wrclaguna Opublikowano 15 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 E tam, szwagier na moich oczach miesiąc temu wyrwał ori i wsadził Centre w C6 2006 Odpalił i działa. Bedzie dzialac tylko ma pewnie trochę błedow w Gatewayu jak i w innych sterownikach Mam nadziej ze wsadził tej samej mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b3rs Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Błedy mu od razu wyczyściłem i nic sie nie pojawia. Moc ta sama tylko... mniejszy jest :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alvaro Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 wrclaguna no i co najwazniejsze trzeba kodować w ASO kluczyki Ostatnio - w czwartek czy piątek dorabiałem same groty w scyzorykach do MKIV u klucznika i wisiały u niego klucze do nowych modeli m.in. Audi i Mercedesa - mówił że "dorabia" już do obydwu i nie mówię tu o nacinaniu surówki tylko o kodowaniu... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 AKU wymieniony Na MMI i w Blokach Pomiarowtch 100% Wcześniej było 10-20% Powiem wam ze ci spece w ASO to h**a wiedzą Moje spostrzezenie jest takie ze nie ma zadnych błędów po sprawdzeniu VCDS-em . Jedynie to kłopot z tym kodowaniem AKU Trzeba mieć kod dostępu do Gatewaya aby wpisać poprawnie nowe numery . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Powiem wam ze ci spece w ASO to h**a wiedzą :thumbdown Ameryki nie odkryłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puzon Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Piękna sztuka ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Powiem wam ze ci spece w ASO to h**a wiedzą :thumbdown Ameryki nie odkryłeś Pytam sie jednego czy drugiego mechaniora to kazdy co innego mówi Ze auta nie odpale , kupa błędow będzie , kodowanie AKU tylko w ASO itd. A tak przy okazji wymiana AKU z kodowaniem 1400 PLN sobie zyczą ( same kodowanie 315 PLN ) Jak sam człowiek nie doswiadczy to nie bedzie wiedział na 100% jak naprawdę jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARCIN607 Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 A tak przy okazji wymiana AKU z kodowaniem 1400 PLN sobie zyczą mader fakers :thumbdown: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NYNA Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 I tak ludziom nagadają głupot i Ci kupują u nich te akumulatory i płacą za niby kodowania i inne cuda taką kasę W A6 też mówią że trzeba kodować i inne cuda robić a wystarczy kupić akumulator o tych samych parametrach i wszystko działa bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Aha ....okazało sie ze kiedyś byla akcja na akumulatory w B8 i wymieniali za darmoszkę . Jednak coś nie halo było z AKU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojoo Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Aha ....okazało sie ze kiedyś byla akcja na akumulatory w B8 i wymieniali za darmoszkę . Jednak coś nie halo było z AKU Możesz jaśniej? może mi powinni wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Aha ....okazało sie ze kiedyś byla akcja na akumulatory w B8 i wymieniali za darmoszkę . Jednak coś nie halo było z AKU a w A5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Gabriel_ Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 w A5 tez jest AKU ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekx Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 no chyba wszędzie jest, czy się mylę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fryzjerek Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 To akumulator trzeba zakodowac? dobrze czytam>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 A tak przy okazji wymiana AKU z kodowaniem 1400 PLN sobie zyczą mader fakers :thumbdown: no ja tez bylem akumulator u nich 257euro 100ah do tego zalozenie bo to godzine 138euro - sie pytam co oni chca gdzine robic to mi powiedzial takie zalecienie audii a ja mowie aha to dziekuje napewno do was przyjade tylko juz mi miejsce rezerwujcie kupilem varta silver 100ah czy 110ah nie wiem juz wiem ze wielkosc byla ciut wieksza jak miala byc (bylo albo 95ah albo 100ah) i sam zalozylem koszt wszystkiego 87euro i 3 lata gwarancji ) i bledow tez nie mialem ) ale w b7 jest tak ze trzeba otworzyc maske i zamknac auto z kluczyka po 20min dopiero wymiana jak sie uspia sterowniki i wtedy nie ma bledow -- to wiem od kolegi z audi i dokladnie tak zrobilem i nic 0 bledow wiec pewnie w b8 jest podobnie tylko to wielka sciema z tym kodowaniem zreszta skad sterwonik moze wiedziec ze zmieniles aku jesli ma identyczna pojemnosc po czym sobie niby numer aku sprawdzi pic na wode! po to by kase nabijac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mystic.pl Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 ale w b7 jest tak ze trzeba otworzyc maske i zamknac auto z kluczyka po 20min dopiero wymiana jak sie uspia sterowniki i wtedy nie ma bledow -- to wiem od kolegi z audi i dokladnie tak zrobilem i nic 0 bledow U siebie w B7 wymieniałem na 100ah na podtrzymaniu napięcia wsadzonym w gniazdo zapalniczki i zero błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Ja tez poczekałem z 15 minut a potem szybka wymianka AKU Temat będę drązył po co to kodowanie Na pewno czemuś to słuzy bo w Gatewayu 19 w podgrupie jest sterownik do AKU a tam wpisany jest własnie numer akumulatora . Mój dobry znajomek odszedł z ASO a był jedynym naprawdę kumatym gościem . Muszę dokłaadnie go popytać o co dokladnie kaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Grzesiek akumulator nie ma w sobie zadnego ukladu sterujacego wiec to pic na wode fotomontaz podaje napiecie i wymienisz akumulator zostanie stary numer co i tak nikogo nie bedzie obchodzilo a najmniej gatewaya )) 20 min po tym czasie sterowniki ida nyny ) i nie powinien wywalic bledu a numer se mozezs w gatewayu wpisac jaki chcesz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Grzesiek akumulator nie ma w sobie zadnego ukladu sterujacego wiec to pic na wode To ja wiem ze nie ma w sobie zadnego sterownika .... a jest własnie na klemie minusowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się