Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B8 LIFT 2014 QUATTRO S LINE EXTERIEUR CARBON MMI 3G+ SIM AKEBONO 370/330 mm 20" KW


wrclaguna

Rekomendowane odpowiedzi

E tam, szwagier na moich oczach miesiąc temu wyrwał ori i wsadził Centre w C6 2006 :decayed:

Odpalił i działa.

Bedzie dzialac tylko ma pewnie trochę błedow w Gatewayu jak i w innych sterownikach :wink4:

Mam nadziej ze wsadził tej samej mocy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Błedy mu od razu wyczyściłem i nic sie nie pojawia.

Moc ta sama tylko... mniejszy jest :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wrclaguna

no i co najwazniejsze trzeba kodować w ASO kluczyki

Ostatnio - w czwartek czy piątek dorabiałem same groty w scyzorykach do MKIV u klucznika i wisiały u niego klucze do nowych modeli m.in. Audi i Mercedesa - mówił że "dorabia" już do obydwu i nie mówię tu o nacinaniu surówki tylko o kodowaniu... :kox: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AKU wymieniony :) Na MMI i w Blokach Pomiarowtch 100% :thumbup: Wcześniej było 10-20% :(

Powiem wam ze ci spece w ASO to h**a wiedzą :thumbdown: Moje spostrzezenie jest takie ze nie ma zadnych błędów po sprawdzeniu VCDS-em .

Jedynie to kłopot z tym kodowaniem AKU :kwasny: Trzeba mieć kod dostępu do Gatewaya aby wpisać poprawnie nowe numery .

001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam ze ci spece w ASO to h**a wiedzą :thumbdown

Ameryki nie odkryłeś :wink4:

Pytam sie jednego czy drugiego mechaniora to kazdy co innego mówi :angry: Ze auta nie odpale , kupa błędow będzie , kodowanie AKU tylko w ASO itd.

A tak przy okazji wymiana AKU z kodowaniem 1400 PLN sobie zyczą :polew: ( same kodowanie 315 PLN :blink: )

Jak sam człowiek nie doswiadczy to nie bedzie wiedział na 100% jak naprawdę jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak ludziom nagadają głupot i Ci kupują u nich te akumulatory i płacą za niby kodowania i inne cuda taką kasę :wallbash:

W A6 też mówią że trzeba kodować i inne cuda robić a wystarczy kupić akumulator o tych samych parametrach i wszystko działa bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ....okazało sie ze kiedyś byla akcja na akumulatory w B8 :confused4: i wymieniali za darmoszkę .

Jednak coś nie halo było z AKU :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ....okazało sie ze kiedyś byla akcja na akumulatory w B8 :confused4: i wymieniali za darmoszkę .

Jednak coś nie halo było z AKU :mysli:

Możesz jaśniej? może mi powinni wymienić :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha ....okazało sie ze kiedyś byla akcja na akumulatory w B8 :confused4: i wymieniali za darmoszkę .

Jednak coś nie halo było z AKU :mysli:

a w A5? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak przy okazji wymiana AKU z kodowaniem 1400 PLN sobie zyczą :polew:

mader fakers :thumbdown: :thumbdown:

no ja tez bylem akumulator u nich 257euro 100ah do tego zalozenie bo to godzine 138euro - sie pytam co oni chca gdzine robic to mi powiedzial takie zalecienie audii a ja mowie aha to dziekuje napewno do was przyjade tylko juz mi miejsce rezerwujcie

kupilem varta silver 100ah czy 110ah nie wiem juz wiem ze wielkosc byla ciut wieksza jak miala byc (bylo albo 95ah albo 100ah) i sam zalozylem koszt wszystkiego 87euro i 3 lata gwarancji :)) i bledow tez nie mialem :))

ale w b7 jest tak ze trzeba otworzyc maske i zamknac auto z kluczyka po 20min dopiero wymiana jak sie uspia sterowniki i wtedy nie ma bledow -- to wiem od kolegi z audi i dokladnie tak zrobilem i nic 0 bledow

wiec pewnie w b8 jest podobnie tylko to wielka sciema z tym kodowaniem zreszta skad sterwonik moze wiedziec ze zmieniles aku jesli ma identyczna pojemnosc po czym sobie niby numer aku sprawdzi pic na wode! po to by kase nabijac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale w b7 jest tak ze trzeba otworzyc maske i zamknac auto z kluczyka po 20min dopiero wymiana jak sie uspia sterowniki i wtedy nie ma bledow -- to wiem od kolegi z audi i dokladnie tak zrobilem i nic 0 bledow

U siebie w B7 wymieniałem na 100ah na podtrzymaniu napięcia wsadzonym w gniazdo zapalniczki i zero błędów :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez poczekałem z 15 minut a potem szybka wymianka AKU :)

Temat będę drązył po co to kodowanie :mysli: Na pewno czemuś to słuzy bo w Gatewayu 19 w podgrupie jest sterownik do AKU a tam wpisany jest własnie numer akumulatora .

Mój dobry znajomek odszedł z ASO a był jedynym naprawdę kumatym gościem . Muszę dokłaadnie go popytać o co dokladnie kaman :)

005.jpg 006.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek akumulator nie ma w sobie zadnego ukladu sterujacego wiec to pic na wode fotomontaz podaje napiecie i wymienisz akumulator zostanie stary numer co i tak nikogo nie bedzie obchodzilo a najmniej gatewaya :)))

20 min po tym czasie sterowniki ida nyny :)) i nie powinien wywalic bledu a numer se mozezs w gatewayu wpisac jaki chcesz :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek akumulator nie ma w sobie zadnego ukladu sterujacego wiec to pic na wode

To ja wiem ze nie ma w sobie zadnego sterownika :decayed: .... a jest własnie na klemie minusowej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...