Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tasma jest ok, modul tez

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam wszystkich.

u siebie mam moduł z numerem 8E0953549S i nie wiem czy muszę go zmieniać jeżeli chce doposażyć auto o tempomat czy nie musze i wystarczy tylko manetke dolna osłona i zabawa z kodowaniem?

Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam,.

Opublikowano

Witam mam taki problem a nie mogę pisać w odpowiednich działach bo tematy są zamknięte ? a co do tematu mam wszystko do montażu kiery z multifunkcją + tempomat i mam problem z wiązką poduszki gdyż mam moduł i taśmą 12 pinową i kierownicą MF wraz z poduszką a wiązka która idzie od poduszki i która powinna łączyć się z taśmą kierownicy ma kostkę 6 pinową i nie wiem czy jest to zmieniona wiązka czy były też kierownice z MF pod taśmę 6 piny dorzucam fotki

668b5fa168bdc6e4med.jpg

dc9b48349493d821med.jpg

237919f450626f6dmed.jpg

18e4e614c1cf6f3cmed.jpg

Opublikowano

Panowie i Panie, czy posiada ktoś instrukcję, która jest zamieszczona w spojlerze w pierwszym poście w formacie pdf?? Chodzi mi o to, że zdjęcia już wygasły, a były by bardzo pomocne.

Opublikowano

Według instrukcji wszystko pięknie działa. Przyjemna jest jazda na tempomacie. Polecam zainwestować trochę grosza bo na prawdę warto !


Panowie i Panie, czy posiada ktoś instrukcję, która jest zamieszczona w spojlerze w pierwszym poście w formacie pdf?? Chodzi mi o to, że zdjęcia już wygasły, a były by bardzo pomocne.

postępuj zgodznie z instrukcją pisemna, a na pewno sobie poradzisz. Zajmie Ci to 30 min dłużej bez zdjęć ale dasz radę. Nic trudnego


Witam wszystkich.

u siebie mam moduł z numerem 8E0953549S i nie wiem czy muszę go zmieniać jeżeli chce doposażyć auto o tempomat czy nie musze i wystarczy tylko manetke dolna osłona i zabawa z kodowaniem?

Proszę o odpowiedź.

Pozdrawiam,.

Musisz wymienić ponieważ Twój moduł nie obsługuje tempomatu. Numery tylko i wyłącznie z pierwszego postu !

Opublikowano (edytowane)

Panowie czy moduł kierownicy z końcówką Q obsłuży mi kierownicę multi z B6?

Bo mam taki błąd:

0ddee885a7e04835556d19b0437fff9a.jpg

Pozdrawiam, Łukasz

Edytowane przez Lukasz_mk2
Opublikowano

Niestety nie obsłuży.

Opublikowano (edytowane)

Panowie,

Powiedzcie mi, czy mając już założony oraz działający tempomat i chcąc dorzucić poduszkę z MF B6, muszę przechodzić całą procedurę kodowania włącznie z modułem czy wystarczy tylko zmienić parametry w 16-Steering Wheel?

Edytowane przez Voucher
Opublikowano

Ja mam podobne pytanie jak kolega... a mianowicie.. jak juz poprzekładam wszystko co trzeba.. tzn. kierownicę i podepnę nową poduszkę z przyciskami multi.. to oczywiscie wywalone zostaną błędy i pewnie będzie dyskoteka na FISie.... chciałem zapytac czy można z tym jakiś czas jeździć... jestem obecnie w Niemczech i nie mam dostępu do żadnego VAGa... i kodowanie tegoż cuda bedę mógł zrobić dopiero za jakiś miesiąc... :( pytałem o taki zabieg w niemieckim ASO ... ale... roboczogodzina u nich kosztuje ok. 100 Euro :mellow: - więc sami rozumiecie... :kwasny: co radzicie ? zamontować wszystko i cieszyć się nową SKÓRZANĄ już kierownicą czy kodowanie należy zrobić od razu po montażu ??? Pozdrawiam i proszę o poradę...

Opublikowano (edytowane)

Panowie potrzebuję małej pomocy.
Kierownica zamontowana do B6 z A1 + multifunkcje ale mam taki problem z kablami przy kostce.

201508041_ssaxxnw.jpg\

Ma ktoś schemat albo może mi powiedzieć, które kable w odpowiednie piny dać żeby działały multifunkcje i podświetlenie???

Kable od poduszki są poprawnie podłączone ale reszta........

201508051_ssaxnhh.jpg

Link do Zdjęcia

Znalazłem coś takiego ale czy to będzie dobre podłączenie???? Nie mam brązowego kabla ale mam szary

Układ:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12

1 - Brązowy (masa)

2 - Niebieski (Airbag)

3 - Czarny (Airbag)

4 - Zielony (poduszka powietrzna),

5 - puste

6 - puste

7 - puste

8 - Biały (Kontrola MFSW)

9 - Fioletowy (Kontrola MFSW)

10 - puste

11 - puste

12 - puste

Edytowane przez ddark
Opublikowano

MF nie zadziała ci z przelacznikami z A1

Opublikowano

Panowie,

Powiedzcie mi, czy mając już założony oraz działający tempomat i chcąc dorzucić poduszkę z MF B6, muszę przechodzić całą procedurę kodowania włącznie z modułem czy wystarczy tylko zmienić parametry w 16-Steering Wheel?

Nie musisz. Kodujesz tylko MF na kanale 16 i w radiu 75.

Ja mam podobne pytanie jak kolega... a mianowicie.. jak juz poprzekładam wszystko co trzeba.. tzn. kierownicę i podepnę nową poduszkę z przyciskami multi.. to oczywiscie wywalone zostaną błędy i pewnie będzie dyskoteka na FISie.... chciałem zapytac czy można z tym jakiś czas jeździć... jestem obecnie w Niemczech i nie mam dostępu do żadnego VAGa... i kodowanie tegoż cuda bedę mógł zrobić dopiero za jakiś miesiąc... :( pytałem o taki zabieg w niemieckim ASO ... ale... roboczogodzina u nich kosztuje ok. 100 Euro :mellow: - więc sami rozumiecie... :kwasny: co radzicie ? zamontować wszystko i cieszyć się nową SKÓRZANĄ już kierownicą czy kodowanie należy zrobić od razu po montażu ??? Pozdrawiam i proszę o poradę...

Nie można. Nie będziesz miał skalibrowanego czujnika kąta skrętu, więc pojawią się problemy z ABS i ESP.

Opublikowano

MF nie zadziała ci z przelacznikami z A1

Czyli muszę wymienić przełączniki?

Przed przemianą kabli podświetlenie mi działało ale reszta nie a jak podłączyłem kable tak jak w opisie to już nie świeci :(

Opublikowano

Voucher, dnia 25 Kwie 2016 - 17:42, napisał:

Panowie,



Powiedzcie mi, czy mając już założony oraz działający tempomat i chcąc dorzucić poduszkę z MF B6, muszę przechodzić całą procedurę kodowania włącznie z modułem czy wystarczy tylko zmienić parametry w 16-Steering Wheel?

Nie musisz. Kodujesz tylko MF na kanale 16 i w radiu 75.

A co dokładnie trzeba zmienić w kanale 75?

Opublikowano

Panowie ostatnio zakupiłem kpl kiere z poducha ,manetkami,taśmami modulem.Kierownica jest z muliti 3 ramienna z b7. Obecnie mam moduł N w audi b6.tam był z Q.Czy przekładać moduł czy zostawić N?Jak przymierzalem to kostka żółta która wpina się w taśmę jest inna umnie ,co z tym zrobić?kolejna rzecz to w nowym zestawie jest dodatkowy element zatrzaskiwany z modułem ,przypomina czujnik skrętu ,w moim aucie nie mam tego.

Opublikowano (edytowane)

Radio to 56, sorry. Ustawiasz kodowanie na multifunkcję: :arrow2:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_Radio_Generation_II_Plus

A jakie powinno być kodowanie dla Symphony II? 01104?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_Radio_Generation_II#Coding

Edytowane przez Voucher
Opublikowano

Panowie ostatnio zakupiłem kpl kiere z poducha ,manetkami,taśmami modulem.Kierownica jest z muliti 3 ramienna z b7. Obecnie mam moduł N w audi b6.tam był z Q.Czy przekładać moduł czy zostawić N?Jak przymierzalem to kostka żółta która wpina się w taśmę jest inna umnie ,co z tym zrobić?kolejna rzecz to w nowym zestawie jest dodatkowy element zatrzaskiwany z modułem ,przypomina czujnik skrętu ,w moim aucie nie mam tego.

Musisz mieć moduł Q. Inaczej nie obsłuży. Musisz kupić inny przewód do poduszki. Biggman powinien mieć.

Czujnik kąta skrętu jest w module.

Radio to 56, sorry. Ustawiasz kodowanie na multifunkcję: :arrow2:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_Radio_Generation_II_Plus

A jakie powinno być kodowanie dla Symphony II? 01104?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_Radio_Generation_II#Coding

Masz BT? Zmieniarkę? Diversity? Jak nie, to ja bym dał 01004

Opublikowano

Panowie ostatnio zakupiłem kpl kiere z poducha ,manetkami,taśmami modulem.Kierownica jest z muliti 3 ramienna z b7. Obecnie mam moduł N w audi b6.tam był z Q.Czy przekładać moduł czy zostawić N?Jak przymierzalem to kostka żółta która wpina się w taśmę jest inna umnie ,co z tym zrobić?kolejna rzecz to w nowym zestawie jest dodatkowy element zatrzaskiwany z modułem ,przypomina czujnik skrętu ,w moim aucie nie mam tego.

Musisz mieć moduł Q. Inaczej nie obsłuży. Musisz kupić inny przewód do poduszki. Biggman powinien mieć.

Czujnik kąta skrętu jest w module.

Radio to 56, sorry. Ustawiasz kodowanie na multifunkcję: :arrow2:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_Radio_Generation_II_Plus

A jakie powinno być kodowanie dla Symphony II? 01104?

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_Radio_Generation_II#Coding

Masz BT? Zmieniarkę? Diversity? Jak nie, to ja bym dał 01004

Tylko zmieniarka w radiu, bo to 2 DIN.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...