keczu Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Ja zamiast siatki mam zamiar dać plastikową kratkę - nie obejdzie z farby. Ty masz rury aluminiowe a one są chyba bardziej pod B6 [chyba bo z bliska nie widziałem]. Może jeszcze poszukaj innych łączników rur z fmicem [albo wykorzystaj odcinki oryginalnych rur] Wiadomo, że bez rzeźby nie ma przyjemności
maruda1990 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 siemanko, montował może ktoś z was fmica w a4b6 cabrio? chciałem kupić gotowy zestaw, ale na stronie piszą że zestaw do a4b6 nie pasuje do cabrio i teraz moje pytanie, jaki fmic kupić do mocy około 250km? no i co z rurami? bo powinny być pewnie podobne jak w sedanie/avancie
Randor Opublikowano 9 Czerwca 2019 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Ja mogę doradzić Ci tylko wielkość. Na 250km montuj 550x180x65.
DivaynEays Opublikowano 10 Czerwca 2019 Opublikowano 10 Czerwca 2019 12 godzin temu, maruda1990 napisał: siemanko, montował może ktoś z was fmica w a4b6 cabrio? chciałem kupić gotowy zestaw, ale na stronie piszą że zestaw do a4b6 nie pasuje do cabrio i teraz moje pytanie, jaki fmic kupić do mocy około 250km? no i co z rurami? bo powinny być pewnie podobne jak w sedanie/avancie te gotowce wszystkie sa o kant tylka w zasadzie... jedyny w miare pasujacy to zestaw orurowania z turboworks, cala reszta.. szkoda gadac. 550x180x65 luzno ogarnie
bartez80 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 Jestem Panowie właśnie po wykonaniu dla klienta ,montazu frontalnego icka w a4B6 cabrio mi to zajęło łącznie 14 godzin do stanu takiego ,jak na foto ,niżej. Dodam ,że całość spawane z aluminium na aucie, ilość łączników silikonowych ,wykorzystanych ,w tym dolocie ,to trzy sztuki ,czyli ,tylko 6 potencjalnych miejsc, jakichkolwiek nieszczelności.. doloty spawane ,bezpośrednio do icka . 1
bartez80 Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 W dniu 9.06.2019 o 18:16, maruda1990 napisał: siemanko, montował może ktoś z was fmica w a4b6 cabrio? chciałem kupić gotowy zestaw, ale na stronie piszą że zestaw do a4b6 nie pasuje do cabrio i teraz moje pytanie, jaki fmic kupić do mocy około 250km? no i co z rurami? bo powinny być pewnie podobne jak w sedanie/avancie Mi udało się zmieścić 550x230x65 ..
krzychupower Opublikowano 18 Lipca 2019 Opublikowano 18 Lipca 2019 Podłącze się do tematu. Też będę montować fmic i prawdopodobnie zamówię go z fmic.pl. Do tego chce wziąć nowe wtryski (nie mam za dużo wiedzy na ten temat) Wtrysk Bosch 420cc 1,8T P&P - tuningowy wtrysk paliwa FMIC.PL . Wywale tez kata i wstawię Downpipe od baq-garage.pl. Czy warto zainwestować w coś jeszcze ? Chciałbym też odmłodzić i wzmocnić silnik i myślałem nad kutymi korobowodami ?
ELLIOTT Opublikowano 19 Lipca 2019 Opublikowano 19 Lipca 2019 W dniu 1.07.2019 o 16:48, bartez80 napisał: Jestem Panowie właśnie po wykonaniu dla klienta ,montazu frontalnego icka w a4B6 cabrio mi to zajęło łącznie 14 godzin do stanu takiego ,jak na foto ,niżej. Dodam ,że całość spawane z aluminium na aucie, ilość łączników silikonowych ,wykorzystanych ,w tym dolocie ,to trzy sztuki ,czyli ,tylko 6 potencjalnych miejsc, jakichkolwiek nieszczelności.. doloty spawane ,bezpośrednio do icka . 1/3 przysłonięta, bezsensu.
Ro Bi Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Odgrzewam kotleta Czyli gotowy zestaw 1,8 T nie podejdzie do cabrio?
krzychupower Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Jeśli ktoś nie myśli budżetowo to znacznie lepiej zamówić sobie zestaw. Ceny gotowego kręcą się ok 1400 zl
Ro Bi Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 A zestawy w granicach 1k z alle...... Ktoś zakładał mowa tu o wersji cabrio ?
Ro Bi Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Niestety odpowiedź do firmy FMIC Cabrio na inny przód - dużo płytszy. Niestety nasz zestaw nie będzie pasował do tego modelu. Nie mniej jednak może udało by się zbudować taki zestaw na bazie komponentów z oferty.
bartez80 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 (edytowane) W dniu 19.07.2019 o 18:06, ELLIOTT napisał: 1/3 przysłonięta, bezsensu. Bez sensu, to jest pół litra wódki na dwóch Edytowane 10 Września 2019 przez bartez80 2
Mariox37 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 9.09.2019 o 16:36, Ro Bi napisał: Odgrzewam kotleta Czyli gotowy zestaw 1,8 T nie podejdzie do cabrio? Też do nich pisałem i to samo mi odpisali że za malo miejsca. Coś ruszyłeś w temacie ? Umiera mi turbo i przy okazji może jakaś hybryda wpadnie, myślę o IC z bex pododbno ogarnie do 250KM w ośce i tak chyba nie ma sensu więcej bo rwie opony Może jaki spot kiedy zrobimy jak jesteś z Bytomia
szpakuziom Opublikowano 30 Listopada 2019 Opublikowano 30 Listopada 2019 Dziś miałem okazję potestować IC w audi.na dworze +3,5 stopnia S3 8L - 260hp Temperatura średnia bez butowania 13 stopni 2xSmic A4 b6 1.8T 200hp Temperatura średnia bez butowania 20 stopni jeden z lewej strony a4 b6 1.8T 150km Temperatura średnia bez butowania 6 stopni 550X180X65MM FMIC Oczywiście silniki rozgrzane, i jazda z tą samą prędkością czyli ok 80km/h
bartez80 Opublikowano 8 Grudnia 2019 Opublikowano 8 Grudnia 2019 W dniu 26.11.2019 o 22:54, Mariox37 napisał: Też do nich pisałem i to samo mi odpisali że za malo miejsca. Coś ruszyłeś w temacie ? Umiera mi turbo i przy okazji może jakaś hybryda wpadnie, myślę o IC z bex pododbno ogarnie do 250KM w ośce i tak chyba nie ma sensu więcej bo rwie opony Może jaki spot kiedy zrobimy jak jesteś z Bytomia Potwierdzam ,z autopsji ,ciezko z moejscem w cabrio ,ale kak sie dobze ppsyarasz ,to da rade to upchnąć ,nawet tak ,ze kratki w zderzaku zostana . Kilka postów wyzej masz fotki, jak montowalem FMIC w aucie klienta ( wlasnie cabrio) . 1
Mariox37 Opublikowano 10 Grudnia 2019 Opublikowano 10 Grudnia 2019 (edytowane) W dniu 8.12.2019 o 12:33, bartez80 napisał: Potwierdzam ,z autopsji ,ciezko z moejscem w cabrio ,ale kak sie dobze ppsyarasz ,to da rade to upchnąć ,nawet tak ,ze kratki w zderzaku zostana . Kilka postów wyzej masz fotki, jak montowalem FMIC w aucie klienta ( wlasnie cabrio) . Dzięki kolego już mam skopiowane Twoje fotki będę się nimi wspierał heheh. Jak dobrze pójdzie będę miał IC 550/240/50 z rurami i siliconami a4 b6. Do czego on jest tam przykręcony ?? i gdzie dałeś te rurki które są na chłodnicy klimy? Szkoda że mieszkasz tak daleko by bym podjechał choć na chip byłem w Lublinie hehe . Jutro odbieram audi aż się boje ile tam wyszło $ ale kilka spraw się nazbierało żeby doprowadzić audi do porządku, dobrze że mechanik ogarnięty i co najważniejsze zaufany. Nie chce zaśmiecać tematu ale najważniejsze do hybryda z total turbo i wtryski z bam . Myślę że styczeń- luty może już będzie nowy program, przy dobrych wiatrach może 250-260 siądzie. Obecnie 208 jest kat off, sai off, wydech przelot 2 końcówki, grzybek simota. Edytowane 10 Grudnia 2019 przez Mariox37
bartez80 Opublikowano 11 Grudnia 2019 Opublikowano 11 Grudnia 2019 20 godzin temu, Mariox37 napisał: Dzięki kolego już mam skopiowane Twoje fotki będę się nimi wspierał heheh. Jak dobrze pójdzie będę miał IC 550/240/50 z rurami i siliconami a4 b6. Do czego on jest tam przykręcony ?? i gdzie dałeś te rurki które są na chłodnicy klimy? Szkoda że mieszkasz tak daleko by bym podjechał choć na chip byłem w Lublinie hehe . Jutro odbieram audi aż się boje ile tam wyszło $ ale kilka spraw się nazbierało żeby doprowadzić audi do porządku, dobrze że mechanik ogarnięty i co najważniejsze zaufany. Nie chce zaśmiecać tematu ale najważniejsze do hybryda z total turbo i wtryski z bam . Myślę że styczeń- luty może już będzie nowy program, przy dobrych wiatrach może 250-260 siądzie. Obecnie 208 jest kat off, sai off, wydech przelot 2 końcówki, grzybek simota. Dospawalem mocowania do belki i tam przykrecilem fmic ,a rurki o ktore pytasz zmiescily sie po miedzy chlodnica a samym fmic .
Mariox37 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Miało byc super a wyszło jak zawsze. Co do centralnego IC poszło w miarę dobrze, trochę wycinania ogólnie z przodu ciasno, rury powinny być robione na aucie bo te gotowe są za długie i np. z lewej strony musiałem obciąć halogen :). Co do chłodzenia jest dobrze ale do 218KM. Niestety podczas strojenia okazało się że IC niewyrabia. Na dworze bylo ok. 4-5 C. W dolocie od 14C ale przy sprawdzaniu mocy na 3 biegu od 1.5tys do 6.5tys tep. Skoczyła na ponad 45C ta trójka jest długa strasznie bo skrzynia 5 biegów. I moc leci na łeb na szyję. Turbo ma zapas, wtryski też, tip silikonowy, filtr duży grzybek, kat wycięty, wydech na oryginalnych rurach ale środek robiony przelot i dwa z tyłu przeloty. Nie bylo sensu robić więcej przyrostu. Pytanie do Bartez80 jaki dałeś ten IC bo niestety muszę ten mój wywalić i dać przejściówki z IC na moje rury taka to byla okazja :). Jakieś chińskie gówno na starym typie środka i chyba dlatego nie wyrabia. Napewno obsługuje do 220KM bo teraz jak sprawdzam tem. jest oki. podczas normalnej jazdy. Edytowane 12 Stycznia 2020 przez Mariox37
Łukasz13 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Opublikowano 12 Stycznia 2020 Patrząc na srednice rur i ten rdzen ic to dwa ic z bexa pewnie zrobiły by dużo lepsza robote.. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się