domin79 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 ...poprawna instrukcja jest na stronie 3-ciej zawsze z niej korzystałem
_Bartek_ Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Przeważnie klubowicze czytają pierwszą stronkę, więc będą mieli problem z zakodowaniem... Wrzućcie z trzeciej na pierwszą i będzie git.
audiomaniak Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Przeważnie klubowicze czytają pierwszą stronkę, więc będą mieli problem z zakodowaniem... Wrzućcie z trzeciej na pierwszą i będzie git. Racja przenieście trzecią stronę na pierwszą, bo nikt nie czyta 88 stron. Sam męczyłem się cały dzień z kodowaniem
AndyN Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Może być trochę trudne: pre_pl Ostatnio aktywny: 28 Luty 2011, 13:38
antonio Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 chudineze poprawił pierwszy post teraz jest jak najpardziej prawidłowy a korzystając z okazji to i ja pochwalę się ostatnią - drugą próbą uruchomienia tempo w moim Paździochu :>
JotAeN Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Witam wszystkich Chciał bym dowiedzieć się kilka szczegółów Jeżeli w A4 B6 mam oryginalnie kierownicę 3 ramienna to jest duża szansa na to że mam moduł Midline Jeżeli tak jest to czy moje manetki z B6 muszę wymieniać na jakieś inne z B7, czy po prostu mogę dokupić tempomat i manetkę pod komputer i będzie to grało z kierą B7 multifunkcyjną i poduszka do niej?? Pogubiłem się w tym co mam już wymienić. Jedni piszą że muszę wszystko od B7 założyć inni że to co mam styknie i wystarczy tylko dołożyć manetki i kiere. Za wszelka pomoc dziękuję
marcin9680 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Witam! Kolego "JotAeN" z tego co Ja rozumiem i wyczytalem z tego watku dot. wymiany mdulu pod tempomat to na poczatek musisz sprawdzic z jaka literka posiadasz modul pod kierownice i wtedy bedziesz wiedzial czy owy modul wspiera tempomat lub nie (ostatnio kumplowi dokladalem tempomat i tez mial kiere 3 ramienna sportowa a modul nie wspieral tempomatu) Co do zmiany manetek , kiery etc etc to jezeli dokladasz tylko tempomat do swojej B6 pod stara kiere to po za zmiana modulu i dolozeniem manetki do tempomatu nic wiecej nie zmieniasz no chyba , ze chcesz odblokowac pelen FIS to jeszcze zmieniasz manetke wycieraczek na taka z przyciskiem "reset". Jezeli zmieniasz modul pod tempomat i jest to modul od modelu B7 i chcesz np. zmienic kiere na taka z multifunkcja , ktora rowniez pochodzi z B7 to tasma pod kierownice tez musi byc z modelu B7 + pare przerobek w okablowaniu do poduszki chyba Mam nadzieje ze to Ci pomoze , jezeli gdzies zrobilem blad lub cos zle wytlumaczylem to z gory przepraszam Pozdrawaim.
JotAeN Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Jednym zdaniem podsumowując jeżeli mój moduł z B6 nadawać się będzie pod tempo a ja chcę założyć kiere od B7 to i tak muszę go wymienić na moduł z B7 A to nie są takie same moduły??
fahur Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Jednym zdaniem podsumowując jeżeli mój moduł z B6 nadawać się będzie pod tempo a ja chcę założyć kiere od B7 to i tak muszę go wymienić na moduł z B7 Tak. A to nie są takie same moduły?? Nie. Potrzebujesz modułu z końcówką Q.
marcin9680 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Koledzy teraz 2 pytanka z mojej strony podobne do powyzszego a mianowicie w mojej niuni posiadam modul z literka T i owy modul pochodzi z RS4 , teraz jezeli bede chcial zmienic kiere na taka z multi od B7 to wychodzi na to , ze modul pozostawiam ten sam a jedynie zmieniam tasme od B7 ? I druga sprawa a mianowicie czy tylko kiera od A4 B7 pasuje czy tez pod tasme i modul od B7 moge zalozyc kiere z poducha od A3 lub A6 (mowie o tych kierownicach z multi stosowanych od 2005r)
grzechuwoj Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 antonio u mnie też odpalił tempomat po wczasach wpisałem kod i ruszył bez problemu
AndyN Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 (...) I druga sprawa a mianowicie czy tylko kiera od A4 B7 pasuje czy tez pod tasme i modul od B7 moge zalozyc kiere z poducha od A3 lub A6 (mowie o tych kierownicach z multi stosowanych od 2005r) Temat o wymianie kierownicy masz tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30102.0
antonio Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 (...) I druga sprawa a mianowicie czy tylko kiera od A4 B7 pasuje czy tez pod tasme i modul od B7 moge zalozyc kiere z poducha od A3 lub A6 (mowie o tych kierownicach z multi stosowanych od 2005r) Temat o wymianie kierownicy masz tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30102.0 tak, jeżeli będziesz miał moduł i taśmę od B7 to bezproblemu zagra poducha np. z A3 (możliwy jest tylko minimalnie inny kształt kostki od AIRBAGA którą wpinasz w taśmę)
ZAPi Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 wszystko ok tak jak w opisie kupiłem manetke tempomatu + sterownik z koncówka N założyłem wszystko zaprogramowałem kompem i od pierwszego razu działa podziekowania dla autorów, jesli sie komus przyda mam moduł z koncówka F na sprzedaz
_Bartek_ Opublikowano 25 Sierpnia 2011 Opublikowano 25 Sierpnia 2011 jesli sie komus przyda mam moduł z koncówka F na sprzedaz Jak większość ludzi po tym modzie
JotAeN Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Witam a czy jak wymienię moduł na ten z B7 z literką Q, manetki pod tempomat i kompa oraz zwijak airbaga a nie będę jeszcze zmieniać kierownicy na MF z B7 to czy moja z B6 będzie prawidłowo działać (razem z poduszką) czy muszę zostawić może zwijak i okablowanie to co mam
antonio Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 jeżeli narazie założysz tylko moduł z manetkami a kierownica zostanie ta która jest teraz to nic zwijaka nie ruszasz jak będziesz chciał kierownicę multifunkcyjną z B7 to wtedy musisz kupić zwijak z B7
emil523 Opublikowano 1 Września 2011 Opublikowano 1 Września 2011 Witam jest ktos z okolicy Warszawy kto mogl by zalozyc tempomat???
zonq Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 witam, jezeli mam kierownice z multifunkcja to rozumiem ze mam mozliwosc montazu tempomatu bez wiekszych komplikacji? dostepu do kompa nie mam a kierownicy tez mi sie nie chce rozkrecac bo i tak nie mam odpowiednich narzedzi wiec nie mam jak sprawdzic numeru, wystarczy ze kupie sama manetke tempomatu za ok 150zl, zaloze, zakoduje i po sprawie? I czy jest ktos we Wroclawiu lub okolicach co moglby pomoc w montazu tego elementu?
fayera Opublikowano 3 Września 2011 Opublikowano 3 Września 2011 tak jak piszesz ale manetkę kupisz za połowę tego co piszesz. moduł możesz sprawdzić odkręcając obudowę...
Rekomendowane odpowiedzi