cacek89 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 u mnie pomogla jednak wymiana plynu na febi zielony, jak narazie jest wszystko ok, czasem kiedy tylko dluuzej pojezdze i pomanewruje po miescie pompa na wolnych obrotach nie daje tego cisnienia i sa podobne do tadeuszekb4
donzibi Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 witam,czy mozliwe ,że w moim audi a4 1,6 avant ,rok 1997, 101 KM, mam pompę wspomagania z diesla?chciałem kupić uzywkę ,ale gość który handluje częściami stwierdził,że w moim aucie jest pompa z diesla,jest po prostu "grubsza" -wzrokowo, pytanie ,czy założyć taką jak jest (z diesla) ,czy kupić odpowiednią do silnika ? może ta dieslowska jest "na więcej" barów?proszę o radę ,a po prostu moja chodziła w miarę,lecz postanowiłem wymienić płyn na febi (stary był czarno-brunatny) i zaczęło się...
andrzej_er3 Opublikowano 17 Marca 2013 Opublikowano 17 Marca 2013 witam ja wymieniłem pompe odpowietrzyłem a ona nadal wyje na wolnych obrotach co radzisz ? czy przyczyny mozna szukać w maglu?
ztc1 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 Witam Ja zmieniłem w moim audi na pompę trw jpr211 przepłukałem układ atf-em dużą iloscią 3 litry (atf jest tańszy do przepłukania ) następnie zalałem febi 06162 czyli mineralny jak jest na korku i nadal pompa wyje ale jedynie jest to słyszalne przy skręcie i tylko w kabinie. na zewnątrz praktycznie nie słychać wiec pomóżcie co to może być ?? ---------- Post dopisany 18-09-2013 at 19:21 ---------- Poprzedni post napisany 17-09-2013 at 23:45 ---------- Dziś padła decyzja, że zmieniam przewód pompa-przekładnia, gdyż mam zakuty jakiś zwykły a nie orientujecie się czy jakaś zwężka w nim jest ??
darko Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 w ori wężu gdzieś na środku jego długości zakuta jest zwężka,jeśli masz zwykły wąż bez tej zwężki to pompa przez to wyje
cacek89 Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 tak z ciekawości, czemu ów zwężka służy?
darko Opublikowano 18 Września 2013 Opublikowano 18 Września 2013 nie wiem czemu ale jak miałem zakuty zwykły wąż to pompa wyła,po wymianie na używkę ori jest cisza ---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:20 ---------- więc po coś to musi być
ztc1 Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 jutro zamontuje i opisze rezultaty nie rozumiem po co zakuwac jak mozna kupic febiego w przyzwoitej cenie lub uzywany OE ---------- Post dopisany 19-09-2013 at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany 18-09-2013 at 21:33 ---------- Dziś odebrałem Audi i wszystko wróciło do normy pompy nie słychać ---------- Post dopisany at 19:20 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- Jak opisałem wyżej za wycie odpowiadał zwykły zarobiony przewód ciśnieniowy między pompą a przekładnią, a powinien być OE z OE zwężką
cacek89 Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 napisz dla potomnych jaki koszt operacji?
ztc1 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Przewód uzywany 100, mechanik 50, 2x płyn febi 06162 po 30zł daje 60zł (ewentualnie jakis atf na przepłukanie), no i ja zmienilem pompe trw 500zł ale to nie bylo konieczne jak sie okazuje
Rabbi Opublikowano 25 Września 2013 Opublikowano 25 Września 2013 u mnie było tak samo.przewód zakuty,niby średnica i długość taka sama,zaworek zwrotny wsadzony w węża,jak należy a jednak pompa wyła..... potem zmieniona pompa i pupa,wyła dalej.Dopiero kupiłem przewód ori używkę wycie ustało jak ręką odjął.Aha i jeszcze zanim wrzucili ten przewód dokładnie przepłukali mi cały układ,zleciała brąz-berbelucha i już wtedy znacząco ucichło.A po wymianie węża na ori nie zakuwany jest miód malina
kaczmar13 Opublikowano 2 Października 2013 Opublikowano 2 Października 2013 zależy kto wam naprawia, zakuwa ten wąż. Ja robiłem taką operację w Warszawie przy Grochowskiej i wszystko ok, żadnych kłopotów z pompą nie było.
piotrek131388 Opublikowano 28 Lipca 2014 Opublikowano 28 Lipca 2014 witam ja mam taki problem pompa chodzi na wysokich obrotach jest wspomaganie gdy daje do konca obrotow silnik przygasa i slychac lekkie wycie pompy. przed wymiana zawieszenia ktore bylo wyrobione wszystko bylo dobrze teraz keidy keiorwnica ma ciezej zaczela odczuwac pompa
kamil2227 Opublikowano 21 Marca 2017 Opublikowano 21 Marca 2017 Witajcie ,miałem wyciek zwiazany z roszczelnieniem kabla od wspomagania. Kupilem kabel i go wymieniłem . Zrobiłem błąd że nalałem febi 6162. pod korek . i tak jezdziłem przez kilka dni . Kierownica chodziła raz cieżko a raz łuzno. Kolega powiedział że mam za dużo płynu i spuścił jego trochę. Od tej pory wspomaganie chodzi non stop ale kierownica piszczy. Gdy silnik jest zimny to tego bardzo nie słychać ale przy rozgrzanym juz zdecydowanie mocniej piszczy. Czy to wina pompy ? Czy mogę tak jezdzić czy lepiej wymieniać pompę ?
Mad_Maxs Opublikowano 5 Września 2017 Opublikowano 5 Września 2017 Witam, podepnę się pod temat. Wczoraj wymieniłem pompę wspomagania na zakupioną używkę, ze sprawdzonego źródła. Jest ciszej, ale niestety jak przejadę kilka km, to przy kręceniu np. podczas manewrowania na parkingu, słychać ją przy zwiększaniu obrotów. Wąż nie wygląda na uszkodzony, czyli co, magiel?
tasior87 Opublikowano 17 Września 2017 Opublikowano 17 Września 2017 Witam, Mam mały problem ze wspomaganiem. Żadnych niepokojacych odgłosów nie słyszę, natomiast czuje na kierownicy rezonans. Auto mam od niedawna i to co rzuciło mi się w oczy to delikatnie niski poziom płynu. Przy uzupełnianiu wymieniłem około 0,8 l na nowy płyn zielony febi. Stary byl juz ciemny brązowy. Po wymianie nie zauważyłem poprawy. Na tą chwilę zastanawiam się czy wymienić go wiecej czy już nie ma ratunku dla pompy. Jakieś rady ?
Tomas318 Opublikowano 18 Marca 2018 Opublikowano 18 Marca 2018 Witam kolegów naprawiam pompy wspomagania więcej informacji udzielę na priv dla grypowiczów atrakcyjne ceny
Rawka85 Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Opublikowano 18 Sierpnia 2021 (edytowane) VID_20210817_152556.mp4 Witam że nie zakładać nowego tematu w ciągu jednego dnia zaczęło coś piszczeć pod maską i tu pytanie czy to będzie jakaś rolka czy pompa wspomaganie? Zaraz zapodam filmy kurde czy może maglownica? Może ktoś podpowie bo auto pilnie potrzebne do jazdy a do mechanika to najwcześniej plus minus 2 tygodnie ( a płynu było minimum dolałem.na pełna i bez mian) a przy pełnym skręcie do oporu 3x gorzej piszczy VID_20210817_152556.mp4 VID_20210817_152556.mp4 VID_20210817_152556.mp4 VID_20210817_175119.mp4 Edytowane 18 Sierpnia 2021 przez Rawka85
Langista Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Pasek kiedy był wymieniany? Mnie to wyglądało jakby się pasek ślizgał i taki odgłos wydawał. Może być też jedna z rolek już na wykończeniu, przytarta pompa wyje, nie piszczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się