MARCIN.AUDI Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 2.5 TDI w automacie. Mam pytanie. Czy temperatura silnika 75 stopni jest prawidłowa czy za niska. Jeśli jest za niska to proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam
Musashi Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 podlacz VAG zeby wyeliminowac czujnik temperatury.
slaweq Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Ja od pewnego czasu mam podobną temperature w swoim i okazało sie ze jest padniety termostat. Zrób tak jak radzi Musashi.
mateo_81 Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Dokładnie j.w. . Też miałem ten problem. Wymiana termostatu raczej będzie konieczna. Prawidłowa temperatura to 90 stopni C.
berciu Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 termostat - tylko jeden minus trzeba rozbierać rozrząd - przerabiałem niedawno
sliszew Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 I własnie dlatego przy wymianie rozrzadu nalez go tez wymieniac.Kiedys wyczytałem ze ktos wymienial bez zrzucania rozrzadu ale motanial mial co niemiara..
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 podobnież sie da bez robierania rozrzadu, chociaz patrzac na motorek, trzeba miec zdolnosci ginekologiczne
wowo Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Termostat wymieniamy bez zdejmowania pasków. Żadnych zdolności ieć nie trzeba, tylko troche czasu i cierpliwości.
kudalty66 Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 Musashi, mi zajela wymiana termostatu caly dzien, co prawda udalo sie to zrobic bez rozpinania rozrzadu ale bez rozbierania calego przodu sie nie obejdzie.
czako Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 witam ja mam temp 84 i dochodzi do 86 czasem 87 a moje pytanie brzmi co sie stanie gdu nie wymienimy termostau jakie beda tego konsekwencje
Musashi Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 nie ma 100% mocy. troche wiecej pali.
slaweq Opublikowano 13 Lutego 2008 Opublikowano 13 Lutego 2008 troche wiecej pali. Ja po wymienie termostatu roznicy w spalaniu nie odnotowałem...
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 troche wiecej pali. Ja po wymienie termostatu roznicy w spalaniu nie odnotowałem... u mnie dokładnie tak samo na sprawnym termostacie pali tyle samo co na zepsutym... a u mnie byla, ok 0,5 L , i autko lepiej sie zbiera.
Flyer Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Wezcie tez pod uwage, ze niedogrzany silnik sie poprostu meczy i wplywa to tez na jego zywotnosc.
biedruch Opublikowano 14 Lutego 2008 Opublikowano 14 Lutego 2008 Ja też nie odczułem ani zmiany dynamiki ani spalania, a wcześniej jeździłem jakąś chwilę na 72-75 C max więec ? Wniosek jeden - tak naprawdę chodzi o żywotność silnika, na inne plusy nie ma sobie co smaka robić..
Stasiu Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Prawidłowa temperatura to 90 stopni C, najlepiej wymień termostat !
Musashi Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 przeciez to ze niedogrzany silnik pali wiecej i nie ma pelnej mocy wynika z praw fizyki. oczywiscie wszystko zalezy od stylu jazdy. roznice w mocy czy zuzyciu paliwa moga byc zwyczajnie niezauwazalne - kto z was odczuje roznice pomiedzy 148KM a 150KM? albo 108 a 110KM? w normalnej eksploatacji zmiany zuzycia paliwa tez nie zaobserwujecie. podobnie jest z roznicami w zuzyciu paliwa. ja na stalej, wielkokrotnie pokonywanej trasie na dystansie, o lacznych przebiegach 2x5000km zaobserwowalem roznice. jedyne co roznilo te dystanse to wymieniony termostat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się