jargus2 Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Tak zrobiłem jak napisałeś Squbi , i tego właśnie brakowało żeby działalo .wszystko śmiga aż miło .dzięki bardzo za pomoc
Slawek Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 Tak zrobiłem jak napisałeś Squbi , i tego właśnie brakowało żeby działalo .wszystko śmiga aż miło .dzięki bardzo za pomoc Taki temat już jest: http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b6-modyfikacja-poduszki-powietrznej-multifunckje-197017/ Ale ten temat ma trochę głupia nazwę i samo pytanie w nim takie owakie, jest tam też troszkę bałagan. Najlepiej rozpocząć nowy temat w dziale Warsztat, typu 'Instalacja ori czteroramiennej kierownicy multifunkcyjnej' lub coś w tym stylu
done Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Samą obudowę poduszki można bez problemu kupić, a jak wygląda sprawa samych przycisków czy są dostępne oddzielnie jeśli tak to może ktoś zna numer kat. w etce 4. Audi A4/Avant. 4 nr 17 i 18
jarek_ns Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Można kupić ale w ASO to dość duży koszt. Czasem trafiają się uzywki na allegro lub ebuy Dla radia Lewa - 8E0 951 527 Prawa - 8E0 951 527A Dla radia i telefonu Lewa - 8E0 951 527B Prawa - 8E0 951 527C Przyciski w wersji do obsługi radia i Radio-telefon różnią się tylko znaczkami jedne i drugie spełniają takie same funkcje.
Schmolke Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 ETKA on-line: 8E0 951 527 55EUR 8E0 951 527A 55EUR nie wiem czy netto czy brutto, ale i tak koszt jest zaporowy
done Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Ciekaw jestem czy są rezacze przerabiający zwykłe poduszki na multi, z wyglądu są bardzo podobne kwestia starannego wycięcia otworu. Odchodzi roznitowywanie w przypadku wymiany obudowy samej poduszki, może nawet jest "osłabienie" materiału w tym miejscu w standardowej obudowie poduszki. Uploaded with ImageShack.us
jarek_ns Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Ciekaw jestem czy są rezacze przerabiający zwykłe poduszki na multi, z wyglądu są bardzo podobne kwestia starannego wycięcia otworu. Odchodzi roznitowywanie w przypadku wymiany obudowy samej poduszki, może nawet jest "osłabienie" materiału w tym miejscu w standardowej obudowie poduszki.http://imageshack.us/a/img231/4126/poduszki.jpg Uploaded with ImageShack.us Kombinujesz jak koń pod górę. Prosty rachunek Poduszka Multi bez kabli 250-300pln swoja sprzedajesz za 150pln czyli masz 100-150 zł finalnego kosztu. Kupujesz przyciski za około 75-100zł (jak się trafią, jeszcze z pół roku temu jak sam chodziłem za kierą dla siebie to się trafiały, teraz jest gorzej) modzisz swoją poduszkę efekt raczej przeciętny a ty cieszysz się z zaoszczędzenia 50pln jak uda się kupić przyciski w ogólnym rozrachunku wychodzi na to że taka przeróbka jest KOMPLETNIE NIE OPŁACALNA
done Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Nie mogę trafić multi w kolorze Soul stąd pomysły na rezanie
jarek_ns Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Nie mogę trafić multi w kolorze Soul stąd pomysły na rezanie Przecież to jest zwykła czarna. Ja na swoja polowałem ponad miesiąc i w końcu się trafiła.
master4.0 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Witam Czy kierownica multi czteroramienna B6 współpracuje z navi BNS 5.0 ? Mam zainstalowany taki zestaw i działają tylko przyciski od głosu.
jarek_ns Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 I nic z tym nie zrobisz. Przy tym radiu działa tylko kiera z b7, niestety
master4.0 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 Czyli trzeba będzie się zastanowić nad RNS-E z tym działa sprawdzone. Dzięki za odp.
Slawek Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Dziwię się koledze done że szuka i nie może znaleźć, ponieważ ja kierownicę MF soul znalazłem w niedługim czasie, do tego w cenie zwykłej. W pierwszej wersji miałem kupić trapez który już miałem na oku, a w przyszłości miałem polować na poduchę z MF (+wiązki do modułu i taśmy), ale jak już pisałem znalazłem całą kompletną kierę, do tego wygląda prawie jak nowa z A4 B6 2004 rok. Mój moduł trapez ma numer 61340390F00 (pisze na nim B6), czyli nie końcówka B ale F i dwa zera. Poduszka ma nr 8P0 880 201 M - z ikonką telefonu oraz wyb. głos., oraz przełączaniem radio/telefon. No ale to mniej ważne. Kodowanie MF zrobię w 16-Steering wheel (moduł kier.), oraz 56-Radio -z tym pierwszym sobie poradzę, w drugim będę szukał w podpowiedziach, ale chyba tam nie ma jakiś haczyków. (Radio Concert II 2001 r.) Druga sprawa, chciałbym aby mój zestaw ori głośnomówiący z Nokią 6230i można było obsłużyć w pełni, czyli odbieranie połącz., wybieranie głosowe etc. Zaznaczę że nie mogę wejść w sterownik Telephone - ale czy muszę by to działało? Moduł kier. zakoduję na opcję "kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem" Czy coś jeszcze będzie do zakodowania? ---------- Post dopisany 13-10-2012 at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2012 at 20:33 ---------- Multifunkcja dziś zamontowana, ale bez problemów pewnie się nie obędzie, tzn. jeśli zakoduję na samo radio wszystko jest ok., ale jeśli próbuję zakodować obsługę telefonu i wybierania głosowego, to nie działa w MF - telefon, a wyb. głos. tym bardziej, wyskakują mi wtedy błędy 01303(tel.) i 01301(wyb. głos). Czy może ktoś miał ten problem? Gdybym mógł się połączyć z Telephone w VCDS, to może bym coś wskórał, ale może. W radiu próbowałem dodawać opcje że telefon i wyb. głosowe zainstalowane, ale bez efektu. Znacie jakieś rozwiązanie? Jeśli tak, to proszę pomóżcie.
jarek_ns Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Musisz połączyć się z modułem telefonu. Bez tego nic nie wskórasz. W module telefonu musisz zmienić na sterowanie z kierownicy. Nie wiem jak w przypadku tego zestawu ale przy BT kodujesz jeszcze zegary i masz książkę telefoniczną na FIS.
Slawek Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Dzięki Jarek za odp. Najgorsze to że odkąd pamiętam, nie udało mi się połączyć z telefonem, ale chyba powinien tam być ten moduł jak zestaw działa - jak dzwoni telefon to jest dźwięk dzwonka w głośnikach, po odebraniu na radiu i FISie pisze PHONE podczas połączenia, no i normalnie można rozmawiać. A w zegarach gdzie to się koduje? Czytałem w instrukcji B6 że w takim zestawie też się da książkę przeglądać. Czy w radiu trzeba tam te opcje kodować?: - telefon zainstalowany - wybieranie głosowe zainstalowane Myślałem że jak to zakoduje to się dostanę do sterownika telefonu, ale niestety tak nie jest...
jarek_ns Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 Spróbuj w liczniku zastosować to kodowanie. Kanal 62 (Verbauliste Datenbus-Display) STG 17 (Instrument cluster) -> Adaptation -> Function 10 -> Channel 62 +01 - Radio (Mehrausstattung) +02 - Telefon (Mehrausstattung) +04 - Navigation (Mehrausstattung) +08 - Telematik (Mehrausstattung) +16 - Kombiinstrument (nur codiert falls ein 2. Gerät verbaut wurde)
wrclaguna Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Aby to poszło musi być sterownik BT
Slawek Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 Jednak nie da się połączyć z telefonem. Dzięki Grzesiu za dzisiejszą pomoc. Będę próbował rozwiązać temat na jakiej zasadzie działa ten zestaw... chyba jakiś sterownik być powinien. Może rzeczywiście tylko BT ratuje sprawę.
czaki22 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 masz nie fabryczny modul bt ktory njezintegruje sie pojazdem tak jak by to zrobil oryginalny sterownik, do radia ktos sie podpiol w opcji 'mute' i tyle jak dzowni masz phone a radio jest wyciszane na tym koniec integracji.
Slawek Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 Zestaw jest na 99,9% fabryczny na uchwycie nie mogę się dopatrzyć nr-u, może z tyłu a tam wzrokiem nie sięgnę, lecz na adapterze jest znaczek oraz nr 8D0 051 435 AQ na firmowej naklejce z napisem Nokia i marką telefonu do którego to jest(6230/6230i), w lampce podsufitki jest oryginalny mikrofon, z tym że u mnie BT-a nie ma, tylko ten zestaw przytwierdzony do tunelu i mikrofon jest przez ten zestaw wykorzystywany. U mnie jest on identyczny jak w tym temacie: http://a4-klub.pl/wnetrze-99/all-b6-uchwyt-cullmann-6230-kablem-foto-167523/ Też mam tą wersję z kablem. Zdjęcie z tamtego tematu: Może ktoś zna specyfikę działania takiego zestawu, a może ktoś obsługuje taki zestaw z MF?
Rekomendowane odpowiedzi