Duch^ Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Więc mam pytanie jak często czyścicie turbinę i przy jakich obrotach zmieniacie biegi w swoich autach i jak ze spalaniem przy jeździe na określonych obrotach?
lukaszlsw Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Jeździłem paroma TDI z vnt i nie czyściłem nigdy, jeżdżę tak normalnie na zimnym tak do 2200 obr a potem zazwyczaj przeciągam do 3tys. Czasem przegonie auto tak 170-180 dłuższą chwile, problemów z Turbiną nie stwierdzam Jak nie będziesz mulić cały czas to ci Vnt może się przyciąć. Wszystko z głową
malinek21 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Ja całkiem podobnie jak lukasz jeżdze i tez rzeczywiście jak dłuższy czas sie muli to moze przyciąć a tak to spokój.Jak Ci sie przycina mozesz reką sztange rozruszać.
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Siema Smigam normalnie bez jakiegokolwiek katowania bo to mało daje. Od 2 lat nie mam problemu z VNT ale pod 2 war. Wywaliłem kata i idealne spalanie. Mozna powiedziec ze po tym czasie geometria smiga jak mazenie. Kompletne 0 zacięć. Pozdro ZC
malinek21 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zimny Chirurgu jesteś kolejnym dowodem na to że kat to zło hehe :>
grabson765 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Opublikowano 28 Czerwca 2011 Zimny Chirurgu jesteś kolejnym dowodem na to że kat to zło hehe :> ja u siebie tez wycialem dzis to dziadostwo
SkOs Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 a mi jak duch wyczyscil to juz prawie 5 miechow smiga jak ta lala ja na zimnym do 2000 tys obr a jak nagrzeje sie to od 2500 do 3000 tys;]
goldi Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Jak zimny do 2000 tyś ciepły do 3-3.5 kata nie mam wydłubałem turbine czyściłem z pół roku temu sam i teraz zrobiłem czip także myślę że będę miał spokój na dłużej
SkOs Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 hehe 3-3.5 tys niezle spalanie musi byc
Piotrek98igo Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 jak sie nagrzeje to nie odpuszczam nikomu czyli do 4,5tys spalanie 6,5l-8l
kalik Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Przebieg 520 tys, podejrzewam, że jeszcze turbo nie było czyszczone.Zrobiłem teraz 1140 km i średnie spalanie z tej trasy wyszło mi 4,8 litra. Maksymalną prędkość jaką pamiętam na liczniku to coś koło 160 km/h. Jeżdżę dosyć dynamicznie, ale jak się spieszę to 2, 3 do końca, a 5 przy 160 km/h pakuję dopiero. Ja to lubię i mój AFN też. Zimą notlaufy się zdarzają. Wiadomo, że paliwo ciut inne i nie ma jak pogonić, ale jak przychodzi wiosna to sadze z dymnika wyganiam i znowu do zimy spokój.
vauxhall95 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 a ja nigdy notlaufow spalanie po chipie 5.1-5.3 fele 215/45/17.Wydaje mi sie ze nie pali duzo.Biegi zazwyczaj przy 2.2 nieraz przy 3 a nie raz do 4 na 4 biegu.I 5 do konca
raffik Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 AWX jak zimny to tradycyjnie jak koledzy wyżej,ale jak się już pogrzeje,a temperature 90 stopni motor łapie błyskawicznie,to uwielbiam pokatać-toż to sama przyjemność mieć pod paską 131 kucyków.A po czymś takim przed zgaszeniem obowiazkowa minuta na wolnych obrotach dla turbawki.Do tego odpowiedni olej i wszystko kreci się błogo
Duch^ Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Niektórzy nawet nie wiedzą że mają już przycinającą się zmienną geometrie. Jak odrazu po wciśnięciu pedału gazu nie ma dobrego przyśpieszenia to i przedmuchanie nie pomoże czasem. Przerabiany temat :gwizdanie: Efekt można dopiero porównać jak sztanga chodzi idealnie lekko. Ja np. nie miałem notlauf a sztanga się cięła i nie pomagało przegonienie Miałem tak w dwóch audi.
malinek21 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Mam sytuacje o której pisze DUCH nie mam rewelki w przyspieszaniu mam laga czyli ciżeko podcisnieniu sprawnie ruszać sztangą
Duch^ Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 A jak jeździsz i przy jakich obrotach zmieniasz biegi?
davidoati Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Ja też szykuje się do wywalenia kata, raz miałem czyszczenie turbo z 2 razy pomogło rozruszanie sztangi.. jakoś mega dynamicznie nie jeżdżę specjalnie też nie zamulam a jednak się zdarza. Mam nadzieje że wywalenie kata da spokój na zawsze Zresztą nie po to kupowałem diesla żeby go ciągle cisnąć i przeganiać.. bezsens
Duch^ Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Nie będziesz miał spokoju jeżdżąc samochodem z zmienną geometrią śmigając powoli :gwizdanie: Chcesz powoli kup 90-cio konny silnik.
davidoati Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Nie będziesz miał spokoju jeżdżąc samochodem z zmienną geometrią śmigając powoli :gwizdanie: Chcesz powoli kup 90-cio konny silnik. to co mam ciągle go piłować ? kiedy trzeba wyprzedzić to się ciśnie ale sorry jak będę chciał poszaleć cały czas i będzie mnie na to stać to kupie bene. proste.. a mija się z celem modlenie żeby tylko mi nie zamulil jak wyprzedzam np 2 tiry ... Dodam że moja mama śmiga paskiem b5 fl 130 koni zamula go praktycznie non top... i problem miala tylko raz przez 3 lata użytkowania a tak jest ok.. a moja jazda w porównaniu do niej to jest mega dynamiczna. Wiec bez przesady panowie...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się