Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż FMIC do A4 B6 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja zamiast siatki mam zamiar dać plastikową kratkę  - nie obejdzie z farby. Ty masz rury aluminiowe a one są chyba bardziej pod B6 [chyba bo z bliska nie widziałem]. Może jeszcze poszukaj innych łączników rur z fmicem [albo wykorzystaj odcinki oryginalnych rur] Wiadomo, że bez rzeźby nie ma przyjemności ;)

 

Opublikowano

siemanko, montował może ktoś z was fmica w a4b6 cabrio? chciałem kupić gotowy zestaw, ale na stronie piszą że zestaw do a4b6 nie pasuje do cabrio i teraz moje pytanie, jaki fmic kupić do mocy około 250km? no i co z rurami? bo powinny być pewnie podobne jak w sedanie/avancie

Opublikowano

Ja mogę doradzić Ci tylko wielkość. Na 250km montuj 550x180x65.

Opublikowano
12 godzin temu, maruda1990 napisał:

siemanko, montował może ktoś z was fmica w a4b6 cabrio? chciałem kupić gotowy zestaw, ale na stronie piszą że zestaw do a4b6 nie pasuje do cabrio i teraz moje pytanie, jaki fmic kupić do mocy około 250km? no i co z rurami? bo powinny być pewnie podobne jak w sedanie/avancie

te gotowce wszystkie sa o kant tylka w zasadzie... jedyny w miare pasujacy to zestaw orurowania z turboworks, cala reszta.. szkoda gadac. 550x180x65 luzno ogarnie

Opublikowano

Jestem Panowie właśnie po wykonaniu dla klienta ,montazu frontalnego icka w a4B6 cabrio  mi to zajęło łącznie 14 godzin do stanu takiego ,jak na foto ,niżej.

Dodam ,że całość spawane z aluminium na aucie, ilość łączników silikonowych ,wykorzystanych ,w tym dolocie  ,to trzy sztuki ,czyli ,tylko 6 potencjalnych miejsc, jakichkolwiek nieszczelności.. doloty spawane ,bezpośrednio do icka .

20190701_154949.jpg

20190629_142013.jpg

20190629_141352.jpg

20190629_141428.jpg

20190629_141445.jpg

20190701_155020.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 9.06.2019 o 18:16, maruda1990 napisał:

siemanko, montował może ktoś z was fmica w a4b6 cabrio? chciałem kupić gotowy zestaw, ale na stronie piszą że zestaw do a4b6 nie pasuje do cabrio i teraz moje pytanie, jaki fmic kupić do mocy około 250km? no i co z rurami? bo powinny być pewnie podobne jak w sedanie/avancie

Mi udało się zmieścić 550x230x65 ..

Opublikowano

Podłącze się do tematu. Też będę montować fmic i prawdopodobnie zamówię go z fmic.pl. Do tego chce wziąć nowe wtryski (nie mam za dużo wiedzy na ten temat)

. Wywale tez kata i wstawię Downpipe od baq-garage.pl. Czy warto zainwestować w coś jeszcze ?

Chciałbym też odmłodzić i wzmocnić silnik i myślałem nad kutymi korobowodami ?

Opublikowano
W dniu 1.07.2019 o 16:48, bartez80 napisał:

Jestem Panowie właśnie po wykonaniu dla klienta ,montazu frontalnego icka w a4B6 cabrio  mi to zajęło łącznie 14 godzin do stanu takiego ,jak na foto ,niżej.

Dodam ,że całość spawane z aluminium na aucie, ilość łączników silikonowych ,wykorzystanych ,w tym dolocie  ,to trzy sztuki ,czyli ,tylko 6 potencjalnych miejsc, jakichkolwiek nieszczelności.. doloty spawane ,bezpośrednio do icka .

20190701_154949.jpg

20190629_142013.jpg

20190629_141352.jpg

20190629_141428.jpg

20190629_141445.jpg

20190701_155020.jpg

1/3 przysłonięta, bezsensu.

Opublikowano

Odgrzewam kotleta

Czyli gotowy zestaw 1,8 T nie podejdzie do cabrio?

 

Opublikowano

Jeśli ktoś nie myśli budżetowo to znacznie lepiej zamówić sobie zestaw. Ceny gotowego kręcą się ok 1400 zl

Opublikowano

A zestawy w granicach 1k z alle...... Ktoś zakładał  mowa tu o wersji cabrio ?

Opublikowano

Niestety odpowiedź do firmy FMIC

Cabrio na inny przód - dużo płytszy. Niestety nasz zestaw nie będzie pasował do tego modelu. Nie mniej jednak może udało by się zbudować taki zestaw na bazie komponentów z oferty.

 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 19.07.2019 o 18:06, ELLIOTT napisał:

1/3 przysłonięta, bezsensu.

Bez sensu,   to jest pół litra wódki na dwóch :)

Edytowane przez bartez80
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
W dniu 9.09.2019 o 16:36, Ro Bi napisał:

Odgrzewam kotleta

Czyli gotowy zestaw 1,8 T nie podejdzie do cabrio?

 

Też do nich pisałem i to samo mi odpisali że za malo miejsca. 

   Coś ruszyłeś w temacie ? Umiera mi turbo i przy okazji może jakaś hybryda wpadnie,  myślę o IC z bex  pododbno ogarnie do 250KM w ośce i tak chyba nie ma sensu więcej bo rwie opony :) Może jaki spot kiedy zrobimy jak jesteś z Bytomia :) 

Opublikowano

Dziś miałem okazję potestować IC w audi.na dworze +3,5 stopnia

 

S3 8L - 260hp Temperatura średnia bez butowania 13 stopni 2xSmic

A4 b6 1.8T 200hp Temperatura średnia bez butowania 20 stopni jeden z lewej strony

a4 b6 1.8T 150km Temperatura średnia bez butowania 6 stopni 550X180X65MM FMIC

Oczywiście silniki rozgrzane, i jazda z tą samą prędkością czyli ok 80km/h

Opublikowano
W dniu 26.11.2019 o 22:54, Mariox37 napisał:

Też do nich pisałem i to samo mi odpisali że za malo miejsca. 

   Coś ruszyłeś w temacie ? Umiera mi turbo i przy okazji może jakaś hybryda wpadnie,  myślę o IC z bex  pododbno ogarnie do 250KM w ośce i tak chyba nie ma sensu więcej bo rwie opony :) Może jaki spot kiedy zrobimy jak jesteś z Bytomia :) 

Potwierdzam ,z autopsji ,ciezko z moejscem w cabrio ,ale kak sie dobze ppsyarasz ,to da rade to upchnąć ,nawet tak ,ze kratki w zderzaku zostana . Kilka postów wyzej masz fotki, jak montowalem FMIC w aucie klienta ( wlasnie cabrio) .

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
W dniu 8.12.2019 o 12:33, bartez80 napisał:

Potwierdzam ,z autopsji ,ciezko z moejscem w cabrio ,ale kak sie dobze ppsyarasz ,to da rade to upchnąć ,nawet tak ,ze kratki w zderzaku zostana . Kilka postów wyzej masz fotki, jak montowalem FMIC w aucie klienta ( wlasnie cabrio) .

Dzięki kolego już mam skopiowane Twoje fotki :) będę się nimi wspierał heheh. Jak dobrze pójdzie będę miał IC 550/240/50 z rurami i siliconami a4 b6. 

Do czego on jest tam przykręcony ?? i gdzie dałeś te rurki które są na chłodnicy klimy? 

  Szkoda że mieszkasz tak daleko by bym podjechał :) choć na chip byłem w Lublinie hehe .

 Jutro odbieram audi aż się boje ile tam wyszło $ ale kilka spraw się nazbierało żeby doprowadzić audi do porządku, dobrze że mechanik ogarnięty i co najważniejsze zaufany.

  Nie chce zaśmiecać tematu ale najważniejsze do hybryda z total turbo i wtryski z bam :) . Myślę że styczeń- luty może już będzie nowy program, przy dobrych wiatrach może 250-260 siądzie. Obecnie 208 jest  kat off, sai off, wydech przelot 2 końcówki, grzybek simota.

Edytowane przez Mariox37
Opublikowano
20 godzin temu, Mariox37 napisał:

Dzięki kolego już mam skopiowane Twoje fotki :) będę się nimi wspierał heheh. Jak dobrze pójdzie będę miał IC 550/240/50 z rurami i siliconami a4 b6. 

Do czego on jest tam przykręcony ?? i gdzie dałeś te rurki które są na chłodnicy klimy? 

  Szkoda że mieszkasz tak daleko by bym podjechał :) choć na chip byłem w Lublinie hehe .

 Jutro odbieram audi aż się boje ile tam wyszło $ ale kilka spraw się nazbierało żeby doprowadzić audi do porządku, dobrze że mechanik ogarnięty i co najważniejsze zaufany.

  Nie chce zaśmiecać tematu ale najważniejsze do hybryda z total turbo i wtryski z bam :) . Myślę że styczeń- luty może już będzie nowy program, przy dobrych wiatrach może 250-260 siądzie. Obecnie 208 jest  kat off, sai off, wydech przelot 2 końcówki, grzybek simota.

Dospawalem mocowania do belki i tam przykrecilem fmic ,a rurki o ktore pytasz zmiescily sie po miedzy chlodnica a samym fmic .

Opublikowano (edytowane)

Miało byc super a wyszło jak zawsze. Co do centralnego IC poszło w miarę dobrze, trochę wycinania ogólnie z przodu ciasno, rury powinny być robione na aucie bo te gotowe są za długie i np. z lewej strony musiałem obciąć halogen :). Co do chłodzenia jest dobrze ale do 218KM. Niestety podczas strojenia okazało się że IC niewyrabia. Na dworze bylo ok. 4-5 C. W dolocie od 14C ale przy sprawdzaniu mocy na 3 biegu od 1.5tys do 6.5tys tep. Skoczyła na ponad 45C ta trójka jest długa strasznie bo skrzynia 5 biegów. I moc leci na łeb na szyję. Turbo ma zapas, wtryski też, tip silikonowy, filtr duży grzybek, kat wycięty, wydech na oryginalnych rurach ale środek robiony przelot i dwa z tyłu przeloty. Nie bylo sensu robić więcej przyrostu.

 Pytanie do Bartez80 jaki dałeś ten IC bo niestety muszę ten mój wywalić i dać przejściówki z IC na moje rury taka to byla okazja :). Jakieś chińskie gówno na starym typie środka i chyba dlatego nie wyrabia. Napewno obsługuje do 220KM bo teraz jak sprawdzam tem. jest oki. podczas normalnej jazdy. 

IMG_20200106_140813.jpg

IMG_20191230_203046-1280x960.jpg

IMG_20191230_192143-960x1280.jpg

IMG_20191230_192112-960x1280.jpg

IMG_20200102_234446-1280x960.jpg

IMG_20200102_232639-960x1280.jpg

IMG_20200103_184708-1280x960.jpg

IMG_20200103_184640-1280x960.jpg

IMG_20200103_184652-1280x960.jpg

IMG_20200103_184657-1280x960.jpg

IMG_20200104_212444-960x1280.jpg

IMG_20200104_214719-1280x960.jpg

Edytowane przez Mariox37
Opublikowano

Patrząc na srednice rur i ten rdzen ic to dwa ic z bexa pewnie zrobiły by dużo lepsza robote..

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...