mystic.pl Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Tyka. APR robi softem 3.0tfsi. Tylko trzeba wyjąć kompa, wysłać do stanów i przez 2-3 tygodnie auto jest uziemione. I nie daj Boże trafić na jakąś akcję serwisową i niech wgrają przypadkiem jakiś nowy soft fabryczny Jest jedno S4 tak zrobione w PL. Do tego wymienić rolkę kompresora też od APR + wydech np. AWE i jest cirka 430ps. Tylko niestety modzenie w 3.0tfsi to jest już gruba kasa niewspółmierna do przyrostu. Koszty tych modyfikacji w granicach 30-35 kzł co moim zdaniem przy możliwościach tuningowych 3.0tdi i w dalszej kolejności kosztów eksploatacji, się kompletnie nie opłaca. No chyba, że komuś zależy na PB bo nie lubi gnojowozów. Wrecz przeciwnie , bardzo mi dobrze na pb A mnie dobija kultura pracy silników R4 PB. Wycie silnika i jazda na wysokich obrotach to już kompletnie nie dla mnie odkąd przesiadłem się do V6 tdi.
turdzi Opublikowano 15 Maja 2012 Opublikowano 15 Maja 2012 Tyka. APR robi softem 3.0tfsi. Tylko trzeba wyjąć kompa, wysłać do stanów i przez 2-3 tygodnie auto jest uziemione. I nie daj Boże trafić na jakąś akcję serwisową i niech wgrają przypadkiem jakiś nowy soft fabryczny Jest jedno S4 tak zrobione w PL. Do tego wymienić rolkę kompresora też od APR + wydech np. AWE i jest cirka 430ps. Tylko niestety modzenie w 3.0tfsi to jest już gruba kasa niewspółmierna do przyrostu. Koszty tych modyfikacji w granicach 30-35 kzł co moim zdaniem przy możliwościach tuningowych 3.0tdi i w dalszej kolejności kosztów eksploatacji, się kompletnie nie opłaca. No chyba, że komuś zależy na PB bo nie lubi gnojowozów.Wrecz przeciwnie , bardzo mi dobrze na pb . no wlasnie , a to taka sobie opcja jak na razie.Compsporty cos dlubia podobno zobaczym co z tego wyjdzie. A mnie dobija kultura pracy silników R4 PB. Wycie silnika i jazda na wysokich obrotach to już kompletnie nie dla mnie odkąd przesiadłem się do V6 tdi eee tam , przy predkosciach podroznych wogle nie wiesz ze masz motor , a jak sie odkreci to widomo ze nie jest to V8 i nigdy nie bedzie ale dzwiekma przyjemy.V6 w TDI to co innego i fajnie mruczy ale tez klekocze na zimno jak kazdy TDI.Ja jestem meeega zadowolony i nawet jak bym mogl doplacic do 3.0 TDI to wybral bym dokladnie tak samo.
mystic.pl Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 Spox, każdy ma swoje priorytety i upodobania
turdzi Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 dokladnie , za to mam inny problem , mi dalej juz rok po zakupie dalej micha sie cieszy jak dzicku jak jade tym autem , niestety zona wszedzie chce latac bo jej sie nie chce jezdzic
melman_zyrafa Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Podbijam. Dynosoft zrobił program w nowej A7 z tym silnikiem (CGQB). Wynik wyszedł zacny: 399,4 KM @ 4295 RPM 800,6 Nm @ 2579 RPM Ograniczeniem standardowo są IC Nie ma jeszcze u nich na stronie ale wrzucili wykres na racingforum (dział TDI)
mystic.pl Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Czyli tak jak pisałem ze sportowym wydechem i wydajnym coolerem 420-430ps jest do ogarnięcia
turdzi Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 niezle , oj fajna by byla taka A6 z tym kopciuchem
wrclaguna Opublikowano 15 Lipca 2012 Opublikowano 15 Lipca 2012 Kto reza SILNIK AUDI A6 4G 3.0 TDI BITURBO - NOWY !!! (2473027066) - motoAllegro
mystic.pl Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 CGQB to w/g katalogu silnik TFSI Coś źle patrzysz, na bank tdi biturbo
David Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 tylko 16 tys zl za nowy silnik 3.0 tdi Bit??
dziadek Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 tylko 16 tys zl za nowy silnik 3.0 tdi Bit?? właśnie też się spodziewałem więcej
wrclaguna Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 Tak to katalog inter carsu tak podaje.
melman_zyrafa Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 tylko 16 tys zl za nowy silnik 3.0 tdi Bit?? właśnie też się spodziewałem więcej Znajdź do tego sterownik jeszcze Jakby ktoś chciał rezać to raczej bezsensowna sprawa- silnik, wiązka, sterownik, przebudowa tunelu i ch... wie co jeszcze
Rafal1988Lodz Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 do b6 wejdzie taki silnik. Moze nie bylby problem kupic ten silnik i b6 z uszkodzonym motorem tylko kto by mi to wsadzil? Bo jest troche dlubania przy tym. I dac jakis konkret ic do tego wydech 2.5 dalby rade?
Dev Opublikowano 16 Lipca 2012 Opublikowano 16 Lipca 2012 trzeba zapytać Nosba, ten wariat na pewno sie podejmie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się