Patrox Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 takie pytanko, chciłem zakupic kratke swiateł przeciwmgielnych jak w s line, czy trzeba miec zdezak od s line aby pasowaly??chciałem tez zakupic koncowki wydechu ale w rozsadnej cenie moze macie jakies namiary Kratka nie bedzie pasowac tu masz wszystko pieknie porownane http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=171690.0 A koncoweczki kupujesz w ASO po znizkach albo ALLGERO http://moto.allegro.pl/nowe-oryginalne-koncowki-tlumika-audi-q5-a4-8k-b8-i1714211923.html Tarcze 345 mm oraz zaciski do przodu S4 B8 zalozone Jeśli przyjdzie ci kupic klocki to zawyjesz, detal 635zł z czujnikiem Jestem świeżo po zakupie. Ogarnij trochę mocy bo póki co te hamulce sa na 400Ps. :) :) :) :) :) :) :) :) :) Patrox na pewno bedzie cos dlubane w aucie. +200 bedzie wystarczajace dla mojej zony Turbinka CAHA z 170 KM i wiekszy cooler bedzie zalozone Tylko nie wiem do kogo jeszcze pojechac Zastanawiam sie czy nie wyrzucic pierwsze DPF-a P.S. A tak to ciekawe rozwiaznie jest w tych zaciskach od S4 B8 porownujac z wczesniejszymi zaciskami AUDI JA jestem tego zdania że jak DPF działa to bym go zostawił a dla 5-10PS wyrzucać coś co sprawia że klape tylna masz czystą i co dzień nie czyścvisz koncówek jest bezcenne. W tej chwili usunałes środkowy wydech zastepując go 2 tylnimi. NA takim setupie powinno wyjsc ok 205-210ps z turbo caha. A coler plug&play wydajniejszy mam na stanie do twojego
Flyer Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Nie tykaj DPF-a, Patrox dobrze prawi.
wrclaguna Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Tez tak zrobie DPF-a nie ruszam Mala poprawka wydechu brakowalo opaski srodkowej i jednego tylnego mocowania tlumika
mgtan Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 ładny efekt przy czrnuchu z tą wstawką i dwoma rurkami na zewnątrz
saint4 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 ale zapomniałeś o najważniejszym.....nalepki , naklejki, np. Im not yhe stig itp :polew: a wracając do twojej furmanki.... piekna robota :good:
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Musze wrzucic jakies wreszcie profi foty co o nich myslicie ? Oczywiscie robione naprawde dobrym sprzetem przez mojego kolege Oto mala probka .
saint4 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 zależy o co pytasz czy o zdjęcia czy fure :tongue4:.....zdjęcia dobre...ale fura za***ista :slina:
MARCIN607 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 niczego sobie fotografie :polew: :polew: Grzesiu jak zwykle miazga :good: :good:
Dev Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 te hamulce sa zbyt cienkie na 400kM[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 22:37_________________________________________________a klocek mozna zapodac std koszt Ferodo ok 250zł, wiec nie ma co sie martwic Jeździłem S4 zrobionym na ponad 430ps i w zupełności starczały wieć nie wiem o czym mówisz. To jest zupełnie inny hebel niz ten w starym S4, ma duzo większy klocek i większa powierzchnię cierną. Sorki za ot ale Ferodo klocka nie chce za darmo, mam w warsztacie kilka zużytych kompletów które sa pięknie spękane. powierzchcnia traca klocka z B6/7 jest zblizona (roznica 3%) co masz na mysli piszac ze jest to zupelnie inny hebel ??? W/g posiadanej skromnej wiedzy na ten temat nie widze w nich niczego nadzwyczajnego sa tak samo ciezkie jak stare Ate i tak samo skuteczne mozliwe ze jezdziles na tych hamulcach ale ja na nich grubo zapie....rdalalem dwukrotne ostre hamowania z 200/220 do 100/80 km/h powodowaly ostrze przygrzanie i spadek skutecznosci hamowania, hamulce robily sie gabczaste a po ostudzeniu nie byly juz tak skuteczne jak przed w tych eS-owych zaciskach goszcza klocki Ferodo o mieszance 4323 czyli nie jest to nawet mieszanka taka jak w klockach FDS czy nawet FCP
jedrekx Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Grzegorzu, mam takie małe pytanko, w jaki sposób tylny dyfuzor jest przymocowany do zderzaka?
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Jest tak samo prawie jak w B6 czy B7 poprostu jest na wcisk posiada male zaczepy ktore blokuja sie po wlozeniu w gorna czesc zderzaka A od spodu jest pare srubek mocujacych .
jedrekx Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 dzięki, ale jak w B6 i w B7 jest to też nie wiedziałem bo czaję się na zderzak S-line na tył do mnie, ale większość ma zbyt uszkodzone dyfuzory i wymieniłbym chyba na nowy...
wrclaguna Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Cena tylnego dyfuzora S LINE do B8 jest tansza w ASO niz uzywka na ALLEGRO
turdzi Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 powierzchnię cierną. Sorki za ot ale Ferodo klocka nie chce za darmo, mam w warsztacie kilka zużytych kompletów które sa pięknie spękane. powierzchcnia traca klocka z B6/7 jest zblizona (roznica 3%) co masz na mysli piszac ze jest to zupelnie inny hebel ??? W/g posiadanej skromnej wiedzy na ten temat nie widze w nich niczego nadzwyczajnego sa tak samo ciezkie jak stare Ate i tak samo skuteczne mozliwe ze jezdziles na tych hamulcach ale ja na nich grubo zapie....rdalalem dwukrotne ostre hamowania z 200/220 do 100/80 km/h powodowaly ostrze przygrzanie i spadek skutecznosci hamowania, hamulce robily sie gabczaste a po ostudzeniu nie byly juz tak skuteczne jak przed w tych eS-owych zaciskach goszcza klocki Ferodo o mieszance 4323 czyli nie jest to nawet mieszanka taka jak w klockach FDS czy nawet FCP mialem hebel S4 w B7 tylko na przodzie do codzinej jazdy i w aucie o masie ponad 1600 kg jest az nad to. Na trasie 4 tloczki w STI na DS2500 hamowaly slabiej niz zwykle ATE w B7 z tym hamulcem na tej samej trasie przy podobnych predkosiech. Na 400 km i ciezkie upalanie moze faktycznie malo ale jao budzetowy hamulec uwazam ze bradzo fajny.Ja nie widzie lepszej alternatywy do B7 , B8.
mystic.pl Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Jako ciekawostkę wam powiem, że widziałem, że pierwsze S4 B8 wychodziły na takich samych zaciskach przednich jak te montowane w S4 B6/B7, nawet mam gdzieś foty http://www.iamaudi.com/audi-supercharged-badge/
wrclaguna Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Na poczatek mala sesja B8 Podziekowania Witkowi za poswiecenie czasu i profi robote
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się