manius_29 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Witam Jak w temacie, prośba o analizę logów. Błędów zero. Wykonana regeneracja pompek i czyszczenie turbiny. Martwi mnie teraz drżenie auta w zakresie obrotów 1800-2000. Dwumas,plecionka itp wymienione, może coś z logów wyniknie. statyczne 000 Log (82 - n/d) 001 Log (83 - n/d) 003 Log (84 - n/d) 004 Log (85 - n/d) 007 Log (86 - n/d) 013 Log (87 - n/d) 014 Log (88 - n/d) 018 Log (89 - n/d) 023 Log (90 - n/d) BS 000 Log (91 - n/d) 003 Log (92 - n/d) 011Log (93 - n/d) Dynamiczne 000 Log (94 - n/d) 001 Log (95 - n/d) 003 Log (102 - n/d) 004 Log (97 - n/d) 008 Log (98 - n/d) 010 Log (100 - n/d) 011 Log (101 - n/d)
vauxhall95 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 korekcje szalowe nie sa,ma delikatne wachania obrotow.
zbojna Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Gdzie i za ile robiles ta regeneracje pompek? Dawka paliwa w gr 1 ponizej 4 mg, korekcje w 13 > rozjechane. Masz logi z przed regeneracji? Wiesz na czym polegala ta REGENERACJA? I co bylo powodem? Jak bylo przed regeneracja?
manius_29 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Gdzie i za ile robiles ta regeneracje pompek? Dawka paliwa w gr 1 ponizej 4 mg, korekcje w 13 > rozjechane. Masz logi z przed regeneracji? Wiesz na czym polegala ta REGENERACJA? I co bylo powodem? Jak bylo przed regeneracja? Regeneracja robiona przez polecanego COWBOYA (forum GOLF) - wymiana końcówek i regulacja ciśnienień (szczegółowy opis http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?p=123816). Powodem było telepanie autem (dwumas wymieniony) - marne logi przed regeneracją http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=166076.0;highlight=manius_29 Po regeneracji nie telepie.
przemik Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Ile auto ma przejechane.... realnie ?
manius_29 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Ile auto ma przejechane.... realnie ? trudne pytanie ...na budziku ma 203 tys. a ile jest w rzeczywistości? Chciałbym to wiedzieć, auto było sprowadzone przy pomocy reklamowanego na forum p. Roberta. Tradycyjnie przed zakupem sprawdzał u swojego znajomka w serwisie auto i niby wszystko było oki .....ale Allah jeden wie ...
PAWEL69 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Ile auto ma przejechane.... realnie ? Przemku pomijając wypowiedż kolegi Gdzie i za ile robiles ta regeneracje pompek? Dawka paliwa w gr 1 ponizej 4 mg, korekcje w 13 > rozjechane. Masz logi z przed regeneracji? Wiesz na czym polegala ta REGENERACJA? I co bylo powodem? Jak bylo przed regeneracja? To wszystko zostało wykonane zgodnie ze sztuką... pompki,nowe uszczelki śruby reg.itp Przejechane ma ..........nie do sprawdzenia Pozdrawiam Paweł
zbojna Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Przemku pomijając wypowiedż kolegi Gdzie i za ile robiles ta regeneracje pompek? Dawka paliwa w gr 1 ponizej 4 mg, korekcje w 13 > rozjechane. Masz logi z przed regeneracji? Wiesz na czym polegala ta REGENERACJA? I co bylo powodem? Jak bylo przed regeneracja? To wszystko zostało wykonane zgodnie ze sztuką... pompki,nowe uszczelki śruby reg.itp Przejechane ma ..........nie do sprawdzenia Pozdrawiam Paweł Sorry jezeli Cie to urazilo, ale mialem podobne logi grup 1 i 13 jak Ty teraz i zastanawialem sie nad regeneracja, dlatego chcialem wiedziec gdzie i jak to robiles. Od okolo m-ca dawka w grupie 1 lekko spadla i teraz sie waha od 3 do 3,8 i czuc lekkie telepanie Wiec coraz intesywniej sie zastanawiam nad regeneracja. Tylko myslalem ze po regeneracji ta dawka wzrosnie jak u innych do ok 4,7 mg (przegladajac inne logi tych silnikow to raczej standard).
Sztomel Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 a tam zaraz korekcje rozjechane, zwyczajnie niedomaga 4 cylinder i to zarówno przed jak i po regeneracji pompek i nie upatrywałbym winy w pompkach tylko zupełnie w czym innym a w czym konkretnie to trudno wyrokować. Pomiar kompresji pewnie potwierdzi, że coś nie tak z tym cylindrem. Pompki zregenerowane z pewnością zgodnie ze sztuką i założone oraz wyregulowane również prawidłowo. Sytuacja jest o tyle kłopotliwa, że szukanie przyczyny związane będzie z dokładnymi oględzinami głowicy i pewnie głębiej a nie jest to jak wiadomo ani tanie ani rokujące lajtową usterkę. W każdym razie z pewnością nie napawa optymizmem. Jedno jest pewne. W tym przypadku nikt z forum na odległość nie stwierdzi co jest przyczyną.
manius_29 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 a tam zaraz korekcje rozjechane, zwyczajnie niedomaga 4 cylinder i to zarówno przed jak i po regeneracji pompek i nie upatrywałbym winy w pompkach tylko zupełnie w czym innym a w czym konkretnie to trudno wyrokować. Pomiar kompresji pewnie potwierdzi, że coś nie tak z tym cylindrem. Pompki zregenerowane z pewnością zgodnie ze sztuką i założone oraz wyregulowane również prawidłowo. Sytuacja jest o tyle kłopotliwa, że szukanie przyczyny związane będzie z dokładnymi oględzinami głowicy i pewnie głębiej a nie jest to jak wiadomo ani tanie ani rokujące lajtową usterkę. W każdym razie z pewnością nie napawa optymizmem. Jedno jest pewne. W tym przypadku nikt z forum na odległość nie stwierdzi co jest przyczyną. Był robiony pomiar ciśnienia sprężania w grudniu 2010, a oto wyniki (wartości nieco przybliżone, odczytane z małogabarytowego wykresu; próbnik SPCS50 ): 1. 31 2. 32 3. 32 4. 30 Faktycznie 4 odbiega od reszty. Możesz Sztomel podać prawdopodobne przyczyny takiego stanu rzeczy i ewentualne zagrożenia?
Sztomel Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Przyczyn może być wiele : uszkodzona głowica, tuleja cylindra, tłok z pierścieniami, korbowód (rozumiane w bardzo ogólnym zakresie) a zagrożenia - nie tyle zagrożenia co wadliwa praca silnika i tyle.
manius_29 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Przyczyn może być wiele : uszkodzona głowica, tuleja cylindra, tłok z pierścieniami, korbowód (rozumiane w bardzo ogólnym zakresie) a zagrożenia - nie tyle zagrożenia co wadliwa praca silnika i tyle. Powiem tak, troszkę grosza już przytknąłem do samochodu i póki co wystarczy. Zdaję sobie sprawę że nie jesteś w stanie mi tego określic ze 100% pewnością, ale czy taki rodzaj wadliwej pracy może być destrukcyjny dla silnika? Mam sobie odpuścić czy drążyć temat?
spanky Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Wszystko zalezy co tak naprawde sie tam dzieje . Moze przejezdzic i 100 kkm a moze ledwo 10 kkm zanim objawy sie nasila.....
manius_29 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Wszystko zalezy co tak naprawde sie tam dzieje . Moze przejezdzic i 100 kkm a moze ledwo 10 kkm zanim objawy sie nasila..... podejrzanych odgłosów silnik nie wydaje, oleju nie bierze .... tylko wspomniane na wstępie wibracje budy w zakresie 1800-2000 a czy jest sens badać wydajność pompy tandemowej?
rob555 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Wyraznie 4ty cyl "kuleje". I na kompresji i na rownomiernosci. Dla pewnosci zamienil bym pompke z 3ciego cyl z tak 4. Jak nadal bedzie lipa na tym cyl (gorzej od reszty) jest odpowiedz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się