HiRide Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 OK, są wydechy 2x dla wersji FWD - ale temat Q został poruszony wyłącznie dlatego że w silniku 1.9 tylko w wersji Q dali podwójny wydech. Pytanie czym auta (1.9FWD/1.9Q) różnią się pod spodem - jedni twierdzą że płyta podłogowa jest ta sama, inni że nie a to ma kluczowe znaczenie jeśli chodzi o montaż ORI wydechu (sposób na przeróbkę już znamy). Kurcze no fotka spodu 1.9Q wyjaśniłaby wszystko.[br]Dopisany: 20 Maj 2009, 12:37_________________________________________________Dostałem od Hołka zdjęcie wydechu od 2.4 - czy ktoś obeznany z tematem może to dopasować do mojego zdjęcia i określić czy podejdzie (tłumik środkowy jest ułożony inaczej ale zdaje się że w płycie podłogowej jest wystarczająco dużo miejsca na taki wariant...) 2.4 Mój 1.9FWD ten 2.4 to quattro czy fwd byl ????
Bart-S Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 ...od FWD. Dobra jutro jeszcze raz wjadę na podnośnik, odkręcę plastik który zaznaczył chudy i zobaczymy co tam siedzi.
HiRide Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 ...od FWD. Dobra jutro jeszcze raz wjadę na podnośnik, odkręcę plastik który zaznaczył chudy i zobaczymy co tam siedzi. wjedz wjedz cyknij fotki bo ja juz w ogole nie rozumiem.Caly czas myslalem ze jesli auto ma naped FWD to od srodkowego tlumika do silnika biegnie jedna rura a tu prosze -co innego...w 2,5 tdi FWD biegnie od srodkowego tlumika do silnika jedna rura.Ciekawe jak jest w w 1.8 turbo FWD i quattro.[br]Dopisany: 20 Maj 2009, 22:33_________________________________________________fotka kolegi Rpalka z naszego forum http://images46.fotosik.pl/105/45b3af74efa7fef0med.jpg Silnik 1.9 z ori srodkowym tlumikiem co widac na fotce [br]Dopisany: 20 Maj 2009, 22:38_________________________________________________Z tego co widze to wydech od Hołka podejdzie do 1.9 FWD tylko ze jego wydech ma dwie rury do silnika i tu zonk .... (pod tymi plastikami raczej nic nie ma )
..::chudy::.. Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Ciekawe jak jest w w 1.8 turbo FWD i quattro ETKA podaje ze w 1,8T FWD i Q jest tak samo czyli numer 1 na obrazku poniżej nr 2 to 2,4 i 3 litrowa benzyna w Q a nr 3 FWD
HiRide Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Ciekawe jak jest w w 1.8 turbo FWD i quattro ETKA podaje ze w 1,8T FWD i Q jest tak samo czyli numer 1 na obrazku poniżej nr 2 to 2,4 i 3 litrowa benzyna w Q a nr 3 FWD mialem okazje widziec wydech z 1.8 t i srodkowy tlumik nie byl plaski taki jak pokazuje etka tylko taki jak nr 3 -plaski tlumik widzialem w 2.5 tdi quattro.W 2.5 FWD tlumik jest tai jak nr 3.Nie ma co mlyn na maxa.Moze sie myle ale wedlug mnie wszystkie wersje silnikowe z napedem quattro powinny miec uklad z tlumikiem nr 2 .
Bart-S Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 Czyli to jest to rezane tak? A'la Cuber i Alvaro?
adadur Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 U mnie zrobił jak u Cubra tyle że usunął środkowy wydech alvaro to śmigałeś bez środkowego tłumika?
HiRide Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Czyli to jest to rezane tak? A'la Cuber i Alvaro? jak mial Cuber i Alvaro to ja nie wiem ale ten wydech z fotki napewno jest o wiele mniej kosztowny choc bardziej pracochlonny bo spawania jest troche i pasowania
maciejski Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Panowie nie rozumiem o co bijecie piane, ja zalozylem wydech od 2.5TDI FWD (taki jak ten w ETCE pokazany jako 3A, pasowalo prawie wszystko plug'n'play (tylko trzeba bylo dospawac z 10cm rurki), pod plastikami wszystko sie zmiescilo bez problemu (po prostu podloga jest przystosowana do wydechu na dwie strony, sa otwory montazowe itp itd. nie bylo tylko tej aluminiowej podkladki pod jeden z koncowych, ta temperaturoodporna ).
KOval81 Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Tak jak mówi maciejski - szukajcie wydechu jak 3A z ETKi i jest ok. Trzeba dołożyć tylko matę i wieszaki jak nie ma z tłumikiem i wszystko gra i buczy. Pod plastyk nie ma problemu, żeby wcisnąć 2 wydech. otwory montażowe również wszystkie są jak należy. PS wydechy z Q nie za bardzo pasują - FWD jest o wiele prostsze w wyrezaniu
HiRide Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 Tak jak mówi maciejski - szukajcie wydechu jak 3A z ETKi i jest ok. Trzeba dołożyć tylko matę i wieszaki jak nie ma z tłumikiem i wszystko gra i buczy. Pod plastyk nie ma problemu, żeby wcisnąć 2 wydech. otwory montażowe również wszystkie są jak należy. PS wydechy z Q nie za bardzo pasują - FWD jest o wiele prostsze w wyrezaniu blachy nad lewy tlumik podobno nie trzeba zakladac
Młody Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 A ja tak mam i jest oki wszyscy którzy widzieli moje auto wiedzą że "dymek" leci równo z dwóch stron
Flyer Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 U alvara lecial raz z jednej, raz z drugiej
Młody Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 U alvara lecial raz z jednej, raz z drugiej To cos sknocił :>
Bart-S Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Zrobiłem obiecane fotki ale nie wiem czy uda się tak do końca określić czy tłumik ułożony równolegle do wydechów wejdzie we wnękę przy baku... Musiałbym podnieść auto wyżej i zrobić fotkę całej instalacji od dołu... a tu sufit przeszkadza. Może poszukam wyższego zakładu Jeśli chodzi o jedną lub dwie rury które idą z przodu - radziłem się kolegi mroova81, ponoć nie ma to nic wspólnego z Q tylko ułożeniem silnika (porzecznie/wzdłużnie). Więcej szczegółów nie znam... ale spróbuję jeszcze podpytać [br]Dopisany: 21 Maj 2009, 22:57_________________________________________________Chciałbym jeszcze zwrócić uwagę na jedną rzecz... tak sobie gadamy o przekładce wydechu z 1.8T ale, czy nie ma przypadkiem jakichś różnic między wydechami beznyna/diesel? Coś mi się obiło o uszy - ktoś przekładał wydech właśnie z benzyniaka do ropniaka i wyło mu głośniej niż przy starej instalacji... Konstrukcja tłumika? Ktoś coś wie na ten temat?
adadur Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 nie rosbebeszałem ani nie widziałem wewnątrz tłumika ale na 99% wnętrze będzie troszeczkę inne
Bart-S Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 No to może rzeczywiście "bezpieczniejszy" będzie trójnik? No chyba że bawić się tak, że kupić instalację i przełożyć obecny tłumik do nowej...
HiRide Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 dobrze byloy rozkminic jakie sa roznice miedzy tlumikami wersji benzynowej a dieslem bo moze wcale nie jest glosniej -w koncu zamiast jednego tlumika koncowego,maja byc dwa
KOval81 Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 A ja poważnie Panowie bym nie kombinował, tylko albo wstawił cały wydech włącznie ze środkowym od 2,5 FWD, albo wspawał dodatkowo trójnik i zrobił to tak, jak ma Rpalka. W obu przypadkach wali dym równomiernie i jest efekt . Kombinacje nie są wskazane. Rozważcie sobie tylko koszty jakie chcecie ponieść i heja rezać :>
HiRide Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 A ja poważnie Panowie bym nie kombinował, tylko albo wstawił cały wydech włącznie ze środkowym od 2,5 FWD, albo wspawał dodatkowo trójnik i zrobił to tak, jak ma Rpalka. W obu przypadkach wali dym równomiernie i jest efekt . Kombinacje nie są wskazane. Rozważcie sobie tylko koszty jakie chcecie ponieść i heja rezać :> w sumie trojnik to dla tlumikarza nie problem a potem pospawac to z tlumikami to jezcze prostrza sprawa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się