Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

takie pytanko, chciłem zakupic kratke swiateł przeciwmgielnych jak w s line, czy trzeba miec zdezak od s line aby pasowaly??chciałem tez zakupic koncowki wydechu ale w rozsadnej cenie :) moze macie jakies namiary

Kratka nie bedzie pasowac :confused4: tu masz wszystko pieknie porownane :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=171690.0

A koncoweczki kupujesz w ASO po znizkach albo ALLGERO :)

http://moto.allegro.pl/nowe-oryginalne-koncowki-tlumika-audi-q5-a4-8k-b8-i1714211923.html

Tarcze 345 mm oraz zaciski do przodu S4 B8 zalozone :thumbup:

img6526l.jpg

img6528vz.jpg

Jeśli przyjdzie ci kupic klocki to zawyjesz, detal 635zł z czujnikiem :) Jestem świeżo po zakupie.

Ogarnij trochę mocy bo póki co te hamulce sa na 400Ps.

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Patrox na pewno bedzie cos dlubane w aucie. +200 bedzie wystarczajace dla mojej zony :D Turbinka CAHA z 170 KM i wiekszy cooler bedzie zalozone :) Tylko nie wiem do kogo jeszcze pojechac :przebiegly:

Zastanawiam sie czy nie wyrzucic pierwsze DPF-a

P.S. A tak to ciekawe rozwiaznie jest w tych zaciskach od S4 B8 porownujac z wczesniejszymi zaciskami AUDI :decayed:

JA jestem tego zdania że jak DPF działa to bym go zostawił a dla 5-10PS wyrzucać coś co sprawia że klape tylna masz czystą i co dzień nie czyścvisz koncówek jest bezcenne. W tej chwili usunałes środkowy wydech zastepując go 2 tylnimi. NA takim setupie powinno wyjsc ok 205-210ps z turbo caha. A coler plug&play wydajniejszy mam na stanie do twojego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tez tak zrobie :good: DPF-a nie ruszam

Mala poprawka wydechu :) brakowalo opaski srodkowej i jednego tylnego mocowania tlumika

img6529y.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zapomniałeś o najważniejszym.....nalepki , naklejki, np. Im not yhe stig itp :polew: :polew: :polew:

a wracając do twojej furmanki.... piekna robota :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musze wrzucic jakies wreszcie profi foty :naughty: co o nich myslicie ? Oczywiscie robione naprawde dobrym sprzetem przez mojego kolege :)

Oto mala probka .

klapkapaliwaduplex.jpg

klapkapaliwacolorize.jpg

klapkapaliwa.jpg

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy o co pytasz czy o zdjęcia czy fure :tongue4: :tongue4:.....zdjęcia dobre...ale fura za***ista :slina: :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niczego sobie fotografie :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

Grzesiu jak zwykle miazga :good: :good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te hamulce sa zbyt cienkie na 400kM[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 22:37_________________________________________________a klocek mozna zapodac std

koszt Ferodo ok 250zł, wiec nie ma co sie martwic

Jeździłem S4 zrobionym na ponad 430ps i w zupełności starczały wieć nie wiem o czym mówisz. To jest zupełnie inny hebel niz ten w starym S4, ma duzo większy klocek i większa powierzchnię cierną. Sorki za ot ale Ferodo klocka nie chce za darmo, mam w warsztacie kilka zużytych kompletów które sa pięknie spękane.

powierzchcnia traca klocka z B6/7 jest zblizona (roznica 3%)

co masz na mysli piszac ze jest to zupelnie inny hebel ???

W/g posiadanej skromnej wiedzy na ten temat nie widze w nich niczego nadzwyczajnego

sa tak samo ciezkie jak stare Ate i tak samo skuteczne

mozliwe ze jezdziles na tych hamulcach ale ja na nich grubo zapie....rdalalem

dwukrotne ostre hamowania z 200/220 do 100/80 km/h powodowaly ostrze przygrzanie i spadek skutecznosci hamowania, hamulce robily sie gabczaste a po ostudzeniu nie byly juz tak skuteczne jak przed

w tych eS-owych zaciskach goszcza klocki Ferodo o mieszance 4323

czyli nie jest to nawet mieszanka taka jak w klockach FDS czy nawet FCP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorzu, mam takie małe pytanko, w jaki sposób tylny dyfuzor jest przymocowany do zderzaka? :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tak samo prawie jak w B6 czy B7 poprostu jest na wcisk :wink4: posiada male zaczepy ktore blokuja sie po wlozeniu w gorna czesc zderzaka :)

A od spodu jest pare srubek mocujacych .

SPOJLER.jpgSPOJLER3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, ale jak w B6 i w B7 jest to też nie wiedziałem :decayed: bo czaję się na zderzak S-line na tył do mnie, ale większość ma zbyt uszkodzone dyfuzory i wymieniłbym chyba na nowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena tylnego dyfuzora S LINE do B8 jest tansza w ASO niz uzywka na ALLEGRO :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powierzchnię cierną. Sorki za ot ale Ferodo klocka nie chce za darmo, mam w warsztacie kilka zużytych kompletów które sa pięknie spękane.

powierzchcnia traca klocka z B6/7 jest zblizona (roznica 3%)

co masz na mysli piszac ze jest to zupelnie inny hebel ???

W/g posiadanej skromnej wiedzy na ten temat nie widze w nich niczego nadzwyczajnego

sa tak samo ciezkie jak stare Ate i tak samo skuteczne

mozliwe ze jezdziles na tych hamulcach ale ja na nich grubo zapie....rdalalem

dwukrotne ostre hamowania z 200/220 do 100/80 km/h powodowaly ostrze przygrzanie i spadek skutecznosci hamowania, hamulce robily sie gabczaste a po ostudzeniu nie byly juz tak skuteczne jak przed

w tych eS-owych zaciskach goszcza klocki Ferodo o mieszance 4323

czyli nie jest to nawet mieszanka taka jak w klockach FDS czy nawet FCP

mialem hebel S4 w B7 tylko na przodzie do codzinej jazdy i w aucie o masie ponad 1600 kg jest az nad to.

Na trasie 4 tloczki w STI na DS2500 hamowaly slabiej niz zwykle ATE w B7 z tym hamulcem na tej samej trasie przy podobnych predkosiech.

Na 400 km i ciezkie upalanie moze faktycznie malo ale jao budzetowy hamulec uwazam ze bradzo fajny.Ja nie widzie lepszej alternatywy do B7 , B8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostkę wam powiem, że widziałem, że pierwsze S4 B8 wychodziły na takich samych zaciskach przednich jak te montowane w S4 B6/B7, nawet mam gdzieś foty :wink4:

Audi-Supercharged-Badge-Parts-5.jpg

Audi-Supercharged-Badge-Parts-6.jpg

http://www.iamaudi.com/audi-supercharged-badge/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatek mala sesja B8 :wink4:

dsc4607p.jpg

dsc4599.jpg

dsc4606.jpg

dsc4617.jpg

dsc4614m.jpg

dsc4610d.jpg

dsc4605.jpg

dsc4623k.jpg

dsc4626b.jpg

dsc4621n.jpg

dsc4627u.jpg

dsc4628h.jpg

Podziekowania Witkowi za poswiecenie czasu i profi robote :notworthy::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...