spknet Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam Jak oszukać czujnik zużycia klocków ? Wystarczy odłączyć kabel od klocków czy trzeba go zmasować ?
majkel_majki Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Wystarczy wyłączyć kontrole zużycia klocków w zegarach. Będzie bardziej elegancko i szybciej niż kopanie w drutach. W kanale 60 od kodowania odejmujesz 4 i powinno zadziałać.
wrclaguna Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Tu masz kodowanie od tych wartosci odejmujesz 4 tak jak pisze majkel_majki Instruents 17 Adaptacja 10 Kanał 060: magistrala CAN-Powertrain (Lista instalacji) +00001 Silnika = (Standard) +00002 = Automatyczna skrzynia biegów (opcja) +00004 = Brake (Standard) +00016 = Airbag (Standard) +01024 Instrument Cluster = (Standard) 1
antonio Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 kodowanie chyba raczej nie pomoże, kiedyś to sprawdzałem zewżyj kabelki od czujnika i będzie spokój
doshem Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 a co najpierw oszukasz czujnik , a później sprzedaż autko ?
kamilmlody Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 może się koledze po prostu kabelek przy klocku ukręcił...
hidden22 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Witam. kiedyś założyłem nowe klocki i po tyg zapaliła mi się kontrolka ze klocki zużyte już są... pojechałem do mechanika on coś zamostkował w klockach i już się nie paliło
Golem1 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 czy chcesz ten czujnik oszukać przez zrobienie zwarcia ,czy chcesz ten problem usunąć normalnie bo jak dla mnie takie robienie zwarcia to zwykłe druciarstwo i sprzedać auto.
majkel_majki Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 jak dla mnie takie robienie zwarcia to zwykłe druciarstwo i sprzedać auto. Ja tam bym się tak daleko nie zapędzał, skoro dla Ciebie zmostkowanie trzeciorzędnego czujnika to takie druciarstwo typowo do Żyda to jak zakwalifikujesz ukrywanie poważnych wad auta przed sprzedażą :gwizdanie:? Wystarczy, że przy zakładaniu nowych klocków niechcący urwał kabel, Ty byś pewnie wyrzucił do kosza i pojechał po nowe Kolega dostał dwa rozwiązania, jak będzie chciał to się ustosunkuje do zarzutu, a jak nie to nie.
Golem1 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Dlatego się zapytałem czy chce usunąć ten problem dla siebie czy auto na sprzedaż,co do wyrzucania klocków to może ty tak postepujesz
EnDrIu` Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Tu masz kodowanie od tych wartosci odejmujesz 4 tak jak pisze majkel_majki Instruents 17 Adaptacja 10 Kanał 060: magistrala CAN-Powertrain (Lista instalacji) +00001 Silnika = (Standard) +00002 = Automatyczna skrzynia biegów (opcja) +00004 = Brake (Standard) +00016 = Airbag (Standard) +01024 Instrument Cluster = (Standard) Czy tak samo sie robi w B5?
majkel_majki Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 W B5 jest inaczej, tam się zmienia kodowanie w tablicy wskaźników.
spknet Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Chciałem wyłączyć ( do wymiany klocków ) te wkurzające pikanie podczas włączania stacyjki ale juz po problemie wymieniłem klocki nie da sie programowo wyłączyc tego mi sie nie udało :>
bediks Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 to moze ktos napisac jak wylaczyc to w b5 ?? tzn jak oszukac czujniki zeby sie nie palily??
aju Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 no wsadź drut w piny od kostki przy klockach i po sprawie
vahu Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 We wszystkich modelach robi się to podobnie - wymienia się klocki na nowe, później jak się świecą nadal - to czujniki (najlepiej od razu komplet) i po problemie - wszystko powinno być ok. Jeśli nie jest to szukamy dalej i naprawiamy co trzeba a nie ''oszukujemy'' bo jeśli sprzedamy auto i ''zapomnimy'' powiedzieć o tym kupującemu - to ktoś może sobie krzywdę zrobić, a my będziemy mieli duże problemy - nie mówiąc o własnym komforcie i bezpieczeństwie. Idąc tym tropem - oszukajmy wszystkie kontrolki - po co mają się świecić :polew: Wg mnie chyba po to one są żeby o czymś nas ostrzec?
aju Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 jestem tego samego zdania Ale jak widać tu jest polska i robimy wszytko drutem
bediks Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 drutem czy miekkim przewodem ?? bo to róznica, rozumiem ze wtedy czujnik od klocka bedzie wolny jak elektron, przywiazac do czegos opaska i tyle??
aju Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 drutem czy miekkim przewodem ?? w tym przypadku żadna różnica
uciniak Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Przypominam chłopaki że jeszcze kilka lat temu prawie żaden samochód nie miał czujnika w klockach i jakoś nikt z tego powodu nie umarł .Owy czujnik daje tylko komfort i to że nie zniszczymy tarcz metalem po zużyciu klocka .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się