370 PLN na jedna stronę
Bozet Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Mam pytanie zamontowałem juz manetke pełnego FISu i teraz czas na tempo. Od czego muszę zaczynać 1-kupno manetki tempo,2-wiązka do tempo(tak?) ? i co dalej? Czy wystarczy manetka wiązka i kodowanie?? Musze zmienić TAŚMĘ KIEROWNICY?/
Bozet Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 Ale jeśli montuje tylko TEMPOMAT to wystarczy manetka tempo i wiazka do niego czy cos jeszcze???
antonio Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 jaki masz moduł kierownicy? sprawdzałeś vagiem jaką ma literkę?
Bozet Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 YYY nieee to trzeba Vagiem? A jaka literka powinna być co obsłuży mi tempo?
antonio Opublikowano 2 Grudnia 2012 Opublikowano 2 Grudnia 2012 podłącz vag i sprawdź 3. Sprawdzanie jaki mamy modułSprawdzenie może odbyć się na kilka sposobów, oczywiście jeśli mamy kierownicę wielofunkcyjną, a nie posiadamy tempomatu, jest oczywiste że dołożenie manetki i aktywacja jest banalnie prosta i nie musimy kupować odpowiedniego sterownika na kolumnę (w następnym artykule będzie mowa o tym). Najprostszą metodą jest podłączenie się vag-comem do grupy 16-Steering Wheel i odczytanie numeru sterownika : Address 16: Steering wheel Part No: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 02012 Shop #: WSC 63351
czaki22 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Opublikowano 3 Grudnia 2012 modul kierownicy do zmiany , kodowanie i tyle
Bozet Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Dobra mam spisane i jeslli o to biega to chyba ten nr 8E0 953 549 F i co podejdzie tempo do tego nr czy musze moduł zmieniac???
antonio Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 musisz zmienić wersja F jest niekompatybilna z tempomatem oraz multifunkcyjną kierownicą
Bozet Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 f*ck:( drogi taki moduł teraz musze szukac modułu tak by tempo pasowało pełen fiss bedzie? ---------- Post dopisany at 19:50 ---------- Poprzedni post napisany at 19:48 ---------- W takim razie musze tez tasme kiedy zmeniac czy wystarczy wiązka-tempo i moduł????
antonio Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 FIS pójdzie nawet na F do tempomatu musisz zmienić moduł i kupić manetkę oraz dolną osłonę kolumny kierownicy lub ją dociąć do tempomatu nie musisz zmieniać taśmy AIR-BAG , ja zmienia się do kierownicy MU-FU tutaj masz zestaw do Sedana i avanta A4 B6 B7 MANETKI FIS TEMPOMAT MODUL 8E0953549Q (2813742838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. tylko taśma jest 6 pinowa, czyli nie obsłuży MU-FU ale możesz sobie założyć kiere od B7 i podłączysz do niej AIRa bo do tasmy z B6 nie podłączysz podusi z B7
Bozet Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 FIS pójdzie nawet na Fdo tempomatu musisz zmienić moduł i kupić manetkę oraz dolną osłonę kolumny kierownicy lub ją dociąć do tempomatu nie musisz zmieniać taśmy AIR-BAG , ja zmienia się do kierownicy MU-FU tutaj masz zestaw do Sedana i avanta A4 B6 B7 MANETKI FIS TEMPOMAT MODUL 8E0953549Q (2813742838) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. tylko taśma jest 6 pinowa, czyli nie obsłuży MU-FU ale możesz sobie założyć kiere od B7 i podłączysz do niej AIRa bo do tasmy z B6 nie podłączysz podusi z B7 Fisa juz mam potrzebuje tylko tempo moduł i wiązkę bez tasmy tak jak mówisz,
antonio Opublikowano 4 Grudnia 2012 Opublikowano 4 Grudnia 2012 jeżeli kierownicy multi nie chcesz to kupujesz tylko moduł i manetkę
Rekomendowane odpowiedzi