mistrzugt Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam Auto mojego znajomego, niedawno zakupione - nie jedzie za dobrze z niskich obrotow i czasem potrafi mocno zakopcic. Spaliny dziwnie smierdza, nie olejem ale inaczej jak standardowe traktorowe. Oleju i plynu nie ubywa. Po wymianie filtrow i oleju Statyczne BS Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53741.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53742.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53743.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53744.html Statyczne Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53745.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53746.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53747.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53748.html Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53749.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53750.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53751.html Dynamiczne Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53752.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53753.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53754.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53755.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53756.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53757.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_53758.html
IDUAL Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Kolego logi robimy na 100% pedał gazu w podłodze a ty masz ok 64% chyba że coś uszkodzone i nie da rady na 100 %. Sprawdż najpierw to w logu 010 ostatnia pozycja położenie pedału gazu. Logi dynamiczne do powtórzenia.
PAWEL69 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Kolego logi robimy na 100% pedał gazu w podłodze a ty masz ok 64% chyba że coś uszkodzone i nie da rady na 100 %. No chyba że to automat W statycznych kąt początku wtrysku do poprawy,to może być przyczyną spalin gryzących w oczy ;( Pozdrawiam Paweł
spanky Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Kolego logi robimy na 100% pedał gazu w podłodze a ty masz ok 64% chyba że coś uszkodzone i nie da rady na 100 %. No chyba że to automat no ale to nie jest automat ...
vauxhall95 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 egr moznaby przeczyscic.Bardzo ladnie 011BS wyglada
mistrzugt Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Witam Faktycznie koles nie dal pedala w podloge, nie wiem czemu jak mu mowilem- pozniej sie przyznal. Wymienilismy przeplywke jeszcze i podobno cos lepiej jezdzi,ale zrobimy nowe logi na dniach. Dzieki PS"Bardzo ladnie 011BS wyglada " - to dobrze,czy zle?? Pozdrawiam
IDUAL Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Niestety źle. Wartości ciśnienia powinny sie zmieniać a nie być stałe jak u ciebie.
mistrzugt Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 Nowe logi, prosze o sprawdzenie... statyczne bs Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56428.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56429.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56430.html statyczne Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56431.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56432.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56433.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56434.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56435.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56436.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56437.html dynamiczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56438.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56439.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56440.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56441.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56442.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56443.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56444.html
danielom Opublikowano 5 Września 2011 Opublikowano 5 Września 2011 ale masakra, turbo wstaje przy 2,8 tys obr. ..
mistrzugt Opublikowano 5 Września 2011 Autor Opublikowano 5 Września 2011 tyle to ja tez wiem,ale jaka jest tego przyczyna??
przemik Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 Ile auto ma przelotu realnie i zamiesc grupe 011 Basic Settings.
ciahciah Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 zdejmij czarna plastikową obudowę ecu, wyjmij ecu i otwórz, w środku jak będzie olej to wyczyść go i wymień wężyk masz nieszczelny dolot, obejrzyj o rurowanie od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem to nie szczelność do zlikwidowania kat wtrysku już poprawiony?
przemik Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Stare kible maja wezyk do czujnika doładowania. On ma czujnik na rurze dolotowej.
spanky Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 zdejmij czarna plastikową obudowę ecu, wyjmij ecu i otwórz, w środku jak będzie olej to wyczyść go i wymień wężyk masz nieszczelny dolot, obejrzyj o rurowanie od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem to nie szczelność do zlikwidowania kat wtrysku już poprawiony? w alhambrze ECU w zadnej obudowie nie jest ,bo jest w kabinie , i wyjac go to trzeba sie troszke nagimnastykowac Stare kible maja wezyk do czujnika doładowania. On ma czujnik na rurze dolotowej. to jest wlasnie stary kibel z czujnikiem w ECU ...
lukjar7 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 028 mowi nam przewaznie ze czujnik jest w ecu
ciahciah Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 w logu http://vaglog.rtnet.pl/mistrzu.gt_56444.html widać jak czujnik atm dostaje gratisowe ciśnienie
mistrzugt Opublikowano 11 Września 2011 Autor Opublikowano 11 Września 2011 na budziku jest 239tys, ile naprawde tego nikt nie wie. A wiec oprocz nieszczelnosci dolotu to ma jeszcze obudowe kompa sprawdzic?? tam jest jakis czujnik? dobrze zrozumialem? Dzieki
ciahciah Opublikowano 12 Września 2011 Opublikowano 12 Września 2011 nie obudowę kompa tylko komp w środku czy nie ma tam oleju, jak ma to wężyk należy wymienić bo obecny jest nie szczelny w ecu są dwa czujniki ciśnienia, jeden ciśnienia atmosferycznego, a drugi ciśnienia doładowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się