edekxp Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 ile masz KM w aucie, bo niebieskie moga trochę lać na niskich obrotach, a ciśnienie zmniejszać na 0,8bara to trochę mało Znajomy ma silnik 135KM - peugeot i wtryski zielone, leją strasznie na wolnych obrotach - ciśnienie zmniejszone na 0,8bara mieszanka bogata, korekta -24%
krzysiekml Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 gold ma 0.9-1.7 bara zakres regulacji,hana niebieska ok.50KM na 1.0 barze powinno być ok.
Tabasko Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 AVJ 150km, planowany program o ile juz nie jest zrobiony przez poprzedniego wlasciciela, muszę wybrac sie na hamowanie.... w kazdym razie sam powiedzialem facetowi ze chce wtryski ktore wytrzymaja moc do 200km, dlatego będą Hana niebieskie,.
Łęga Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Witam, nigdy nie byłem zwolennikiem gazu, ale mimo wszystko czas się przełamać, ponieważ będę robił nią troche kilometrów. Chciałbym założyć do audi a4 b6 1.8T 190KM quattro. Z wątku wyczytałem, że na pewno mają to być wtryski hana. Pytanie czy podwójny reduktor tez? jaka jest róznica? Jaką firme wybrać brc czy stag? Czy ktoś zakładał i może polecić jakieś dobrego gazownika w woj opolskim lub okolicach? ---------- Post dopisany 26-03-2013 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2013 at 15:41 ---------- dziękuje za liczne i wyczerpujące odpowiedzi
arre Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 CO do wtryskow kolego ro sa rozne opinie na ten temat ja mam valteki i dzialaja padna to je zregeneruje i tyle reduktor pojedynczy ale dobry tylu silver, gold mam staga brc nie znam i jestem zadowolony o dobrego gazownika popytaj w miescie swoim a napewno znajdziesz a to najwazniejsze w tym wszystkim niestety najwet najlepsze graty zalozone i wystrojone przez partacza beda syfem niestety
elmo814 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 http://www.europegas.pl/documents/HANA_H2000_HP_newest_updated_PL1.pdf po co niebieskie ? az tak systematycznie utrzymasz moc?
predki74 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Podwójny reduktor nie potrzebny ac01 czerwony ogarnie AC S.A. - Reduktory - Reduktor AC R01 i hana i sterownik stag 4 i bedzie smigać
krzysiekml Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 tydzień temu założyłem do swojej czerwony ten nowy z poprawioną termiką i co ? z 1,2 bara spada na 0,6 bara WIELKA LIPA jutro demontaż na KME silwer lepiej chodziło jak na tym czerwonym.
edekxp Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Co ty opowiadasz,ja mam czarny i 180KM daje radę, spadki max 0,1 bara, ale dobre filtry oraz rurka 8mm
krzysiekml Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 nie opowiadam na reklamację go bez problemu zabierają jak się dowiedzieli że tak spada ciśnienie a i jeszcze dają czarny na okres reklamacji na kme silwer z 1.3 spadało do 1.0 co prawda miedz 6 a teraz jest 8mm i ten czerwony i jest lipa totalna na LPG forum troszkę poczytałem i jest wiele przypadków że ac 250 jest mało stabilny ciśnieniowo i nie tylko ja mam taki przypadek
roman_tyk Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 tydzień temu założyłem do swojej czerwony ten nowy z poprawioną termiką i co ?z 1,2 bara spada na 0,6 bara WIELKA LIPA jutro demontaż na KME silwer lepiej chodziło jak na tym czerwonym. ponoc sa problemy z tym reduktorem nie trzyma cisnienia z silnikami turbo, ja zalozylem drozszy lovato
krzysiekml Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 dziś założony został używany czarny ac 150 tak tym czasowo i daję radę ciśnienie 1.2 bara i nie wiem na ile spada ale na BP nie przerzuca i gdzie tu różnica AC 150 a AC 250 ? pomalowali na czerwono in króćce pozmieniali i w wydajności 100 KM przybyło ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- tydzień temu założyłem do swojej czerwony ten nowy z poprawioną termiką i co ?z 1,2 bara spada na 0,6 bara WIELKA LIPA jutro demontaż na KME silwer lepiej chodziło jak na tym czerwonym. ponoc sa problemy z tym reduktorem nie trzyma cisnienia z silnikami turbo, ja zalozylem drozszy lovato co za lovato masz ?
predki74 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Nie pamiętam ale była partia reduktorów uszkodzonych co nie trzymały ciśnienia było na forum lpg gaz coś o tym pisali że te nowe są oki
krzysiekml Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 no ten nowy to właśnie jutro wylatuje do dilera w piz..u
roman_tyk Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 ja mam cos takiego Reduktor Lovato RGJ FAST HP 275 KM :: Reduktory :: Dla kierowców :: Nagaz24.pl - Specjalistyczny sklep LPG/CNG
mirek s Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Panowie, trochę z innej beczki, czy w momencie przełączenia na gaz jednocześnie przestaje u Was pracować pompka benzyny ? Czy warto poprosić o taki patent, zakład montujący nam inst. gazową ? :eusathink:To chyba trochę bez sensu jechać z nad morza do Zakopanego na gazie z napierającą cały czas pompą paliwa ...
edekxp Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Nic z pompą się nie robi, nie wiem czy chodzi cały czas lub tylko nabije ciśnienie i się wyłącza. Jak Ci zbraknie gazu i auto przełaczy na pb a pompa byłaby wyłaczana, to napewno bedzie szarpniecie lub zgaśnięcie auta. Ludzie z normalnie podpięta pompą jeżdżą po naście lat i nic się nie dzieje
mirek s Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Nic z pompą się nie robi, nie wiem czy chodzi cały czas lub tylko nabije ciśnienie i się wyłącza.Jak Ci zbraknie gazu i auto przełaczy na pb a pompa byłaby wyłaczana, to napewno bedzie szarpniecie lub zgaśnięcie auta. Ludzie z normalnie podpięta pompą jeżdżą po naście lat i nic się nie dzieje Niestety czasem się jednak robi, jakiś czas temu musiałem pompkę wymienić. Mechanior mi podpowiedział, że może mi zrobić taki patent, gazownicy są temu niechętni bo to dodatkowa robota a pompa paliwa to element, który ich nie interesuje. Piszę tutaj, bo rozglądam się na autkiem z mocniejszym silnikiem.
edekxp Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 dziś założony został używany czarny ac 150 tak tym czasowo i daję radę ciśnienie 1.2 bara i nie wiem na ile spada ale na BP nie przerzuca i gdzie tu różnica AC 150 a AC 250 ? pomalowali na czerwono in króćce pozmieniali i w wydajności 100 KM przybyło ---------- Post dopisany at 22:10 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- tydzień temu założyłem do swojej czerwony ten nowy z poprawioną termiką i co ?z 1,2 bara spada na 0,6 bara WIELKA LIPA jutro demontaż na KME silwer lepiej chodziło jak na tym czerwonym. ponoc sa problemy z tym reduktorem nie trzyma cisnienia z silnikami turbo, ja zalozylem drozszy lovato co za lovato masz ? Kiedyś jak były tylko czarne to były niby do 250KM potem zmienili opis na 150KM Ja po opiniach z forum LPG właśnie kupiłem czarny bo sprawdzone i ktos sprawdzał przy 220 konnym silniku dawały radę Niestety czasem się jednak robi, jakiś czas temu musiałem pompkę wymienić. Mechanior mi podpowiedział, że może mi zrobić taki patent, gazownicy są temu niechętni bo to dodatkowa robota a pompa paliwa to element, który ich nie interesuje. Piszę tutaj, bo rozglądam się na autkiem z mocniejszym silnikiem. A co się może dziać z pompą.Ważne aby nie jeżdzić na rezerwie pb. Co bedzie jak zbraknie Ci gazu, pompa napompuje w ułamku sekundy paliwo?, lub przy małej ilości gazu przy wyprzedzaniu - może przełaczyć na pb
_Bartek_ Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 A mi się wydaje, że pompa coś tam na LPG pracuje, bo moja już ma dość i buczy nawet jak jadę na LPG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się