rba79 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Mi tak klekocze jak mam za niski poziom oleju, doleje troszke i od razu jest cisza.
marewel Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Klekotanie poranne jest norma i jest to opisane w instrukcji,ale niektórym nie wytłumaczysz. Popychacze wymienia sie wtedy kiedy zaczynają sie odzywać na ciepłym silniku.
Waters Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 U mnie klekotało na gorącym silniku jak lałem olej z czterolitrowych baniek, od kąd zacząłem kupować olej w litrowych, ucichło. Nie wiem dlaczego tak się stało ale u mnie taki patent się sprawdził.
szogun0 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Bo litrowych nie podrabiają, a czwórki jak najbardziej.
marewel Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 U mnie klekotało na gorącym silniku jak lałem olej z czterolitrowych baniek, od kąd zacząłem kupować olej w litrowych, ucichło. Nie wiem dlaczego tak się stało ale u mnie taki patent się sprawdził. Jakiej firmy byl?
norek11 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Opublikowano 28 Grudnia 2008 chłopaki castrol 10w40 półsyntetyk nówka i wóz ma chodzi a jak chcecie sie bawic zajedzcie do jakiegoś magika wymiana popychaczy zazwyczaj nie wymienia sie wszystki jak ktos ma pojecie to zobaczy które sa zużyte max 5 szklanek i serducho dalej bedzie dobrze pracowała
Waters Opublikowano 29 Grudnia 2008 Opublikowano 29 Grudnia 2008 U mnie klekotało na gorącym silniku jak lałem olej z czterolitrowych baniek, od kąd zacząłem kupować olej w litrowych, ucichło. Nie wiem dlaczego tak się stało ale u mnie taki patent się sprawdził. Jakiej firmy byl? Mobil 10 W 40
IREK-P Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 koszty rosną planowanie głowicy jakies gniazda zaworów cos tam cos tam panewki kur.... a miał byc tyl;ko rozrząd to chyba jakies jaja są cos czuje ze mnie rzemieślnik w konia robi ja mowie nie wymieniaj a ten dzwoni i mowi "zamowiłem" co mam zrobic z takim idiotą? aha wie ktos moze jaki jest koszt planowania głowicy i do tego robienie zaworów i cos tam jeszcze co robia przy planowaniu bo mi powiedział ze to kosztuje 500pln
ZibiA4 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Opublikowano 8 Stycznia 2009 U mnie w 1.6 AHL popychacze klekoczą cały czas . Nie ma znaczenia ciepły, zimny, długa, krótka jazda, wkurza mnie to, bo kolega z pracy ma golfa z tym motorem i u niego cichutko cały czas pracuje. Jak słychać na ciepłym to czekają mnie popychacze. Może ktoś podać przybliżoną cenę takiej operacji, tzn. materiały i robocizna??
audi2028 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 U mnie w 1.6 AHL popychacze klekoczą cały czas . Nie ma znaczenia ciepły, zimny, długa, krótka jazda, wkurza mnie to, bo kolega z pracy ma golfa z tym motorem i u niego cichutko cały czas pracuje. Jak słychać na ciepłym to czekają mnie popychacze. Może ktoś podać przybliżoną cenę takiej operacji, tzn. materiały i robocizna?? Ja mam ostatnio ten sam problem ale sprobuje jeszcze wlac olej minerel mo :mysli:ze pomoze [br]Dopisany: 09 Styczeń 2009, 14:17_________________________________________________A co do kosztow to ciekawy jestem waszych odpowiedzi????
loco87 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Leje pelny syntetyk mobila i przy mrozie ponizej -10stopni slychac szklanki przez 1-2s. Jak jest cieplej pt. blizej zera to przynajmniej ja nic nie slyszalem.
master_mariusz Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Mam problem z klekotem w moim A4 1.8 20V 97r Samochód zaczął klekotać jak diesel. Zauważyłem ze mój audik prócz klekotu przy rozruchu (ok 1-2 sekund) Klekocze po rozgrzaniu silnika, tzn jak przejadę ok 30km słyszę delikatnie klekot(tylko na niskich obrotach),
IREK-P Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 u mnie wymiana wszystkich popyvhaczy nie dała efektu dalej klekocze
Ronin Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 No nie wiem, ale klekotanie to nie jest norma w Audi. Moze dodać do oleju uszlachetniacza, bo te oleje w Polsce to czasami norm nie trzymają - takie interesy z wysokiej półki niektórzy robią.
master_mariusz Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 każdy mechanik ma inna teorie: 1)popychacze 2)zawory 3) łańcuszek rozrządu Dodam że jeżdżę na Mobil 1 Półsyntetyk wyżej była mowa ze to powinno pomóc, u mnie klekocze dalej... Co na to powiecie ?? jak ktoś miał podobna sytuacje proszę o emaila [email protected]
loco87 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 w 2 innych autach (vw passat przed przejsciowką 1.8 i corsa 1.2) byl slyszalny taki klekot jakby pracował tam disel. Z tego co pamietam z opowiadań miało to coś wspólnego z łańcuszkiem. w aeb jest jeszcze ten lancuszek z tylu. w aderze go nie ma ? on tez lubi przyhalasowac.
Ronin Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 U mnie łańcuszek też słaby, bo samochód stary i nie był wymieniany do tej pory, ale to nie jest klekotanie. Rzeczywiście jest taki lekki stłumiony pogłos. Ja rozumiem klekotanie jako pukanie zaworów, że brak smarowania, a to jest odgłos zupełnie inny. Także proponuję nagrać dźwięk i wrzucić na forum, będzie coś więcej ... słychać .
master_mariusz Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Mam problem z klekotem w moim A4 1.8 20V 97r Samochód zaczął klekotać jak diesel. Zauważyłem ze mój audik prócz klekotu przy rozruchu (ok 1-2 sekund) Klekocze po rozgrzaniu silnika, tzn jak przejadę ok 30km słyszę delikatnie klekot(tylko na niskich obrotach), usterka naprawiona, okazało się że padł Napinacz łańcuszka rozrządu. Serwis audi chciał 2200zł, nigdzie nie umiałem dostać taniej. W końcu kupiłem na allegro u MICHAELO_OM za 900zł!!! polecam tego sprzedającego.
sebanglia Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Witam, tez mialem taki problem z moja 1.8T. Na poczatk klekot zdazal sie zadko a z czasem coraz czesciej. bylem u mechanika i powiedziano mi ze trzeba wymienic samoregulatory ( jezeli dobrze pamietam bo nie znam sie ) poniewarz nie moga stwierdic ktory klekocze wymienia sie wszystkie.
rafi_a4 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Witam, tez mialem taki problem z moja 1.8T. Na poczatk klekot zdazal sie zadko a z czasem coraz czesciej. bylem u mechanika i powiedziano mi ze trzeba wymienic samoregulatory ( jezeli dobrze pamietam bo nie znam sie ) poniewarz nie moga stwierdic ktory klekocze wymienia sie wszystkie. tak wymienia sie wszystkie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się