Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Temperatura silnika A4 2.5TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 2.5 TDI w automacie.

Mam pytanie. Czy temperatura silnika 75 stopni jest prawidłowa czy za niska. Jeśli jest za niska to proszę o jakieś wskazówki.

Pozdrawiam

Opublikowano

podlacz VAG zeby wyeliminowac czujnik temperatury.

Opublikowano

Ja od pewnego czasu mam podobną temperature w swoim i okazało sie ze jest padniety termostat. Zrób tak jak radzi Musashi.

Opublikowano

Dokładnie j.w. . Też miałem ten problem. Wymiana termostatu raczej będzie konieczna. Prawidłowa temperatura to 90 stopni C.

Opublikowano

I własnie dlatego przy wymianie rozrzadu nalez go tez wymieniac.Kiedys wyczytałem ze ktos wymienial bez zrzucania rozrzadu ale motanial mial co niemiara..

Opublikowano

podobnież sie da bez robierania rozrzadu, chociaz patrzac na motorek, trzeba miec zdolnosci ginekologiczne :naughty:

Opublikowano

Termostat wymieniamy bez zdejmowania pasków. Żadnych zdolności ieć nie trzeba, tylko troche czasu i cierpliwości.

Opublikowano

ile czasu trwa taka operacja?

Opublikowano

Musashi, mi zajela wymiana termostatu caly dzien, co prawda udalo sie to zrobic bez rozpinania rozrzadu ale bez rozbierania calego przodu sie nie obejdzie.

Opublikowano

witam ja mam temp 84 i dochodzi do 86 czasem 87 a moje pytanie brzmi co sie stanie gdu nie wymienimy termostau jakie beda tego konsekwencje :kox:

Opublikowano

nie ma 100% mocy. troche wiecej pali.

Opublikowano

troche wiecej pali.

Ja po wymienie termostatu roznicy w spalaniu nie odnotowałem... :)

Opublikowano

troche wiecej pali.

Ja po wymienie termostatu roznicy w spalaniu nie odnotowałem... :)

u mnie dokładnie tak samo na sprawnym termostacie pali tyle samo co na zepsutym...

a u mnie byla, ok 0,5 L :tongue4:, i autko lepiej sie zbiera.

Opublikowano

Wezcie tez pod uwage, ze niedogrzany silnik sie poprostu meczy i wplywa to tez na jego zywotnosc.

Opublikowano

Ja też nie odczułem ani zmiany dynamiki ani spalania, a wcześniej jeździłem jakąś chwilę na 72-75 C max więec :D ? Wniosek jeden - tak naprawdę chodzi o żywotność silnika, na inne plusy nie ma sobie co smaka robić..

Opublikowano

przeciez to ze niedogrzany silnik pali wiecej i nie ma pelnej mocy wynika z praw fizyki.

oczywiscie wszystko zalezy od stylu jazdy.

roznice w mocy czy zuzyciu paliwa moga byc zwyczajnie niezauwazalne - kto z was odczuje roznice pomiedzy 148KM a 150KM? albo 108 a 110KM?

w normalnej eksploatacji zmiany zuzycia paliwa tez nie zaobserwujecie. podobnie jest z roznicami w zuzyciu paliwa.

ja na stalej, wielkokrotnie pokonywanej trasie na dystansie, o lacznych przebiegach 2x5000km zaobserwowalem roznice. jedyne co roznilo te dystanse to wymieniony termostat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...