Jarol Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Czy może ktoś w swojej A4 zmieniał hamulce z przodu na większe. Chciałbym wymienić hamulce na 312mm i mam pytanie co trzeba przy tym zmienić??? Wiem że na pewno tarcze i klocki ale co jeszcze czy wystarczą same jarzma czy trzeba zmienić całe zaciski??? Wiadomo że felga min 16". Jeśli ktoś przerabiał ten temat to proszę o podanie co było zmieniane z jakiego modelu bądź auta można dokupić części i orientacyjne koszty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Kolega adamo, chyba zakladal takie. Dla mnie to musisz zmienic i zaciski i jazma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Jarol wyślij link do tego wątku Adamooo i niech on się wypowie bo on zakładał 312-tki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 heja..jak chcesz wymienić tarcze na 312 musisz kupić jarzma i tarcze..klocki pozostają te same.. za jarzma płaciłem 100zł jakoś a tarcze 200zł 2 szt...jeśli chodzi o ceny w aso to chiba 350 szt jarzmo jedno. po zmianie tarcz na większe nie założysz już felg 15"..najmniejsze to 16" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 jak rozpoznać na allegro że jarzma są pod 312 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 szukaj od 3.0 benzyniaka.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 adamoo a powiedz coś jeszcze jak auto hamuje dużo lupiej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 no poziek jak przejechał się to mówił ze dużo lepiej..a ja już się przyzwyczaiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Nie wiecie jakie sa tarcze w 2.5TDI? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Nie wiecie jakie sa tarcze w 2.5TDI? różne, dwa rodzaje bodajże w zależnosci od silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 163PS mniejsze tarcze, a 180PS wieksze? Konkrety Przemas, konkrety! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamooo Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 2,5 ma 312 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szubek-line Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 ja mam w 2.5 tdi avant 312mm z przodu, autko w oryginalnie w s-line, nie wiem czy ma to znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Czyli żeby zmienić hamulce na 312 wystarczy zmienić tarcze i jarzma z 2,5 TDI a klocki na pewno są takie same. Ja myśle że jak jest większa tarcza to klocki też powinny być troszke większe żeby zwiększyć siłe hamowania. Co o tym myślicie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 tak dokładnie ja taki zabieg przeprowadze na wiosne jak bede zmianiał komplet cena jarzma w ASO 297 zł szt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Czyli żeby zmienić hamulce na 312 wystarczy zmienić tarcze i jarzma z 2,5 TDI a klocki na pewno są takie same. Ja myśle że jak jest większa tarcza to klocki też powinny być troszke większe żeby zwiększyć siłe hamowania. Co o tym myślicie?? Są takie same klocki dla 288 i 312.[br]Dopisany: 21 Styczeń 2008, 09:18 _________________________________________________A różnica w hamowaniu jest napradę bardzo odczuwalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jesli klocki sa taki same to maja taka sama powieszchnie tarcia to nie wydaje mi sie zeby byla jakas roznica a juz nie jakas znaczaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jesli klocki sa taki same to maja taka sama powieszchnie tarcia to nie wydaje mi sie zeby byla jakas roznica a juz nie jakas znaczaca. nie wydaje ci się...bo nie jechałeś i tym i tym ja jechałem i róznica jest bardzo duża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudi75 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No niby nie jechalem wiec tylko przypuszczam oczywiscie moge sie mylic i zwracam honor Ale na chlopski rozum jak samo zalozenie tarczy 312 mialo by ta bardzo usprawnic hamowanie niby wieksza powieszchnia, moze sie nie bedzie tak przegrzewac, moze bedzie sie szybciej schladzac.Ale niestety takie same klocki taka sama powierzchnia tarcia wiec jakiejs wielkiej roznicy bym sie nie spodziewal. Powodzenia :th: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 ale powierzchnia klockow to nie wszystko. bardzo istotnym cyznnikiem jakosci hamowania jest temperatura tarcz oraz klockow hamulcowych. wieksza srednica tarcz= wieksza powierzchnia = rowna lepsze odprowadzanie ciepla = zimniejsze tarcze i klocki = lepsze hamowanie . proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się