Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kolego poskładaj tą obudowę i poklej bo będziesz miał powódź w aucie :) Piszę z doświadczenia

Opublikowano

Jak tego syfu nie da się odkręcić od strony kabiny..

Opublikowano

u mnie mam złamane kawałem tej obudowy podszybia i tamtędy wkładam śrubokręt gwiazdkę i ładnie tego wkręta wykręcam.

Normalnie to jakąś giętką może by się dało ale kilku próbowałem i za mało miejsca tam jest.

Swoją drogą to jakiś debil wymyślił. u siebie przeciągałem ten kabel przelotką gumową pod obudową kompa. 4 lata juz jest i sucho i nic się nie dzieje.

Opublikowano

Mi pekło tak niefortunnie, że woda przy wiekszym deszu lała się bez litości do środka. Z odkręceniem tych sróbek też miałem problemy ( jest ich 5) , próbowałem nawet zdjąć wycieraczki żeby mieć więcej miejsca ale z tym był jeszcze większy problem :D Gdy udało mi się zdjąć tą pokrywę skleiłem klejem i poprawiłem jeszcze silikonem w miejscu pęknięcia. Po kilku ulewach stwierdzam, że robota wykonana była dobrze.

Opublikowano

do wycieraczek trzeba ściągacze. wszystkie wkręty poza tym jednym da się odkręcić grzechotką a ten jeden tak jak już wcześniej pisałem.

Opublikowano
Dzisiaj zabrałem się wreszcie za założenie tego czujnika :D Zdjąłem koło i nadkole a tam patrze nie ma zaślepki tylko... Czujnik :decayed:

Też tak miałem, że czujnik był a nie był podłączony, tylko że ja wymontowałem lampę żeby sprawdzić czy jest.

Opublikowano
Dzisiaj zabrałem się wreszcie za założenie tego czujnika :D Zdjąłem koło i nadkole a tam patrze nie ma zaślepki tylko... Czujnik :decayed:

Też tak miałem, że czujnik był a nie był podłączony, tylko że ja wymontowałem lampę żeby sprawdzić czy jest.

Dzisiaj sprawdziłem i również posiadam czujnik ;D , muszę tylko sobie przewód pociągnąć.

Opublikowano

Byłem tak znudzony, że poszedłem się przejechać... Takiego wała :decayed:

6vvcol.jpg

Przynajmniej ECU nie dostało i w kabinie sucho :grin:

Zabieram się za klejenie tej obudowy i zasylikonowania :E

Opublikowano

O szit, ładnie się porobiło.

Opublikowano

A kabina suchutka co mnie nieźle zdziwiło. A objawy były takie samie jak słaby akumulator jak próbowałem odpalić samochód :D

Swoją drogą to dlaczego nie ma tam żadnego odpływu w tej skrzynce oO?

Ogólnie to wczoraj wieczorem jeszcze było perfekt, ale przecież przed tym padało i padało, minął tydzień odkąd jeżdżę z nieszczelną obudową i dopiero dzisiaj zrobiła mi psikusa :decayed:

Opublikowano

U mnie pojawiła się woda dopiero przy większych i intensywniejszych opadach.

Opublikowano

wrócę może do sedna sprawy dot montażu manetki tempomatu - dlaczego nikt nie wspomniał, ze zakładając manetkę trzeba zrobić odpowiednie nacięcia w obudowie żeby spasować dolną obudowę kierownicy z górna...??

Dopiero przy składaniu o 22 zauważyłem, że trzeba mieć odpowiednie wycięcie na tą manetkę...

no cóz - jutro czeka mnie następna przeprawa z modelowaniem heheh

Opublikowano

Dobra, przekaźniki wysuszone, obudowa sklejona.

Przy montażu oczywiście i tak pękła jedna strona a śruby od strony wycieraczek nie da się odkręcić bez ich ściągania, a wycieraczek oczywiście też nie da się w normalny sposób ściągnąć.. Poza tym jak wszystko podłączyłem to po przekręceniu kluczyka kompletnie nic, tylko brzęczące wskazówki obrotomierza i prędkościomierza, do tego padaczka pompy ABS :thumbdown: Tak więc przyjechał mój dziadek na którego zawszę mogę liczyć i odpaliliśmy na kable :)

Co mnie zdziwiło... Przekręciłem na zapłon i od razu zapaliły się światła do jazdy dziennej odpalam (ok, na zapłonie i napięcie idzie z akumulatora od dziadka więc jest te 13.7 V więc nic dziwnego, że się zapaliły). Odpalam samochód, chodzi :D Jako, że już ciemno, bo po 22:00 to włączam światła mijania i moje zdziwienie... DRL dalej się palą razem ze światłami mijania :doh: Musiałem tak jechać aż do garażu i tam odpiąłem masę od tego całego modułu SD2, po chwili poczułem taki smród, że trololol :polew:. Uciąłem wszystkie przewody, zaizolowałem i wywaliłem SD2 :( Będę musiał zamontować nowy...

W ogóle to jest możliwe, żeby przez tą wodę coś stało się temu modułowi? Przecież moduł komfortu jest w całkiem innym miejscu i nawet kropla go nie dosięgła -.-

Opublikowano

I u mnie w fisie zagościło chwilowe spalanie itp:) Opis bardzo mi pomógł i ludzie na forum kulturka. Po zamianie manetki i przekodowaniu pojawił sie u mnie błąd 01826 ale wystarczyło sie przejechać i znikł.

Opublikowano

Witam, chce rozbić sobie instalowanie pełnego Fis-a i montaż tempomatu na dwa cykle. Czy po pełnej instalacji manetki z Fisem i wymianie modułu pod tempomat będę musiał coś kodować od nowa?

Pozdrawiam

Opublikowano

A po co dwa razy to samo robić :wink:

Opublikowano

Witam. wymieniłem dziś manetkę ale z kodowaniem to już mam problem. do jakiego urządzenia jest ten opis???

Ja mam polski VAG 4.9 I JAK TAM ZNALEŹĆ adres 17 czy 16? mam sie połączyć z licznikiem czy jak??:facepalm:

Opublikowano

Opis jest do programu Vag-com w Polski Vag 4.9 jest to innaczej porozmieszczane i opisane więc może spawić to problemy.

Opublikowano

Może ktoś da cynka jak to zrobić na polski vag 4.9?

---------- Post dopisany 27-07-2012 at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany 24-07-2012 at 20:37 ----------

Witam mam problem z kodowaniem kanału 19stego niemoge sie z nim połączyć. korzystałem z VCDS-Lite release 1.1

na polski vag 4.9 też mam kanał niedostępny? dodam że mam niebieski kabelek jak to ma znaczenie. Ktoś wie w czym może być problem

Opublikowano

od dziś też mam pełnego fisa:) kalibrowaliście coś odnośnie spalania?? mi pokazuje w mieście ok 7L.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...