fayera Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 panowie a czy wszystkie b7 mają moduł kierownicy przystosowany do tempomatu,czy jest raczej tak samo jak w b6 ? Niestety nie wszystkie-tak jak w B6
kivlov Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Hej Czy może ktoś sprawdzić po moim VINie WAUZZZ8E22A140787 czy mam tempomat i pełen komputer pokładowy (czy warto kupować te manetki)?
antonio Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 człowieku przecież to sprawdzisz nawet będąc ślepym gdy FIS to w manetce wycieraczek musisz mieć dodatkowo przyciski jezeli TEMPOMAT to musi być dodatkowa manetka pod manetką kierunkowskazów
kivlov Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Kolego chyba mnie nie zrozumiałeś, ale można przeczytać dwa razy.... No właśnie nie mam tych przycisków i chcę się dowiedzieć czy warto do mojego modelu kupić manetkę z przyciskiem i cieszyć się full FISem. Jak jest z tym tempomatem?
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Oczywiscie ze warto Bedziesz mial w pelni funkcjonalny FIS no i tempomat .
kivlov Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Polecicie jakieś manetki z allegro czy skąd (dedykowane manetki pod A4 B6 2002r. 1.9TDI AVF Avant). Byłbym bardzo wdzięczny za linki.
MarianekZg Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 kolego poco szukać po alledrogo coś niepewnego http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?board=265.0
wrclaguna Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Pasuje zebys sprawdził jeszcze jaki masz Modul w aucie
Rabbi Opublikowano 15 Listopada 2011 Opublikowano 15 Listopada 2011 panowie a czy aktywacja tempomatu dla b6 i b7 jest taka sama? czyli : [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!]
GreGoriO Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 to i ja się podpiszę.... należę do tej szczęśliwej grupy którym tempomat działa... chociaż straciłem prawie cały dzień na zabawę...a byłem tak blisko zrobiłem parę błędów o których nie wiedziałem ale które dzięki wielkiej pomocy kolegi SIEMIAN zauważyłem.... jak większości z was został mi zegarach wielki kolorowy miszmasz kontrolek i błędy zapisane w pamięci... należy procedurę wykonać w takiej kolejności.... NAJPIERW USTAWIĆ KOŁA PROSTO!!!! to bardzo WAŻNE 1. w ENGINE AKTYWOWAĆ manetkę 2. 16 steering kodujemy odpowiednio kierownicę kanał 81 uczymy VINu 3. 03 (ABS) KASUJEMY najpierw błędy... SILNIK NIE musi pracować. później wchodzimy na LOGIN zgodny z naszym typem silnika i skrzyni biegów wpisujemy wartość SOFTWARE spisaną sprzed wymiany, lub odczytujemy według opisu z forum potem wchodzimy na 08 (means block) kanał 005 i kręcimy kołem kierownicy o jeden obrót w lewo a potem w prawo i PROSTUJEMY KOŁA...DO IT 4. jeszcze raz LOGIN ale tym razem kod 40168, potem 4 basic i kanał 001...KRĘCIMY ZNOWU KIEROWNICĄ TAK SAMO jak poprzednio...prostujemy KOŁA... DO IT... powinna nam zgasnąć od razu KONTROLKA hamulca i ESP... mnie ABS zgasł dopiero po przejechaniu kilkuset metrów POWTÓRZĘ JESZCZE RAZ....CZYNNOŚCI KRĘCENIA KIEROWNICĄ WYKONUJEMY DWA RAZY... inaczej nie procedura się nie uda. zrobiłem jeszcze jeden błąd a mianowicie nie wpiąłem żółtej wtyczki od airbaga (Z TYŁU za kierownicą)więc miałem dodatkową zagwózdkę... teraz tylko wycięcie obudowy pod tempomat i vuala...YA ESTA LISTO!!! SIEMIAN jeszcze RAZ WIELKIE DZIĘKI
A4_Dominik_WAW Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 to i ja się podpiszę.... należę do tej szczęśliwej grupy którym tempomat działa... chociaż straciłem prawie cały dzień na zabawę...a byłem tak blisko zrobiłem parę błędów o których nie wiedziałem ale które dzięki wielkiej pomocy kolegi SIEMIAN zauważyłem.... jak większości z was został mi zegarach wielki kolorowy miszmasz kontrolek i błędy zapisane w pamięci... należy procedurę wykonać w takiej kolejności.... NAJPIERW USTAWIĆ KOŁA PROSTO!!!! to bardzo WAŻNE 1. w ENGINE AKTYWOWAĆ manetkę 2. 16 steering kodujemy odpowiednio kierownicę kanał 81 uczymy VINu 3. 03 (ABS) KASUJEMY najpierw błędy... SILNIK NIE musi pracować. później wchodzimy na LOGIN zgodny z naszym typem silnika i skrzyni biegów wpisujemy wartość SOFTWARE spisaną sprzed wymiany, lub odczytujemy według opisu z forum potem wchodzimy na 08 (means block) kanał 005 i kręcimy kołem kierownicy o jeden obrót w lewo a potem w prawo i PROSTUJEMY KOŁA...DO IT 4. jeszcze raz LOGIN ale tym razem kod 40168, potem 4 basic i kanał 001...KRĘCIMY ZNOWU KIEROWNICĄ TAK SAMO jak poprzednio...prostujemy KOŁA... DO IT... powinna nam zgasnąć od razu KONTROLKA hamulca i ESP... mnie ABS zgasł dopiero po przejechaniu kilkuset metrów POWTÓRZĘ JESZCZE RAZ....CZYNNOŚCI KRĘCENIA KIEROWNICĄ WYKONUJEMY DWA RAZY... inaczej nie procedura się nie uda. zrobiłem jeszcze jeden błąd a mianowicie nie wpiąłem żółtej wtyczki od airbaga (Z TYŁU za kierownicą)więc miałem dodatkową zagwózdkę... teraz tylko wycięcie obudowy pod tempomat i vuala...YA ESTA LISTO!!! SIEMIAN jeszcze RAZ WIELKIE DZIĘKI Sorki kolego ale nie wypisuj bzdur bo kolejnych wprowadzisz w błąd: 3. 03 (ABS) KASUJEMY najpierw błędy... SILNIK NIE musi pracować. Silnik przy kodowaniu hamulców musi być koniecznie odpalony ponieważ na sucho czujnik skrętu kierownicy nie czuje obrotu kierownicy o ileś stopni i nie da się go odpowiednio skalibrować. Nie dziwie się że kodowałeś to cały dzień ... Kolejna sprawa to taka że nie zostaje kontrolka ABS tylko ESP i dopiero po przejechaniu kilku metrów i przekręceniu kierownicy o kilka obrotów ta kontrolka gaśnie. Ogólnie takie uwagi do dobrze zrobionej instrukcji są całkowicie zbędne i powinny znikać żeby kogoś nie wprowadzać w błąd
GreGoriO Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 sorry ale nie wypisuje bzdur tylko opisuje jak u siebie pokonałem problem przy wydatnej pomocy kolegi SIEMIAN w trakcie rozmowy TELEFONICZNEJ... bo męczyłem się od rana. dopiero wieczorny telefon do polski pomógł skończyć kodowanie... co do odpalenia silnika to oczywiście nie był odpalony chociaż lepiej gdyby był, bo kierownica kręci się wtedy lekko. wcześniej próbowałem to ze 30x,i również na włączonym.... ale moim problemem jak mniemam było to, że miałem koła skręcone przy montażu kierownicy, później nie robiłem podwójnej kalibracji tylko raz przy 08 meansblock... a ABS swiecił mi się tak jak pisałem. zgasł dopiero po kilkuset metrach... i jeśli ta kontrolka nad świecą żarową nie jest ABS..... to nie wiem co mi się świeciło. ZDJĘCIE Z SIECI nie mam zamiaru nikogo wprowadzać w błąd lecz po przeczytaniu 90 stron nigdzie nie zauważyłem opisu że robimy to DWA RAZY... a myślę że warto żeby inni też wiedzieli... Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes[Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] i właśnie to u mnie pomogło....a raczej SEMIAN ....za co mu bardzo dziękuję... bo jak widzicie co user/auto to inaczej się zachowują błędy
A4_Dominik_WAW Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Na 3 stronie tego wątku jest przygotowana najlepsza i najbardziej przejrzysta instrukcji odnośnie kodowania nowego modułu kierownicy. Instrukcję tą przygotował kolega boberek ja zakodowałem już kilkanaście takich modułów i nigdy nie udało mi się zakodować hamulców a dokładnie modułu skrętu kierownicy w momencie kiedy auto nie jest odpalone (wspomaganie nie działa), nigdy nie miałem błędu ABS który zgasł po kilku metrach przejechania się autem (zawszę błędy ABS i hamulców gasną po poprawnym kodowaniu hamulców, a czujnik skrętu może wpływać na błąd ESP). Jak Ci się to udało tego nie wiem może masz wspomaganie postojowe bez odpalania auta . Wszystkich którzy chcą sprawnie zakodować nowy moduł odsyłam na str. 3
GreGoriO Opublikowano 4 Grudnia 2011 Opublikowano 4 Grudnia 2011 RACZEJ mam PARE w łapach czemu miałbym ściemniać, jak chcesz zapytaj siemiana...zresztą ważne że działa... a co do trzeciej strony.... DOBRZE BY BYŁO by w koncu to przenieść na pierwszą bo istotnie od mnogości pytań i problemów miesza się w głowie... sam czytalem niektóre posty kilkakrotnie... teraz widzę, że nie jest to takie trudne ale wczoraj jeszcze tak nie myślałem... zresztą i tak czeka mnie jeszcze jedno kodowanie bo na wiosnę myślę założyć mufu...w koncu moduł Q do czegoś zobowiązuje w każdym razie dla ciebie i kilku innych userów rówież podziękowania bo bez was ten watek nie byłby tak ciekawy...
jarek_ns Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witam Może ma ktoś do sprzedania moduł kierownicy pod tempomat?
lemak Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 a ten uciekł ? http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=233089.0;highlight=moduł
jarek_ns Opublikowano 12 Grudnia 2011 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Tak ten uciekł. A był w dobrych pieniądzach. Ale już znalazłem u jednego kolegi z forum. Jak byś potrzebował to ci podeślę namiar.
Kominiarz82 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Panowie, jeżeli mam trój ramienną kiere i pełen fis to muszę wymieniać moduł do założenia tempomatu?? Wiem,że powinienem podpiąć WAG-a i to sprawdzić, ale może ktoś już miał taką wersję?
antonio Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 na 99% musisz Jakbyś miał kierę multifunkcyjną to wtedy tylko byś dołożył manetkę
GreGoriO Opublikowano 18 Grudnia 2011 Opublikowano 18 Grudnia 2011 raczej tak, z tych 90 stron wynika że prawdopodobieństwo występowania modułu w wersji "N" jest znikome... VAG prawdę powie...ewentualnie długi torx nr8 i odchylasz górną połowę osłony kierownicy
Rekomendowane odpowiedzi