Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Zgrzeszyłem...ale dobrze mi z tym! Audi ... KILLER!!!


soolek

Rekomendowane odpowiedzi

Alcantara za mną już dawono chodzi, więc na Twoim miejscu wogóle bym się nie zastanawiał, bo kosztuje to grosze.

Czy ja wiem 250 - 350 zł kiera to średnie grosze :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alcantara za mną już dawono chodzi, więc na Twoim miejscu wogóle bym się nie zastanawiał, bo kosztuje to grosze.

Czy ja wiem 250 - 350 zł kiera to średnie grosze :decayed:

Nie no stary umówmy się że w całości "inwestycji" to grosze :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super furak :good:

jakie se przyrosty po programie w tym silniku? da radę dojść w okolicach 190-200? czy trzeba coś więcej modzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super furak :good:

jakie se przyrosty po programie w tym silniku? da radę dojść w okolicach 190-200? czy trzeba coś więcej modzić?

190-200ps to się robi z e90 163 ps, więc nie sądzę, żeby e46 dało z siebie aż tyle :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super furak :good:

jakie se przyrosty po programie w tym silniku? da radę dojść w okolicach 190-200? czy trzeba coś więcej modzić?

190-200ps to się robi z e90 163 ps, więc nie sądzę, żeby e46 dało z siebie aż tyle :wink4:

Podobno 180 można zrobić, ale jak wiadomo silnik silnikowi nie równy.

Pożyjemy, zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak najbardziej :good: - cuda już się działy na tym forum, więc nic mnie nie zdziwi :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to pozostaje czekać aż pojedziesz na rolki :wink4:

ale co do auta to wybór bardzo fajny, jak będę zmieniał auto za jakiś czas to E46 też będzie wchodziło w grę :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne śmigło :>

Nery w czerń + program to chyba priorytety na początek :naughty: :naughty: :naughty:

PS. Przed zakupem mojej byłej B6 też oglądałem e46, która miała chyba identyczny wypas jak Twoja - też czarna w m-paku itd.. tylko tyle że sedan. Na szczęście Bóg ostatecznie mnie przed Nią uchronił (po sprawdzeniu prawie 300kkm) :wallbash: :wallbash: a miałem na nią zajebistą ochotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szykuj się na częstsze kontrole :decayed:

nerka koniecznie czarna, a tak poza tym to fajna

sam się zastanawiam cały czas co lepsze 320d czy 1.9tdiQ..

NO RISK. NO FUN. :decayed:

Sprawdzam obecnie czujność władzy - brak tablicy z przodu :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz w kwesti wyboru pomiędzy B6 a E46. W takich pieniądzach, tylko E46.

Znaleźć ładne TDiQ to cud chyba, o takim wypasie już nie wspomnę.

no Panie, B6 1.9TDI quattro z gwarancją i prawdziwym przebiegiem z Niemiec, to fakt, trudno znaleźć, jeśli chcesz PORZĄDNĄ.

Dzisiaj zadałem sobie trud i wyszukiwałem w autoscout24.de w opcji A4 kombi 1.9TDI 130KM quattro, Niemcy, gwarancja, przebieg do 200.000 km, 2002-2004 pierwsza ręka i wyskoczyło 1 ogłoszenie...,

a zmieniając parametry na BMW 3er 320 2.0D 150 KM, Niemcy, RWD, gwarancja, przebieg do 200.000 km, 2002-2004 pierwsza ręka i wyskoczyły 22 ogłoszenia...

Co potwierdza Twoją tezę. A 2.5TDI to absolutnie nie to.

Ale (...) wbiję klina, samochód bez quattro to nie to samo, nawet BMW w zwykłej codziennej eksploatacji przyjemne, gdy lubimy sprawnie używać auta, nie zwracając uwagi na aurę, i nie chodzi wyłącznie o zimę, to różnica jest spora. Mówię to jako były właściciel tylnonapędówek różnych marek...

Nie chciałbym rozpętać burzy, więc powiem delikatnie..., różnica w trakcji JEST.

bmw0.th.jpg

bmw5cl.th.jpg

bmw6a.th.jpg

Do tego moje doświadczenie, co prawda - fakt - z trochę innym autem, bo BMW 3 150KM compact 2.0 diesel M-pakiet 2003rok, którego byłem posiadaczem w latach jego świetności (sprzedałem z przebiegiem 35 tysięcy km), mówi mi że silnik BMW PALI WIĘCEJ od A4 1.9TDI quattro Avant 2004r. 130KM (po czasie plus 40KM by Rogal - kupiona w polskim salonie), a przy różnicy w gabarycie i oporach toczenia powinno być zdecydowanie odwrotnie.

A zmieniając temat, tak patrzę na to Twoje auto, hmmm....

img0855f.th.jpg

Co to Twoje siedzenie takie zmęczone?

Czy cena była atrakcyjna przy takim przebiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Q napewno ma lepszą trakcję niż RWD na mokrym, śniegu itd.

To nie podlega duskusji.

Natomiast jak do tej pory nigdy nie miałem problemów z prowadzeniem RWD. Miałem kiedyś Omegę RWD i przerobiłem służbowo kilka dostawczaków RWD - lekka pupa, opony uniwersalne - więc BMW zimą się nie obawiam, przynajmnie na razie.

Co do spalania, to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Moje B5 na glebie i 18' o mocy 140 KM (program) w mieście paliło mi prawie 7,5 L. Na trasie spokojnie mieściłem się w 7.

Obecne E46 jest 200kg cięższe (tak, tak - 200 kg) w mieście spaliło mi maks. 7,5 L - pierwsze kilka dni, gdzie praktycznie każde światła to próba trakcji :naughty:

W weekend strzeliłem szybką trasę - spalanie 6,6 - obecnie śmigam 4 dzień po mieście i spalanie mam 6,7.

Normalna jazda, powiedzmy dynamiczna, bez korków. Też 18'.

Jak dla mnie bomba.

Z zasłyszanych opinii to B6 TDi ośka napewno nie spali mniej, a chyba nawet trochę więcej.

A tak wogóle to pierwsze mody za płoty :decayed:

Wczoraj pojawiły się chrom żarówki we wszystkich kierunkach - żółtek brak :naughty:

Fotki kiedyś tam, bo z kalkulatora przy słońcu to nie widać efektu :kwasny:[br]Dopisany: 16 Czerwiec 2011, 11:12

A zmieniając temat, tak patrzę na to Twoje auto, hmmm....

img0855f.th.jpg

Co to Twoje siedzenie takie zmęczone?

Czy cena była atrakcyjna przy takim przebiegu?

Zmęczone?

Ten samochód nie ma 50 tysięcy przebiegu.

Poza tym w realu chyba lepiej wyglądają :mysli:

Przynajmniej jakoś w oczy mnie kole stan tapicerki, a raczej jestem wrażliwy na tym punkcie.

Szczerze mówiąc, to jak jechałem po niego, to nawet nie wiedziałem jaki ma przebieg, bo jakoś mało mnie to interesowało.

Naiwny nie jestem, żeby szukać 10 latka ze 180 tyś. przebiegu.

Ważne, że książka zgadza się z wpisami w ASO, ostatni przegląd w styczniu tego roku.

Wszystkie miejsca, gdzie zapisuje się przebieg w BMW zgadzają się co do wartości.

Szpachli brak, ćwiartki raczej spawane nie były, dużo cześci eksploatacyjnych ze znaczkiem BMW, czyli sumiennie serwisowany.

Poza tym, egzemplarz który oglądałem wcześniej, miał 2/3 przebiegu mojego (takie same fotele) a tapicerka przednich foteli była w dużo gorszym stanie, plastiki skrzypiały, deska gorzej wyglądała.

Koleś który ją kupił, jestem z nim w kontakcie na forum BMW, właśnie stosuje jakieś hiper kosmetyki, żeby ją doprowadzić do przyzwoitego wyglądu, a bardzo prawdopodobne jest, że jeden boczek będzie obszywał.

Ja kupiłem sobie husteczki do skóry i jestem zadowolony :decayed:

Największe znaczenie ma poprzedni właściciel i sposób użytkowania a nie przebieg. Co zresztą potwierdza się po raz kolejny (w Audi też skórka była w bardzo dobrym stanie,a przebieg większy niż tutaj).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naiwny nie jestem, żeby szukać 10 latka ze 180 tyś. przebiegu.

przynajmniej jeden zdrowomyślący :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Q napewno ma lepszą trakcję niż RWD na mokrym, śniegu itd.

To nie podlega duskusji.

Natomiast jak do tej pory nigdy nie miałem problemów z prowadzeniem RWD. Miałem kiedyś Omegę RWD i przerobiłem służbowo kilka dostawczaków RWD - lekka pupa, opony uniwersalne - więc BMW zimą się nie obawiam, przynajmnie na razie.

Co do spalania, to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Moje B5 na glebie i 18' o mocy 140 KM (program) w mieście paliło mi prawie 7,5 L. Na trasie spokojnie mieściłem się w 7.

Obecne E46 jest 200kg cięższe (tak, tak - 200 kg) w mieście spaliło mi maks. 7,5 L - pierwsze kilka dni, gdzie praktycznie każde światła to próba trakcji :naughty:

W weekend strzeliłem szybką trasę - spalanie 6,6 - obecnie śmigam 4 dzień po mieście i spalanie mam 6,7.

Normalna jazda, powiedzmy dynamiczna, bez korków. Też 18'.

Jak dla mnie bomba.

Z zasłyszanych opinii to B6 TDi ośka napewno nie spali mniej, a chyba nawet trochę więcej.

Mam teraz jeśli chodzi o A4 to i B5 1.9TDI Avant AFN 136KM by Rogal FWD i B6 1,9TDI Avant AVF 170KM by Rogal quattro i nie wiem skąd to spalanie wg Ciebie ? :shocked::shocked::shocked:

Myślę, ze ludzie udzielający się na forach mają często technicznie niezadbane, niesprawne samochody / OGROMNE przebiegi i / lub źle napisane programy / nie tankują do pełna, a potem piszą o awariach i spalaniu. Moje doświadczenie opieram na 1 mln 200 tys.km przejechanych samochodami osobowymi..., nie pamiętam kiedy nie zatankowałem do pełna żadnego z aut, auta się nie psują, tak aby nie szło spokojnie dojechać do celu, są serwisowane, nie cofane, kupowane niestare, i drogie.

Spalanie A4 to i B5 1.9TDI Avant AFN 136KM by Rogal FWD 17" to normalnie 5.5-6.0l/100km, max solo 6.5l/100km, z przyczepą i dwoma motocyklami max 7.4l/100km. (zaznaczam - MAŁY przebieg !).

Spalanie A4 B6 1,9TDI Avant AVF 170KM by Rogal quattro 17" - normalnie mi wychodzi bezwzględnie poniżej 6.8l/100km, max 7.5l/100km, haka nie ma, więc motocykli nie ciągnę.

Podaję średnia z kilku lat eksploatacji, mam program monitorujący w swojej firmie.

A jeśli chodzi o moje wyniki z BMW 3 150KM compact 2.0 diesel M-pakiet 2003rok 17" RWD to patrzę w program, hmmm... średnia 7.0l/100km, max 7.6l/100 km, ale to compact (mniejszy i lżejszy od Twojego touringa) no i mocy mniej bo tylko 150KM.

Natomiast bez przesady BMW to nie Omega, most i TC w BMW jest sporo lepsze, pomimo że obydwie Omegi jakie kiedyś tam miałem miały oprócz TC jakiś tam układ sprzęgieł w moście, co ograniczał uślizg kół.

Dostawczaków nie biorę pod uwagę bo moja firma ich nie ma - nie potrzebuję tego rodzaju aut, a Touran czy Zafira to nie bus.

A wpływ na zużycie paliwa ma opór toczenia opon (czyli przede wszystkim szerokość, rodzaj opony, marka, model) a nie średnica felgi.

Moje A4 jeżdżą na 17" a opony mam tylko 205/55R17, a upraszczając równie dobrze mógłby być założony rozmiar 235/45R17

Poza tym w ostatnich dwóch miesiącach sprzedawałem dwa pojazdy: motocykl z przebiegiem 6.700 km i Tourana z przebiegiem 141.000 km. i powiem tak, sprzedane dosłownie w chwilę, a klienci prawie się ze sobą bili. A zapewniam, że ceny były wyższe niż wszystkie inne w tym modelu i roczniku na znanym polskim portalu aukcyjnym.

A więc okazuje się, że pojazdy kupione w polskim salonie cieszą się świetnym zainteresowaniem, jeśli są idealnie utrzymane.

Jeśli chodzi o przebieg, na wymagającym rynku niemieckim można kupić auto od pierwszego właściciela ze świetnym przebiegiem, tylko jest sporo droższy niż w Polsce (nawet dwukrotnie). A my chcemy najczęściej TANIO !, a jak tanio to musi być coś...

Swoją A4 B6 1,9TDI Avant AVF 2004 wyceniam w tej chwili na minimum 40.000 zł i gwarantuję, że jeśli chciałbym ją sprzedać, to największym problemem będzie ilość telefonów do odebrania i maili ze skanami książki i faktur do wysłania.

Bo są tacy, którzy wiedzą co to za sprzęt, i takiego z porządnym pochodzeniem i małym przebiegiem, szukają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza o większość w tym spalaniu.

Każdy ma inny styl jazdy, więc każdy ma inne spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza o większość w tym spalaniu.

Każdy ma inny styl jazdy, więc każdy ma inne spalanie.

Ok, to prawda, że wyniki są zależne nade wszystko od stylu jazdy kierowcy, ale ja piszę o MOICH samochodach z dokładnym podaniem modelu i wersji, do tego, którymi sam jeżdżę, a wyniki są uśrednione z długiego okresu eksploatacji, to daje doskonały obraz sytuacji i jest trudne do podważenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza o większość w tym spalaniu.

Każdy ma inny styl jazdy, więc każdy ma inne spalanie.

Ok, to prawda, że wyniki są zależne nade wszystko od stylu jazdy kierowcy, ale ja piszę o MOICH samochodach z dokładnym podaniem modelu i wersji, do tego, którymi sam jeżdżę, a wyniki są uśrednione z długiego okresu eksploatacji, to daje doskonały obraz sytuacji i jest trudne do podważenia.

Ale ja wcale nie podważam Twojego spalania, ale też Twoje spalanie nie może być wyznacznikiem spalania danego modelu auta.

Wiem tylko, na kilku przykładach, że moje spalanie wcale jakieś wysokie nie było, wiem też, że mogłem je obniżyć, bo próbowałem i się udawało.

Ale wtedy zaczynałem się nudzić za kierownicą, stawałem się bardziej rozkojarzony, mniej uważny.

Dla mnie nie było to warte tego litra.

Zresztą skończy już tą rozmowę, bo do niczego ona nie prowadzi.

Ja jestem zadowolony ze swojego spalania, ty jeszcze bardziej ze swojego i wszyscy są HAPPY :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...