Jarol Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Czy może ktoś w swojej A4 zmieniał hamulce z przodu na większe. Chciałbym wymienić hamulce na 312mm i mam pytanie co trzeba przy tym zmienić??? Wiem że na pewno tarcze i klocki ale co jeszcze czy wystarczą same jarzma czy trzeba zmienić całe zaciski??? Wiadomo że felga min 16". Jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o podanie co było zmieniane z jakiego modelu bądź auta można dokupić części i orientacyjne koszty. 1
Pikuś Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Kolega adamo, chyba zakladal takie. Dla mnie to musisz zmienic i zaciski i jazma.
alvaro Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jarol wyślij link do tego wątku Adamooo i niech on się wypowie bo on zakładał 312-tki
adamooo Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 heja..jak chcesz wymienić tarcze na 312 musisz kupić jarzma i tarcze..klocki pozostają te same.. za jarzma płaciłem 100zł jakoś a tarcze 200zł 2 szt...jeśli chodzi o ceny w aso to chiba 350 szt jarzmo jedno. po zmianie tarcz na większe nie założysz już felg 15"..najmniejsze to 16"
alvaro Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 jak rozpoznać na allegro że jarzma są pod 312 ?
Jarol Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2008 adamoo a powiedz coś jeszcze jak auto hamuje dużo lupiej??
adamooo Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 no poziek jak przejechał się to mówił ze dużo lepiej..a ja już się przyzwyczaiłem
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Nie wiecie jakie sa tarcze w 2.5TDI?
pre_pl Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Nie wiecie jakie sa tarcze w 2.5TDI? różne, dwa rodzaje bodajże w zależnosci od silnika
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 163PS mniejsze tarcze, a 180PS wieksze? Konkrety Przemas, konkrety!
Gość Szubek-line Opublikowano 20 Stycznia 2008 Opublikowano 20 Stycznia 2008 ja mam w 2.5 tdi avant 312mm z przodu, autko w oryginalnie w s-line, nie wiem czy ma to znaczenie.
Jarol Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2008 Czyli żeby zmienić hamulce na 312 wystarczy zmienić tarcze i jarzma z 2,5 TDI a klocki na pewno są takie same. Ja myśle że jak jest większa tarcza to klocki też powinny być troszke większe żeby zwiększyć siłe hamowania. Co o tym myślicie??
boberek Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 tak dokładnie ja taki zabieg przeprowadze na wiosne jak bede zmianiał komplet cena jarzma w ASO 297 zł szt
poziek Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Czyli żeby zmienić hamulce na 312 wystarczy zmienić tarcze i jarzma z 2,5 TDI a klocki na pewno są takie same. Ja myśle że jak jest większa tarcza to klocki też powinny być troszke większe żeby zwiększyć siłe hamowania. Co o tym myślicie?? Są takie same klocki dla 288 i 312.[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 09:18 _________________________________________________A różnica w hamowaniu jest napradę bardzo odczuwalna.
dudi75 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jesli klocki sa taki same to maja taka sama powieszchnie tarcia to nie wydaje mi sie zeby byla jakas roznica a juz nie jakas znaczaca.
poziek Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jesli klocki sa taki same to maja taka sama powieszchnie tarcia to nie wydaje mi sie zeby byla jakas roznica a juz nie jakas znaczaca. nie wydaje ci się...bo nie jechałeś i tym i tym ja jechałem i róznica jest bardzo duża
dudi75 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 No niby nie jechalem wiec tylko przypuszczam oczywiscie moge sie mylic i zwracam honor Ale na chlopski rozum jak samo zalozenie tarczy 312 mialo by ta bardzo usprawnic hamowanie niby wieksza powieszchnia, moze sie nie bedzie tak przegrzewac, moze bedzie sie szybciej schladzac.Ale niestety takie same klocki taka sama powierzchnia tarcia wiec jakiejs wielkiej roznicy bym sie nie spodziewal. Powodzenia :th:
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 ale powierzchnia klockow to nie wszystko. bardzo istotnym cyznnikiem jakosci hamowania jest temperatura tarcz oraz klockow hamulcowych. wieksza srednica tarcz= wieksza powierzchnia = rowna lepsze odprowadzanie ciepla = zimniejsze tarcze i klocki = lepsze hamowanie . proste
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się