Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jechałes AWX po sofcie? pewnie jechałes... to moja wstaje bardzo podobnie

Opublikowano
Co do kwestii dołu to niech np. Evo się wypowie, ale na pewno można spokojnie zrobić do 400Nm przy 2000rpm, ale po co? Wiem, bo skracanie sztangi skutkowało odczuwalnie lepszym wstawaniem turbo. Nie jechałem nigdy autem z turbiną BRD, ale gtb22 na AL wkręca się bardzo ładnie i lag jest minimalny jak na tak dużą sprężarkę.

Faktycznie 400Nm przy 2tyś obr nie ma sensu ale 350Nm jest jak najbardziej Ok. Tak samo 1800obr fajnie jak jest koło 300Nm a nie 200.

Opublikowano

W gtb na wyłączonej przepływce na pewno jest więcej dymu z dołu jak sie np klepnie 3/4 gazu od 1800rpm :) później jest tylko kurz ;)

Opublikowano
po za tym nie każdy chce tyle koksu z dołu,robiący program mi powiedział że to co wykonał,wykonał na moją odpowiiedzialność,dół mam dokoksowany pięknie

Seryjny AVF ma koło 300Nm przy 1800obr przy 2000obr koło 320-330Nm. Czy to jest dla ciebie dużo koksu z dołu??

Na tych wykresach jest koło 200Nm przy 1800obr i 250-270Nm przy 2000obr czyli sporo mniej niż w serii. Zastanów się z tym kosem z dołu co piszesz :)

Opublikowano

wiem co pisze bo u mnie jest Duuuuzo więcej...ale to inna bajka

Opublikowano

jak miałem 350 Nm przy 1900 na AWX to na 5 biegu telepotało mi dwumasem

Opublikowano

Jarol - u mnie na wykresie jest ok. 340Nm przy 2000rpm na gtb22. Spokojnie mogłem mieć więcej, ale nie chciałem.

Opublikowano
Jarol - u mnie na wykresie jest ok. 340Nm przy 2000rpm na gtb22. Spokojnie mogłem mieć więcej, ale nie chciałem.

No u Ciebie dół jak na tak duże turbo wygląda faktycznie dobrze.

Muszę się z kimś dogadać i przejechać autem na GTB22.

Interesuje mnie czy z tą turbosprężarką faktycznie da się tak fajnie jeździć po mieście jak na sryjenej z AWX.

U mnie niestety 80% jazdy to miasto dlatego dół obrotów mnie bardzo interesuje.

Opublikowano

Myślę, że nie narzekałbyś w moim aucie na dół, na trojce od 40kmh juz czuc ze sie podnosi dzięki Nm, tylko nie wolno klepac za głęboko z tak niskich obrotow, tylko tak max 1/3-1/2 gazu, jak jest 1900-2000 to mozna juz wiecej klepnąć.

Opublikowano

GTB22 bardzo ladnie wstaje z dolu. Nie trzeba zadnych magicznych sztuczek ani czarow z mleka. Wystarczy dobrze przerobiona sprezarka + w miare ogarniety tuner (z doswiadczenia powiem ze wiecej klopotu BRD przysparzaja).

Opublikowano

jesli GTB22 wstaje podobnie do CAHA to mi to odpowiada, teraz mam pytanie odnośnie wydeszku , chciałem zrobic 3 calowy ale zostawic dwie puszki ostatnie oryginalne ma to sens???

Opublikowano

ja myślę ze 3 cale to przesada chyba ze tylko kawałek DP ale tam wystarczy pewnie z 2,5 cala

Opublikowano

U mnie jest 2.6" po całości i nie narzekam. Jedynie to puszka by się przydała bo ciutke głośno :D

Opublikowano

ja jutro bede u roberta wiec zobaczymy za tydzien co z tych gratow bedzie gtb17+230+11

dsc07311h.th.jpg

dsc07310u.th.jpg

Opublikowano

210-220 powinno być i w miarę płaskie 420Nm, czyli standard.

Opublikowano

Ciekawe co na to sprzęgło:eusathink:

Opublikowano

do 40% wcisnietego gazu zda egzamin:grin:

Opublikowano
ja jutro bede u roberta wiec zobaczymy za tydzien co z tych gratow bedzie gtb17+230+11

http://img163.imageshack.us/img163/4521/dsc07311h.th.jpg

http://img838.imageshack.us/img838/502/dsc07310u.th.jpg

widze ze turbo dotarlo cale i zdrowe daj znac jak wyszlo

Opublikowano

winiki beda za okolo tydzien przed wyjazdem uszczelka pod glowica padla i auto na lawecie pojechalo,ja jade w piatek na wakacje i wracam w nastepny wiec jak nie bedzie niespodzianek w nastepny piatek beda rezultaty........sprzeglo jest od awx-a

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...